PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej

  • 1. Data: 2002-11-30 00:31:09
    Temat: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Wrangler" <a...@i...pl>
    >A co tym ludziom pozostało ? Utracili miejsca pracy, oszukano ich poprostu.
    >Przyjedź na Śląsk to zobaczysz dzielnice nędzy i biedoty a będzie jeszcze
    >gorzej jak górnicy zasilią spełeczność lokalną bezrobotnych.
    Na Śląsku biednie ? Weź się facet opanuj. Są znacznie uboższe rejony
    Polski od Śląska

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 2. Data: 2002-11-30 11:24:55
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Plonk" <...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    "Wrangler" <a...@i...pl>

    >Na Śląsku biednie ? Weź się facet opanuj. Są znacznie uboższe >rejony
    Polski od Śląska

    ja mieszkam w okolicy Jelcza-Laskowic - to tam gdzie
    kiedys byl duzy zaklad produkujacy ciezarowki i autobusy.
    w swoich najlepszych latach zatrudnial ponad 12000
    ludzi, a teraz to nie wiem czy jest 700 osob, ktore i tak
    sa ciagle wysylane na jakies urlopy czy cos takiego.
    powstaly 2 czy 3 nowe firmy, ale one takze w sumie zatrudniaja
    kilkaset osob, za ok 3 lata produkcje ma zaczac dzialalnosc toyota
    wiec tez kilkaset osob znajdzie zatrudnienie. ale reszta jak byla
    tak bedzie bez pracy. my tu juz dawno mamy mikro gorny slask
    po zwolnieniu gornikow:(
    _______________________________________
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

  • 3. Data: 2002-11-30 13:37:41
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2002-11-30 01:31, Obywatel (ka) Plonk napisał (a):

> [...]
    > gorzej jak górnicy zasilią spełeczność lokalną bezrobotnych.
    >
    > Na Śląsku biednie ? Weź się facet opanuj. Są znacznie uboższe rejony

    Na Śląsku bieda się dopiero zacznie tylko nikt się nie zastanawia kto
    będzie musiał strzelać do 30 000 górników.
    Oni wyjdą na ulicę, a Policja już udowodniła co potrafi ?
    Kolejny stan wojenny ?

    Nie chodzi o to czy są biedniejsze regiony, czy nie.
    Po prostu trzeba zacząć mówić dość!
    Jesteśmy najtańszą siłą roboczą w Europie o bardzo wysokich
    kwalifikacjach, ale propaganda Unii i dupków rządowych jest obrzydliwa...

  • 4. Data: 2002-11-30 13:44:45
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2002-11-30 12:24, Obywatel (ka) Zuku napisał (a):
> [...]
    > wiec tez kilkaset osob znajdzie zatrudnienie. ale reszta jak byla
    > tak bedzie bez pracy. my tu juz dawno mamy mikro gorny slask

    Boże ! Zamieniają nas w żebraków w całym kraju !
    Rozłożono cały przemysł, a winnych nie ma...
    Zastanawiam się do czego to nas doprowadzi ?
    Czytam Wasze opinie i regiony totalnej biedy wyrastają, jak grzyby po
    deszczu, a Kołotko kroi bochenki ?

    I żadnej nadziei...
    Niech już ta wojna wybuchnie, bo się sami pozabijamy... o kromkę chleba.
    Panowie Parlamentarzyści wy o salonach w Brkseli, a nam chleba brakuje...
    "...miałeś chamie złoty róg..."

    Smutne to co piszesz...
    I gdzie ten kapitalizm z ludzką twarzą ?

  • 5. Data: 2002-11-30 18:45:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojciech Wojnowski <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Boże ! Zamieniajš nas w żebraków w całym kraju !
    > Rozłożono cały przemysł, a winnych nie ma...
    Winni są. To nieroby, związkowcy i socjaliści.

    > Czytam Wasze opinie i regiony totalnej biedy wyrastajš, jak grzyby po
    > deszczu, a Kołotko kroi bochenki ?

    O, własnie - i analfabeci.

    > Smutne to co piszesz...
    > I gdzie ten kapitalizm z ludzkš twarzš ?
    A gdzie w Polsce kapitalizm? W Polsce masz socjalizm.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-11-30 19:39:21
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    Plonk <...@o...pl.invalid> wrote:
    > Na +AVo-l+AQU-sku biednie ? We+AXo- si+ARk- facet opanuj. S+AQU-
    > znacznie ubo+AXw-sze rejony Polski od +AVo-l+AQU-ska

    Człowieku, zmień wreszcie kodowanie i przestań pisać w htmlu.
    Tego sie nie da czytac :-(

  • 7. Data: 2002-11-30 19:48:08
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2002-11-30 19:45, Obywatel (ka) Adam Płaszczyca napisał (a):

    > Winni są. To nieroby, związkowcy i socjaliści.

    > O, własnie - i analfabeci.

    > A gdzie w Polsce kapitalizm? W Polsce masz socjalizm.

    Nie, wlasnie tak sie rodzi kapitalizm.
    Na Zachodzie to przeszli, zreszta my juz drugi raz przez to przechodzimy
    --> "Ziemia Obiecana" wspaniale to pokazuje.
    Najpierw nas upodla potem my wyjdziemy na ulice.
    Potem masowa trzaskanina z policja na skale krajowa.
    Strzelanina...
    Szok...
    Powrot do kapitalizmu.

    A skad to wiem ?
    Proste wystarczy poczytac Hostorie Europy...
    A historia lubi sie powtarzac...

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-11-30 22:31:50
    Temat: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej [ot]
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    Andrzej Wrobel wrote:
    > Człowieku, zmień wreszcie kodowanie i przestań pisać w htmlu.
    > Tego sie nie da czytac :-(

    Jakiś czas temu zwróciłem uwagę na to, że w jego
    postach są dwie wersje jedna z HTML + UTF a druga
    normalnie...
    Teraz jest już tylko jedna... ;))
    Acha nowy Netscape radzi sobie całkiem nieźle z
    cytowaniem takich śmieci...

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)