PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto normalny pracodawca....

  • 41. Data: 2003-05-01 09:48:48
    Temat: Re: Oto normalny pracodawca....
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@no_spam.dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Paweł Suwiński" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.bb0fbj.1he.dracono@god.localdomain...
    > Dnia śro, 30 kwi 2003 tako rzecze KrzysztofM:

    > O, to w takim razie powinieneś się w linuksie odnaleźć. :)
    >

    > --
    > Uzdrawiam
    > Paweł Suwiński

    w sumie tak....mam sentyment do linii poleceń :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 42. Data: 2003-05-01 14:17:34
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    1 maj 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o godz. 10:27 *Przemek Wrzesinski*
    <n...@4...com> napisał(a):

    > Oj to dziwne, teraz juz prawie kazdy wiekszy bank oferuje dostep do kont
    > firmowych via modem i/lub internet.

    Może dla małych firm prywatnych.
    Wskaż mi,które ministerstwo przeprowadza operacje przelewowe przez
    internet.
    Może ja czegoś nie wiem? To się dowiem od Ciebie.

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 43. Data: 2003-05-01 16:56:16
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Kaja napisał:

    > Może dla małych firm prywatnych.
    > Wskaż mi,które ministerstwo przeprowadza operacje przelewowe przez
    > internet.
    > Może ja czegoś nie wiem? To się dowiem od Ciebie.

    Przynajmniej w mojej ostatniej instytuacji usługa nazywała się Home
    Banking (i chyba tak nazywa się w większości banków). Niestety usługa
    jest zależna wyłącznie od banku obsługującego - w twoim przypadku od
    NBP. Wniosek - wg. Ciebie (bo nie wiem jaki jest stan faktyczny) NPB nie
    ma Home Bankingu, co nie pozwala na stwierdzenie, że inne banki go nie
    mają.

    Flyer

  • 44. Data: 2003-05-01 21:09:15
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "Kaja" napisał

    > Może dla małych firm prywatnych.
    Co znaczy malych?
    dg zazwyczaj korzystaja z bank. internetowej,
    natomiast homebanking jest dla troche wiekszych
    firm, gdyz miesieczne utrzymanie konta to
    (uogolniam) 100 lub wiecej zl.

    WAM

  • 45. Data: 2003-05-01 21:26:37
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "WAM" <w...@w...com.pl> wrote in news:b8s25g$cr0$1
    @nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Co znaczy malych?
    > dg zazwyczaj korzystaja z bank. internetowej,
    > natomiast homebanking jest dla troche wiekszych
    > firm, gdyz miesieczne utrzymanie konta to
    > (uogolniam) 100 lub wiecej zl.

    Bankowosc internetowa przedsiebiorstw zyskuje na popularnosci i w wielu przypadkach
    wypiera dosc drogie (pod wzgledem instalacji i utrzymania - strona banku) systemy
    off-
    line. I zeby nie bylo nieporozumien - mowie w rownym stopniu o MSP, jak i o
    najwiekszych firmach i instytucjach. Oczywiscie nie wszystkie banki oferuja swoim
    klientom systemy internetowe (niektore nadal promuja rozwiazania typu MiltiCash), ale

    kilka - jak najbardziej.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 46. Data: 2003-05-01 22:49:17
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" napisał

    > Oczywiscie nie wszystkie banki oferuja swoim
    > klientom systemy internetowe (niektore nadal promuja rozwiazania typu MiltiCash),
    ale
    > kilka - jak najbardziej.
    Kilka - zgadza sie, ale pozostale to wlasnie typ "MultiCash" :)

    WAM

  • 47. Data: 2003-05-02 09:43:05
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@no_spam.dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "WAM" <w...@w...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    MiltiCash), ale
    > kilka - jak najbardziej.
    >Kilka - zgadza sie, ale pozostale to wlasnie typ "MultiCash" :)

    Np. Bank Śląski - Multicash, Raifeissen - hybryda Multicasha czyli
    R-Express, Millenium stosuje produkt Computerlandu - Videotel.

    pozdr
    Krzysiek

  • 48. Data: 2003-05-02 11:25:29
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "KrzysztofM" <krzysiek@no_spam.dvdinfo.prv.pl> wrote in news:b8tejn$5gr$1
    @nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Raifeissen - hybryda Multicasha czyli
    > R-Express, Millenium stosuje produkt Computerlandu - Videotel.

    Oj Multicashe i Videotele moza dlugo wymieniac :-) ABN - Multicash, BPHPBK - obydwa
    itp. itd.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.