PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik

  • 11. Data: 2012-10-18 07:13:23
    Temat: Re: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-18 04:10, Jaskiniowiec pisze:
    > Mam nadzieje, ze Twoja slubna pracuje, bo jesli nie i jej nie zglosiles
    > do KRUS,

    Spoko, pracuje, temat oblatany :-)

    > hehehe no z tym jezykiem, to nawet w PL ostatnio jest plaga i bez
    > przynajmniej angielskiego komunikatywnego,

    Tu jestem delikatnie upośledzony :-) ale w lokalnej branży w niewielkich
    firmach w jakie celuje to standard.
    Nawet pracuję na polskich wersjach oprogramowania :-) Chociaż na
    angielskich które podobno są "lepsiejsze" też dałbym radę :-)

  • 12. Data: 2012-11-02 09:53:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-17 01:39, Jaskiniowiec pisze:

    > Powedz to KE, ktora wprowadzila dwuletni okres gwarancyjny, a mimo to
    > Apple sprzedaje szrot z roczna gwarancja i kicha na europejskie prawo...
    > ;-)

    Hmm, a nie mylisz gwarancji z rękojmią i jej odpowiednikami?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl