PracaGrupypl.praca.dyskusje › PKO BP

  • 1. Data: 2004-01-05 08:36:18
    Temat: PKO BP
    Od: "Payk" <s...@N...icpnet.pl>

    Witam

    czy ktos przeszedł przez rekrutację w PKO BP
    chodzi mi o etap testów ....... (własnie mam problem co to za testy) IQ ??
    jezeli wiecie bardzo prosze o podpowiedz

    payk

  • 2. Data: 2004-01-05 09:33:33
    Temat: Re: PKO BP
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-01-05 09:36, Użytkownik Payk napisał:

    > czy ktos przeszedł przez rekrutację w PKO BP
    > chodzi mi o etap testów ....... (własnie mam problem co to za testy) IQ ??
    > jezeli wiecie bardzo prosze o podpowiedz

    to zależy na jakie stanowisko, bo inne testy będzie miał informatyk inne
    ktoś do kasy ,itp.

    --
    # Pozdrawiam, Witiia

    # popraw adres e-mail przy odpowiedzi

  • 3. Data: 2004-01-05 09:55:31
    Od: "Payk" <s...@N...icpnet.pl>

    Użytkownik "Witiia" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to zależy na jakie stanowisko, bo inne testy będzie miał informatyk inne
> [...]

    stanowisko kierownicze
    jezeli masz / macie jakies namiary na przykładowe testy bede b.wdzieczny
    pzdr payk

  • 4. Data: 2004-01-05 12:32:10
    Od: "Moralistka M." <m...@o...pl>

    Jeśli kandydujesz na to stanowisko to powinieneś wykazać się odrobiną
    pomyślunku i wiedzieć, że takich przykładowych testów się nie podaje (nie są
    powszechnie dostępne), inaczej traciły by swój sens (nie mówiąc już o tym,
    że są czyjeś, a więc posiadają licencję). Oprócz tego znajomość
    przykładowych testów np. na myślenie analityczne (np. Raven), iq,
    umiejętność delegowania zadań czy role grupowe, może tylko zniekształcić
    prawdziwy (pomijam fakt trafności niektórych testów) twój profil. Jeśli
    uważasz, że jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko nie masz się
    czego obawiać.

    Pozdrawiam,

    M.M.

  • 5. Data: 2004-01-05 23:14:49
    Od: "Scheat" <scheat@WYTNIJ_TE_SLOWA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Moralistka M." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli kandydujesz na to stanowisko to powinieneś wykazać się odrobiną
    > pomyślunku i wiedzieć, że takich przykładowych testów się nie podaje (nie

    [...]
    > Pozdrawiam,
    >
    > M.M.

    Zamiast prawic moraly chlopie to pomoglbys ...
    Wiadomo nie od dzis ze testy inteligencja jest tym co mierza testy na
    inteligencje ;)
    Jak czlowiek odrobine przygotuje sie do takich testow do czemu nie ?
    Jezeli ktos ocenia moja przydatnosc na podstawie analizy kolek, trojkatow
    i kwadracikow to czemu ja mam byc fair ? Czemu mam sie do tego nie
    przygotowac ?

    Odpowiadajac na pytanie poszukaj w ksiegarniach testow na inteligencje z
    Mensy.

    Scheat

  • 6. Data: 2004-01-06 06:38:05
    Od: "Payk" <s...@N...icpnet.pl>