PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"

  • 1. Data: 2006-08-27 08:15:30
    Temat: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
    Od: "Tlumaczek" <t...@i...pl>

    Odpowiedziałem na takie. Wymagali biegłej znajomości języka niemieckiego,
    dobrej angielskiego i podstawowej znajomości Javy. Warunki jak najbardziej
    spełniałem. Tyle, ze nikt tej najważniejszej znajomości niemieckiego na
    początku nie sprawdził a kiedy o to zapytałem powiedzieli mi ze ktoś zadzwoni
    i sprawdzi to przez telefon, bo oni nie potrafią. Owszem pani zadzwoniła, ale
    10 min po moim wyjściu prosząc mnie o powrót żeby sprawdzić ten niemiecki.
    Wysiadłem z tramwaju i wróciłem. Zapytałem kiedy mogę oczekiwać odpowiedzi,
    bo ma to wpływ na ewentualne przedłużenie umowy z moim obecnym pracodawcą.
    Skoro ogłoszenie jest pilne to spodziewałem się, ze jest tak jak w innych
    firmach (z CL odpowiedzieli mi następnego dnia). A tu dostałem rozbrajającą
    odpowiedź, ze PRAWDOPODOBNIE ZA MIESIĄC. Wszelki komentarz uważam za zbędny.

  • 2. Data: 2006-08-27 10:37:23
    Temat: Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Wielokrotnie powtarzalem na grupie iz polscy pracodawcy nie nauczyli sie
    jeszcze rekrutowac pracownika.
    :]

  • 3. Data: 2006-08-27 11:29:08
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Wielokrotnie powtarzalem na grupie iz polscy pracodawcy nie nauczyli sie
    >jeszcze rekrutowac pracownika.

    albo raczej: rozpastwili sie duzym bezrobociem i nie potrafia przyjac
    do wiadomosci ze ktos moze miec inna prace w momencie gdy aplikuje o
    nowa :) a to sie powoli zmienia... polowa absolwentow i wielu
    specjalistow za granica- niedlugo powinni zmienic podejscie i bardziej
    zabiegac o dobrych pracownikow

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 4. Data: 2006-08-27 15:45:06
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci

    > albo raczej: rozpastwili sie duzym bezrobociem i nie potrafia przyjac
    > do wiadomosci ze ktos moze miec inna prace w momencie gdy aplikuje o
    > nowa :)

    Nie rozumie takiego zacietrzewienia i wyzywania tych "okropnych" pracodawców.
    Oni robia dokladnie to samo co my robimy idac na zakupy. Poniewaz na rynku jest
    wiecej towaru, niz my mamy pieniedzy, to my jako klienci tez jestesmy
    "rozpastwieni" i lazimy po sklepach marudzac i szukamy, gdzie by tu najtaniej
    kupic.
    Chcesz, aby to tez sie zmienilo?

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-08-27 16:07:45
    Od: "jacek01g" <j...@i...pl>

> [...]
    > wiecej towaru, niz my mamy pieniedzy, to my jako klienci tez jestesmy
    > "rozpastwieni" i lazimy po sklepach marudzac i szukamy, gdzie by tu

    Mówisz o pracownikach czy o pracodawcach? Bo nie wiem czy pracodawcy moga
    teraz sobie tak ochoczo przebierac i wybierac. Owszem - moga sobie wybierac
    przebierac tylko sposród ludzi którzy dali im sie wybrac czyli zlozyli cv.
    Jak nie zloza cv to pracodawca moze sobie wybierac jedynie spam w pustej
    skrzynce mailowej.

    Ciekaw jestem ile teraz a.d. 2006 odpowiedzi z cv przychodzi na konkretne
    oferty pracy?

    Ok, powiedzmy tak - jedni moga przebierac, inni mniej, inni - wcale. SIEMENS
    moze sobie dlugo przerabiac cv, czekac i podejmowac decyzje. To chyba na
    tyle duza i renomowana firma, ze zawsze sobie znajdzie kogos kto bedzie
    chcial pracowac wlasnie tam a nie w tzw. PPHU "Zdzisiek i Rysiek Company".

    Jesli bedzie brakowac ludzi do pracy to moze zaistniec sytuacja ze firmy
    beda sobie wyrywac pracowników nie do konca uczciwymi metodami. Wtedy jedni
    przetrwaja a inni nie. No ale taki jest rynek... Wtedy sytuacja bedzie
    przypominac sklep, ale raczej lata 80-te kiedy na rynku byly kolejki za
    wszystkim, a co ciekawszy towar z tych ktore "tzucili na rynek" trzeba bylo
    zalatwiac innymi dojsciami.

    jacek
    wawa

  • 6. Data: 2006-08-27 21:09:06
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > rozbrajającą
    > odpowiedź, ze PRAWDOPODOBNIE ZA MIESIĄC. Wszelki komentarz uważam za

    Aplikowałeś bezpośrednio do Siemensa czy przez pośrednika?

    pozdr
    zasiu

  • 7. Data: 2006-08-27 22:28:44
    Temat: Re: Og?oszenie z Siemensa z adnotacj? "PILNE!"
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...com>

    vertret wrote:
> [...]
    > wiecej towaru, niz my mamy pieniedzy, to my jako klienci tez jestesmy
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    naprawdę jest? Pamiętaj że mowa o specjaliście. A przynajmniej takie odniosłem
    wrażenie.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 8. Data: 2006-08-28 07:30:26
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    > Aplikowałeś bezpośrednio do Siemensa czy przez pośrednika?

    jak znam życie i siemensa to raczej przez pośrednika - Powermedia, RINF
    czy IT Kontrakt - nie wiem śledząc tą trupę czy ktoś inny ma "wejścia"
    do Siemensa....

  • 9. Data: 2006-08-28 08:06:45
    Od: mbn <m...@p...onet.pl>

    vertret napisał(a):

> [...]
    > "rozpastwieni" i lazimy po sklepach marudzac i szukamy, gdzie by tu najtaniej

    tylko że zachowanie niektórych pracodawców przypomina panienkę co kupuje
    sukienkę wiedzac że założy ją na jedną imprezę a następnego dnia bedzie
    chciałą zwrócić kłamiąc ze nienoszona ....

  • 10. Data: 2006-08-28 18:57:04
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > jak znam życie i siemensa to raczej przez pośrednika - Powermedia, RINF
    > czy IT Kontrakt - nie wiem śledząc tą trupę czy ktoś inny ma "wejścia" do
    > Siemensa....

    Jak byłem rok temu zainteresowany pracą w Siemensie to Power Media chyba we
    wszystkich swoich ogłoszeniach miała "pilne":-)

    pozdr
    zasiu