PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgloszenie o prace

  • 11. Data: 2005-01-30 13:22:42
    Temat: Re: Ogloszenie o prace
    Od: "Anna Kamińska" <w...@a...pl>

    > Zadna praca nie hanbi, ale przy naprawde niskich kosztach zamowienia w
    > zewnetrznej firmie sprzatajacej uslugi przyjscia dwa razy w tygodniu przez
    > wykwalifikowana sprzataczke i uprzatniecia malego biura takie cos w
    > obowiazkach pracownika umyslowego (sekretarka to badz co badz praca
    > umyslowa) jak dla mnie swiadczy o skrajnych oszczednosciach w firmie ze
    > wzgledu na zla sytuacje finansowa albo skapstwo wlasciciela, a co za tym
    > idzie zle rokowania odnosnie wysokosci pensji i ewentualnych negocjacji o
    > podwyzke po jakims czasie. Ale przynajmniej milo, ze ogloszeniodawca
> [...]

    Prowadziłaś kiedyś własną działalność?
    Jeśli pracodawca ma małe biuro, to sekretarce korona z głowy nie spadnie,
    jak 1, 2 razy w tygodnie złapie za mopa. Ostatecznie w domu to robi i nie
    czuje się poniżona.
    Sama tak kiedyś pracowałam i ba....jako programista. Jakoś żyję

    Dziwi mnie to ci się dzieje teraz.
    Rozumiem, że jak ktoś kończy 5, 6 lat studiów, to ma ambicje i aspiracje.
    Ale mamy też bezrobocie i dziwią mnie rekacje ludzi.
    Mała

  • 12. Data: 2005-01-30 13:23:35
    Od: "Anna Kamińska" <w...@a...pl>

    >W malutkiej firmie jest to w pelni zrozumiale. W wiekszej - zalezy od
    potzreb i zakresu obowiazkow. Skad wiesz, czy np takie stanowisko nie
    powstalo z potzreby zatrudnienia sprzataczki, ale takiej bardziej
    "kumatej", co nie powywala potrzebnych papierow, nie wlaczy odkurzacza do
    ups-a i wlasciwie przejmie wiekszosc apraw administracyjnych zaplecza
    firmy.

    Bardzo mądrze Waść prawisz.....

  • 13. Data: 2005-01-30 19:50:25
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

> [...]
    > Rozumiem, że jak ktoś kończy 5, 6 lat studiów, to ma ambicje i aspiracje.
    > Ale mamy też bezrobocie i dziwią mnie rekacje ludzi.
    Chyba to nie ma wiele wspólnego z bezrobociem. Jeśli ktoś potrafi i
    chce w domu posprzątać, to w pracy też ma czysto. Jeśli wejdziesz do
    brudnego biura, od razu wiesz jak jest u takich pracowników w domu :).
    A tak poważnie: są pracownicy samodzielni i myślący, jakich się
    chce mieć i są tacy, których nie żal zwolnić...

  • 14. Data: 2005-01-31 11:29:21
    Od: Patryk <u...@o...pl>

    On Sun, 30 Jan 2005 14:22:42 +0100, Anna Kamińska wrote:
> [...]
    > złapie za mopa. Ostatecznie w domu to robi i nie czuje się poniżona.
    > Sama tak kiedyś pracowałam i ba....jako programista. Jakoś żyję

    Lepiej uważaj, idąc takim tokiem rozumowania może się kiedyś okazać,
    że szef karze Ci ,,złapać'' za coś innego niż mop, bo przecież w
    domu też to robisz, nie?
    Oczywiście przejaskrawiam, ale taka może być czarna wizja.
    Patryk

  • 15. Data: 2005-01-31 11:54:26
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Patryk [Mon, 31 Jan 2005 12:29:21 +0100]:

    > Lepiej uważaj, idąc takim tokiem rozumowania może się kiedyś okazać,
    > że szef karze Ci ,,złapać'' za coś innego niż mop, bo przecież w
    > domu też to robisz, nie?

    Odbilo Ci? To co, moze jeszcze primadonna nie bedzie mogla umyc
    po sobie wlasnego kubka? A na biurku sobie posprzata czy tez jej
    sile fachowa wynajac? A jak wejdzie mi klient w uwalonych blotem
    butach, to rozumiem ze nalezy zamknac firme do popoludnia zeby
    nie narazac nikogo na wstyd i hanbe przetarcia kafelkow?

    Przesada w obie strony jest do luftu. Nakaz sprzatania duzej
    powierzchni biurowej bylby tez do luftu. Ale dlaczego strasznie
    upokarzajace ma byc 5-minutowe przelecenie odkurzaczem paru
    metrow kwadratowych raz na jakis czas -- nie rozumiem. Ja tez
    odkurzam i nie sprawia mi to tak potwornego dyskomfortu jaki
    tutajwszyscy nagle zaczeli odczuwac na sama mysl... ;)

    Kira

  • 16. Data: 2005-01-31 12:36:30
    Od: Patryk <u...@o...pl>

    On Mon, 31 Jan 2005 12:54:26 +0100, Kira wrote:
> [...]
    > czas -- nie rozumiem. Ja tez odkurzam i nie sprawia mi to tak potwornego
    > dyskomfortu jaki tutajwszyscy nagle zaczeli odczuwac na sama mysl... ;)
    No właśnie? Może to zbiorowa histeria? A może wszyscy mają złe
    doświadczenia z byciem człowiekiem od wszystkiego?
    Wydaje mi się, że po prostu trzeba zwracać uwagę na to, żeby
    równowaga nie została naruszona i tyle.

    Patryk