PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenia na pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2005-03-10 17:00:04
    Temat: Ogłoszenia na pl.praca.oferowana
    Od: "Piotr Sulowski" <p...@a...com.pl>

    Witam.
    Czy są gdzies spisane zasady publikowania postów na pl.praca.oferowana?
    Ew. jaki jest adres moderatora?
    Będę wdzięczny za pomoc.

    Piotr Sulowski

  • 2. Data: 2005-03-10 18:00:58
    Temat: Re: Ogłoszenia na pl.praca.oferowana
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2005 18:00:04 +0100, Piotr Sulowski

    > Witam.
    > Czy s? gdzies spisane zasady publikowania postów na pl.praca.oferowana?
    > Ew. jaki jest adres moderatora?
    > B?d? wdzi?czny za pomoc.
    >
    > Piotr Sulowski

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    ale i nie od rzeczy byłoby, gdybyś poczytał o netykiecie jako takiej,
    szczegoolnie o technikaliach postowania na newsy w pl.*

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 3. Data: 2005-03-10 18:03:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr Sulowski <p...@a...com.pl> wrote:

    > Czy są gdzies spisane zasady publikowania postów na pl.praca.oferowana?

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    --
    Przemysław Maciuszko