PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 331. Data: 2002-12-02 23:46:37
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Nie, ale ty chyba masz.
    Ja? Czy ja ciągle o tym piszę?

    > No nie kurna! Nie mowie o sobie durniu tylko ogólnie jak jest!!!! Czy ty nic
    > nie rozumiesz czy na sile starasz się piłkę odbić!

    Skoro stanowisko polityka jest takie atrakcyjne, to czemu więc sam się
    nań nie zaapiesz?

    > O następca kołodki nam się szykuje.
    Kołodko chce ZWIĘKSZYĆ podatki. A raczej ch.. wie co on chce.

    > A skąd kurwa wiesz na jakim jestem poziomie mietło!

    Z Twoich wypowiedzi, buraku.

    --
    ___________ (R)

  • 332. Data: 2002-12-02 23:47:30
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asgqsn$d7c$...@n...onet.pl...
    . Na przykład
    > lepje wciskał kit. Też tak bywa.

    no to juz wiem teraz w jaki sposob dostales sie na tak "zaszczytne" dla
    ciebie stanowisko
    ale wiedz jedno , w kazdym normalnym kraju taki numer by ci nie przeszedl
    a nawet jezeli to szybko bys sie przejechal

    Dante

  • 333. Data: 2002-12-02 23:47:31
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kryterium przydatności do pracy danego człowieka. Naucz się czytać ze
    > zrozumieniem.
    Nie chce mi się szukać, ale napisałeś, iż jesteś lepszy bo ty masz prace, a
    ktoś tam nie. To Twoje słowa. Jeśli mówimy o przydatności to fakt, każdy ma
    predyspozycje do czego innego.

    > Chodzi rzecz jasna o jego kwalifikacje do danej pracy?
    No wiec tak konkretny przykład. jakie mam wykształcenie już wiesz, ale nie o
    tym mowa. Zrobiłem sobie kiedyś testy w instytucji zajmującej się doradztwem
    personalnym. I według komputera wyszło iż najlepszy zawodem dla mnie będzie
    posada kierowcy osobistego, ponieważ w tej roli spełnię zarówno swoje
    oczekiwania co do pracy, jak i wykorzystane będą w 100% moje umiejętności
    temperament, aparycja etc. Pracowałem tym zawodzie przez rok, potem
    skończyłem studium i zacząłem pracować jako programista (w zawodzie).
    To był błąd, raz praca nie dawała tyle satysfakcji co poprzednia, no i w
    tamtej prawdopodobnie pracowałbym do dziś. Teraz od kilku dni szukam pracy w
    tym zawodzie i praktycznie tylko w tym, wiem co chcę robić, w czym się
    sprawdziłem i gdzie będę szczęśliwy. Czy ma kwalifikacje? Mam jak mało kto i
    doświadczenie również. I mam również świadomość iż prace dostane przez
    znajomości i teraz staram się odnawiać stare (z poprzedniej pracy) kontakty.
    Jak się uda to będę mógł powiedzieć, iż dzięki kwalifikacjom i odrobinie
    znajomości dostałem dobrą posadę, ale bez znajomości będzie to raczej nie
    wykonalne. Rozumiesz?

    > Niestety, to co robia w Polsce szkoły, to kompletacja takiej biblioteki.
    > Ludzie mają wiedzę - i zero umiejętności jej wykorzystania.
    I tu muszę się z Tobą zgdzodzić, masz rację. Po raz pierwszy to przyznaję (w
    pełni świadomie).

    > Wyciągam - i wnioski sa takie, że wkurza Cię strasznie, że taki gośc jak
    > ja, bez wyróżnień jedynei własną pracą dokonał więcej, niż Ty.
    Tu bym polemizował, czy więcej, jednak nie chce mi się, więc tą kwestie
    pozostawię w spokoju.

    > Ty nie potrafisz nawet zrozumieć, jak wiele Ci do mnie brakuje :-)
    Być może, a byc możę jest na odwrót..... również bez komentarza.

    > Śmieci nie zwykłem pozywać. Przechodzę nad nimi. Albo wrzucam do kosza.
    Ależ proszę jestem gotów na spotkanie w sądzie.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 334. Data: 2002-12-02 23:49:20
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > to moze ja dopowiem: przede wszystkim trzeba umiec sprzedac swoje
    > kwalifikacje, umiec przekonac rozmowce ze sie jest wlasnie ta osoba,
    > ktorej poszukuja.
    > trzeba tez umiec zawierac w razie czego znajomosci - jesli akurat to
    > one maja nam gwarantowac to, iz cv nie poleci do kosza i bedzie sie
    > zaproszonym na rozmowe.

    Wszystko pieknie, tylko czy ci ludzie maja chodzic po dworcu glownym
    i zaczepiac przechodniow przekonujac ich o swojej osobie? Ludzie
    wysylaja naprawde dobre CV, ktore laduja w koszach nawet nie dotarlszy
    do odpowiednich osob. Znam ludzi znakomitych w swoim zawodzie, ktorym
    nie odpowiedziano na jeden z dziesiatek wyslanych ofert.

    > trzeba umiec sie dogadac z ludzmi i negocjowac. trzeba umiec myslec
    > przyszlosciowo, wiedziec czego sie chce od siebie i co mozna
    > przyszlemu pracodawcy zaoferowac. trzeba wiedziec, w czym sie jest
    > dobrym.

    Zgadza sie. Ale to sie liczy pozniej. A ludziom nie jest dane zrobic
    nawet tego pierwszego kroku. I JEST to niestety wina rzadu. Chocby
    nie wiem jak uciekac od tego faktu, to rzady zafundowaly nam taki stan
    rzeczy.
    Siedziec na gownie i twierdzic, ze nie smierdzi, a tym bardziej nie
    interesowac sie kto nasral. To przypadlosc niepoprawnych optymistow?
    Chyba mamy ich duzo w Polsce, dlatego jeszcze nie bylo aktow linczu
    politykow i innych zlodziei.

    GreG

  • 335. Data: 2002-12-02 23:53:30
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dante,nie denerwuj się...Tem typ *AP to klon Expierda*,chorego na
    > paranoję i jeszcze na coś tam...Na wszystkich grupach,na jakie tylko on
    > pisze wyśmiewają go.

    Jednak? Are you sure ???

    GreG

  • 336. Data: 2002-12-02 23:53:40
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Panowie Wrangler, Kondor, Maguard i Dante !!!
    > Dosc inwektyw. Nie karmic trolla.
    Roger That :)
    I'm in position and Objective Accomplished!

  • 337. Data: 2002-12-02 23:54:55
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > W czasie studiów jest wiele możliwości.
    Mnie nie stać było na studia i co? Wiem jestem zerem buuuuuuuuuuuuu :)

  • 338. Data: 2002-12-03 00:11:40
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Jeżeli dziewczyna mysli, że to jest zaproszneie do zrobienia lkachy, to
    > nie nadaje się na asystentke. Na to stanowisko wymagana jest
    > inteligencja.

    Zapewniam cie, ze opisywana sytuacja byla jednoznaczna.

    > P.S. MAsz naprawde rozmiaru ołówka? Wspułczuję...

    Proponuje ci bys sie nie interesowal mna zbyt szczegolowo ;)
    Poza tym, nie staraj sie byc na wszelka cene zlosliwy, bo sobie
    na to nie zasluzylem.

    Pisze sie "wspolczuje". Jesli sam robisz bledy, nie wytykaj ich
    innym. Nie gniewaj sie, naprawde taka jest zasada.

    GreG

  • 339. Data: 2002-12-03 00:12:48
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Wyrazy współczucia z powodu bardzo upośledzonego postrzegania.

    Moje postrzeganie jest subiektywne i nie mozesz sie na jego
    temat wypowiadac w ten sposob.

    GreG

  • 340. Data: 2002-12-03 00:14:55
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Przytocz oryginał, bo to, co Tobie się wydaje, że wydawało niekoniecznie
    > jest zgodne z rzeczywistościa.

    Audycja radiowa - nie przytocze oryginalu.

    > Z Krakowa. Do Warszawy, to przyjechałem za pracą.

    Nonono, tak jak te dziewczyny.

    GreG