PracaGrupypl.praca.dyskusje › PEREŁKA

  • 1. Data: 2004-09-01 21:45:49
    Temat: PEREŁKA
    Od: "karol" <k...@i...pl>

    "
    firma produkcyjna
    sklep meblowy
    Tytul: szukam stolaża
    Nr refer.
    Stanowisko: stolaż

    Zadania:
    obsułga piły poziomej produkcja mebli kuchennych i innych

    Wymagania:
    chęci do pracy

    firma: fhpu cioch robert

    ulica: brodowicza 7
    kod/miasto: 31-518 kraków
    panstwo: polska
    telefon: +48 12 4120611 501168821
    email: s...@s...krakow.pl"

    ZNALEZIONE NA praca.pl

  • 2. Data: 2004-09-01 21:59:56
    Temat: Re: PEREŁKA
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    poza błędami ortograficznymi nie widze tu jakiś uchybień. potencjalny
    pracownik wie, jaka pracę będzie wykonywał (stolarza) który będzie
    obsługiwał piłę poziomą, w określonym miejscu, w firmie która posiada
    telefon stacjonarny i adres oraz właściciela stać na telefon komórkowy
    (raczej abonamentowy). Reszta do ustalenia na rozmowie i przed podpisaniem
    umowy. zresztą firma posiada też adres internetowy, pod nim pewnie też
    można doczytac jakies informacje.

    na rawdę nie widze w tym ogłoszeniu jakiegoś wielkiego przegięcia

  • 3. Data: 2004-09-01 23:25:44
    Od: "K.Ingram" <t...@o...pl>

    gromax wrote:

> [...]
    > można doczytac jakies informacje.
    >

    > na rawdę nie widze w tym ogłoszeniu jakiegoś wielkiego przegięcia

    czy mam polskie znaki?
    Jeśli tak - to w czym są kodowane - otóż dylemat dyletanta używającego
    windozyXP + Netszkapy 7.2.....

    sry gromax - gdzies to musiałem sprawdzić...

    A co do postu poprzednika - to podpisuję się obiema nogami!
    Nie czepiajmy się rzeczy które powstaly z dobrych intencji...

  • 4. Data: 2004-09-02 07:59:03
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Użytkownik "K.Ingram" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy mam polskie znaki?
    > Jeśli tak - to w czym są kodowane - otóż dylemat dyletanta używającego
    > windozyXP + Netszkapy 7.2.....

    O kurde żyje! Masz polskie znaczki Krzysztofie.

  • 5. Data: 2004-09-02 08:09:30
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > Stanowisko: stolaż

    > ZNALEZIONE NA praca.pl

    moderator musial byc zmeczony :) niestety pojawia sie masa bledow
    blad poprawiony, liczy sie oferta, a czy ktos jest dyslektykiem to nie
    znaczy, ze jest zlym pracodawca

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 6. Data: 2004-09-02 16:35:46
    Od: kingram <t...@o...pl>

    _Zibi_ wrote:
    > Użytkownik "K.Ingram" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    <cut>
    > O kurde żyje! Masz polskie znaczki Krzysztofie.

    ;o) Hmmm....
    A dziękuję, dziękuję - nie narzekam...

    Pzdrawiam wszystkich grupowiczów!

    Pozdrawiam Zibi - wal na priva bo jakoś z nicka nie ropoznaję kolegi...

    A ninka_co_tentegowała_net udziela się jeszcze? Czy się "wymoderowała?"

    Jakiś troll na któego trzeba uważać i nie karmić? (" - oprócz mnie ma
    się rozumieć hrum hrum" chrząknął prosiaczek)

    --
    - -

    Bsrgds,
    kingram

    Penguin#171437

  • 7. Data: 2004-09-03 17:00:46
    Od: "marek" <m...@b...com>

    Użytkownik "praca.pl" <z...@a...pl> napisał w wiadomości

    > blad poprawiony, liczy sie oferta, a czy ktos jest dyslektykiem to nie
    > znaczy, ze jest zlym pracodawca

    ja bym prosil o rozwazenie dwoch mozliwosci. Jedna podales powyzej,
    Podaje druga:
    jestli ktos nie nauczyl sie ortografii jezyka polskiego, to nie znaczy, ze
    jest zlym pracodawca.

    marek

  • 8. Data: 2004-09-04 19:31:03
    Od: "Detinka" <a...@w...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    net...
> [...]

    > Podaje druga:
    > jestli ktos nie nauczyl sie ortografii jezyka polskiego, to nie znaczy, ze

    Karolkowi chyba chodziło o te " Chęci do pracy" jest to napewno atut
    pracownika :o)

    pozdrawiam

    Ania

  • 9. Data: 2004-09-06 08:54:52
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    > Pozdrawiam Zibi - wal na priva bo jakoś z nicka nie ropoznaję kolegi...
    >
    > A ninka_co_tentegowała_net udziela się jeszcze? Czy się "wymoderowała?"

    Witaj,

    Pod tym nikiem to Zbigniew Penkala z FF. Widzę że ulokowałeś się na dobre w
    Niemczech i bardzo dobrze w ten kraj to wielkie bagno.

    Pozdrawiam,

    Zbigniew