PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oszust Krzysztof Andrzejewski oferuje prace dla kierowcy kat. BCE

  • 1. Data: 2009-03-28 14:50:53
    Temat: Oszust Krzysztof Andrzejewski oferuje prace dla kierowcy kat. BCE
    Od: Gruby <g...@g...com>

    Krzysztof Andrzejewski oszust przez duze "O". Wykonuje zlecenie dla
    firmy Llacer y Navarro (Olivia). Pracowalem u niego 3 tygodnie i
    zrobilem 6 tys km i nie zaplacil mi za prace. Nikomu nie polecam.
    Szukam innych pokrzywdzonych, aby wytoczyć mu sprawę w sądzie.

  • 2. Data: 2009-03-28 17:46:22
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Gruby pisze:
> [...]
    > zrobilem 6 tys km i nie zaplacil mi za prace. Nikomu nie polecam.
    > Szukam innych pokrzywdzonych, aby wytoczyć mu sprawę w sądzie.

    Skoro jeszcze nie było sprawy w sądzie i nie zapadł wyrok w tej sprawie,
    to uważaj, żebyś się nie przejechał na nazywaniu kogoś oszustem. Grozi
    Ci za to odpowiedzialność karna.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 3. Data: 2009-03-28 17:46:38
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

  • 4. Data: 2009-03-28 18:17:50
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Szymański" <l...@d...info>

    > Skoro jeszcze nie było sprawy w sądzie i nie zapadł wyrok w tej sprawie,
    > to uważaj, żebyś się nie przejechał na nazywaniu kogoś oszustem. Grozi
    > Ci za to odpowiedzialność karna.

    Ok, a oszustowi co grozi ?

  • 5. Data: 2009-03-28 19:18:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Bartłomiej Szymański pisze:

    > Skoro jeszcze nie było sprawy w sądzie i nie zapadł wyrok w tej sprawie,
    > to uważaj, żebyś się nie przejechał na nazywaniu kogoś oszustem. Grozi
    > Ci za to odpowiedzialność karna.

    Odpowiedzialność karna grozi oszustowi, a więc temu kto nie wypłacił
    wynagrodzenia za pracę.
    Panimajesz teraz?

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-03-29 04:59:06
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Noe Bat pisze:
    > Użytkownik "Bartłomiej Szymański" <l...@d...info>

    > Ok, a oszustowi co grozi ?

    Też odpowiedzialność karna, ale z innego powodu.

  • 7. Data: 2009-03-29 05:00:49
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    animka pisze:

    > Odpowiedzialność karna grozi oszustowi, a więc temu kto nie wypłacił
    > wynagrodzenia za pracę.
    > Panimajesz teraz?

    Pokaż mi, gdzie zaprzeczyłem Twojemu stwierdzeniu?

  • 8. Data: 2009-03-29 13:10:15
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedzialność karna grozi oszustowi, a więc temu kto nie wypłacił
    > wynagrodzenia za pracę.
    > Panimajesz teraz?

    A Ty uważasz, że ktoś jest oszustem tylko dlatego, że jakiś anonim napisał
    to na grupie dyskusyjnej?

  • 9. Data: 2009-03-30 06:14:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Bartłomiej Szymański pisze:

    > Skoro jeszcze nie było sprawy w sądzie i nie zapadł wyrok w tej sprawie,
    > to uważaj, żebyś się nie przejechał na nazywaniu kogoś oszustem. Grozi
    > Ci za to odpowiedzialność karna.

    Nie jest to prawda... Jeśli na rozprawie piszący udowodni, że
    rzeczywiście jest oszustem, to mimo, iz nie bylo wcześniej orzeczenia w
    tej sprawie nie będzie odpowiadal karnie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2009-03-30 16:42:15
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu>

    > A Ty uważasz, że ktoś jest oszustem tylko dlatego, że jakiś anonim napisał
    > to na grupie dyskusyjnej?

    Miał się cyfrowo podpisać ?