PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2007-03-16 05:43:45
    Temat: Okres wypowiedzenia
    Od: "blekson" <j...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie. Mam następujące pytanie. Podpisałem umowę o pracę
    "na okres próbny" 12.02.07, do 30 kwietnia 2007 r. W związku z tym:
    czy mogę złożyć wypowiedzenie umowy o pracę? Jeżeli tak, to co
    dokładnie powinno zawierać (treść), czy muszę podać przyczynę
    wypowiedzenia? Jaki obowiązuje mnie okres złożenia wypowiedzenia? Moja
    sytuacja jest skomplikowana, z tego względu, że pracodawca "zwolnił"
    mnie dyscyplinarnie, ale zrobił to ustnie, a nie na piśmie i bez
    podania przyczyny. Co robić w takiej sytuacji? Jakie sytuację
    podlegają pod zwolnienie dyscyplinarne? Wydaję mi się, że nadal muszę
    wstawić się do pracy, jeżeli nie mam na piśmie zwolnienia. Proszę o
    pomoc. Dziękuję i Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-03-16 06:50:02
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia
    Od: "E." <e...@o...pl>

    blekson napisał(a):

    > podlegają pod zwolnienie dyscyplinarne? Wydaję mi się, że nadal muszę
    > wstawić się do pracy

    Wstawianie się w bądź do pracy zwykle skutkuje dyscyplinarką.
    MSPANC.

    E.

  • 3. Data: 2007-03-17 01:36:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1174023825.327725.161050@n76g2000hsh.googlegrou
    ps.com
    blekson <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Wydaję mi się, że nadal muszę wstawić się do pracy
    Bezwzględnie.
    Ja także bym w tej sytuacji nie przerywał.

    --
    Jotte