PracaGrupypl.praca.dyskusjePIP

  • 1. Data: 2005-07-26 07:56:20
    Temat: PIP
    Od: "Uważnie czytajcie ogłoszeni! Unikniecie ....." <i...@o...pl>

    Uważnie czytajcie ogłoszenia. W ofercie, w której zakres obowiązków jest
    niewielki lub stanowisko nie wymaga żadnej odpowiedzialności, a szukają
    Managera /czyli kierownika/ to jest LIPA!!!!!!
    100 % ogłoszeń typu New Business Manager, Develop Manager, Przedstawiciel
    Handlowy, Specjalista ds. reklamy lub marketingu, w których zawafrty jesy
    wymógł pozyskiwania klientów - to praca AKWIZYTORA. Firma zamiast zainwestować
    w promocję lub reklamę BTL lub ATL woli zatrudnić was do 2.000,- brutto bo to
    jest taniej dla niej. Max po 9 miesiącach i tak wam powiedzą, że jesteście
    nieefektywni i muszą Wam powiedzieć "dowidzenia". Firma będzie tak wymieniała
    ludzi, aż zrezygnuje z tego biznesu, albo 1 na 100 akwizytorów będzie miał
    szczęście i złapie jakiegoś klienta. 99% z nich przeżyje rozczarowanie pt. "a
    tak się starałem"

    Szkoda Waszego czasu na odpowiadanie na takie ogłoszenia.

  • 2. Data: 2005-07-26 08:06:19
    Temat: Re: PIP
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Uważnie czytajcie ogłoszeni! Unikniecie ....."
    <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 100 % ogłoszeń typu New Business Manager, Develop Manager, Przedstawiciel
    > Handlowy, Specjalista ds. reklamy lub marketingu, w których zawafrty jesy
    > wymógł pozyskiwania klientów - to praca AKWIZYTORA.

    Skąd posiadasz aż tak dokładne dane? 100%, ho ho, to robi wrażenie.

    pozdrawiam
    m.

  • 3. Data: 2005-07-26 08:49:13
    Od: etylowy <e...@N...pl>

> [...]
    > szczęście i złapie jakiegoś klienta. 99% z nich przeżyje rozczarowanie pt. "a

    Hmmm, jestem takim właśnie Sprzedawcomanagerem, który musi zbudować
    samemu bazę kontaktów i pozyskać nowych klientów - od zera.
    Odpowiedzialność mam podobno zerową, a od moich kontaktów z
    klientami/prospektami zależy moja pensja. Dobry Salesman może brać nawet
    849 brutto jeśli tylko potrafi tychże klientów pozyskiwać (jeśli tylko
    ma sensowną prowizję). Wolny rynek, panie.
    Co do BTL/ATL w b2b nie jest tak dobre, jak personal selling, więc
    utrzymywanie Sales Force jest konieczne. A firma nie zapłaci ci tyle, co
    mialaby zaplacic za kampanię BTL, ponieważ musi to rozłożyć na kilku
    salesmanów by osiągnąć podobny efekt. Bo po prostu przedstawiciel nie
    skontaktuje się z tyloma firmami osobiście w tym samym czasie, więc i
    kasy nie może takiej dostać.

    pzdr
    etylowy

  • 4. Data: 2005-07-26 09:47:36
    Od: "Remek" <i...@o...pl>

> [...]
    > salesmanów by osiągnąć podobny efekt. Bo po prostu przedstawiciel nie
    > skontaktuje się z tyloma firmami osobiście w tym samym czasie, więc i

    no to zapie....za 850zł brutto, czyli tyle ile dziennie mi jesy niezbędne do
    przeżycia

  • 5. Data: 2005-07-26 14:57:26
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    > no to zapie....za 850zł brutto, czyli tyle ile dziennie mi jesy niezbędne do
    > przeżycia

    właśnie chodzi o to, że 850 brutto to jest to, co masz za opieprzanie
    się. A resztę, tą z prowizji - za faktycznie wykonaną pracę. Uwierz, ale
    sprzedawca który nie robi nic, nawet jeśli dostaje za to kasę, to raczej
    nie rozwija się.

    pzdr
    etylowy