PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opóźnienia w ukazywaniu się ogłoszeń na pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-09-16 12:30:57
    Temat: Opóźnienia w ukazywaniu się ogłoszeń na pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Chciałbym przeprosić wszystkim za dosyć spore opóźnienie w ukazywaniu się
    ogłoszeń na ppo.
    Niestety chwilowo zostałem sam, do tego przywalony pracą służbową i zrobiła
    się 5-dniowa kolejka (aktualnie).
    Proszę wszystkich pracodawców o wstrzymanie się z pretensjami i żalami do
    jutra. Obiecuję, że postaram się rozładować całą kolejkę dzisiaj lub
    najpóźniej jutro i wtedy wszystko będzie jasne.

    Przy okazji tematu kodowania - temat skryptu poprawiającego kodowanie
    pozostaje nadal otwarty - jeśli ktoś byłby chętny wspomóc moderatorów swoją
    pracą twórczą. Skrypt powinien działać w środowisku shellowym (procmail) i
    dokonywać sprawdzenia zawartości znaków 8-bitowych w treści i temacie, a
    potem porównywać z zadeklarowanym kodowaniem (lub raczej jego brakiem).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-09-16 12:56:46
    Od: "GK Blitz Profit Sp. z o.o." <p...@w...org>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Niestety chwilowo zostałem sam, do tego przywalony pracą służbową i zrobiła
    > się 5-dniowa kolejka (aktualnie).

    Wspólczuję nadmiaru obowiązków, ale w tym momencie pod znakiem zapytania sensowność
    wysyłania ofert pracy na moderowaną p.r.p.o skoro na publikację tego samego
    ogłoszenia
    w gazecie trzeba czekać 1-2 dni.

    Andrzej M.

  • 3. Data: 2004-09-16 13:04:14
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Niestety chwilowo zostałem sam, do tego przywalony pracą służbową i zrobiła
    > się 5-dniowa kolejka (aktualnie).

    Jesli nie dajesz rady, to nie utrudniaj ludziom zycia i przestan
    moderowac.

  • 4. Data: 2004-09-16 15:17:16
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Jesli nie dajesz rady, to nie utrudniaj ludziom zycia i przestan
    > moderowac.

    Przyłączam się do tego wezwania

  • 5. Data: 2004-09-16 21:02:37
    Od: "Detinka" <a...@w...pl>

    Użytkownik "GK Blitz Profit Sp. z o.o." <p...@w...org>
    napisał w wiadomości news:cic2fq$rvt$1@poz.ta.pl...

> [...]
    sensowność
    > wysyłania ofert pracy na moderowaną p.r.p.o skoro na publikację tego

    Hmmm to czemu nie wysyłasz? A juz wiem , tam trzeba zapłacić :o)

    Każdemu mogą przydarzyć sie poślizgi.

    pozdrawiam

    Ania

  • 6. Data: 2004-09-16 21:05:04
    Od: "Detinka" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Rob59" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przyłączam się do tego wezwania

    No jestem ciekawa co wy takiego dobrego dla innych robicie. Nagle wszyscy
    tacy poukładani i na czas.

    Moze byscie pomogli a nie tylko krytykowali

    na razie marudy :o)

    Ania

  • 7. Data: 2004-09-17 05:22:30
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Użytkownik "Detinka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tacy poukładani i na czas.
    >
    > Moze byscie pomogli a nie tylko krytykowali

    Widzę że nawet nieźle ci idzie kibicowanie moderatorowi, ale ja powiem
    szczerze że już dawno mówiłem o tym że moderowanie w takiej formie to coś
    dziwnego, wątek do gazety raczej miał określać szybkość działania ppo, a nie
    wysyłanie kogoś do gazety. Bo rzeczywiście najlepszym rozwiazaniem i linią
    obrony w takim wypadku będzie fakt że jeśli jest coś nie tak i ci się nie
    podoba to "idź do gazety" dla mnie to żaden argument.

  • 8. Data: 2004-09-17 05:27:53
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Użytkownik "Leon" <a...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obrony w takim wypadku będzie fakt że jeśli jest coś nie tak i ci się nie
    > podoba to "idź do gazety" dla mnie to żaden argument.

    Na koniec mogę powiedziec tylko tyle a może raczej stwierdzić że raczej to
    ty pracy ani pracownika nie szukasz.

  • 9. Data: 2004-09-17 06:20:07
    Od: "GK Blitz Profit Sp. z o.o." <p...@w...org>

    > Hmmm to czemu nie wysyłasz? A juz wiem , tam trzeba zapłacić :o)
    >
    > Każdemu mogą przydarzyć sie poślizgi.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Ania

    Dlaczego nie kupiłaś gazety i nie sprawdziłaś - trzeba za nią zapłacić?

    --
    Andrzej M.

  • 10. Data: 2004-09-17 06:22:07
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Detinka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moze byscie pomogli a nie tylko krytykowali

    Ale jak mieliby pomóc? Zastąpić na jakiś czas moderatora?:)

    Pozdrawiam,
    Magda