PracaGrupypl.praca.dyskusjeSolidex-pytanie

  • 11. Data: 2002-06-14 12:51:02
    Temat: Re: Oferta pracy w SOLIDEX-ie
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Dokładnie tak. W SOLIDEX-ie pracowałem więc mogę potwierdzić.
    No może nie 24 h/dobe, ale 20 h/dobe.
    I wymagania są dokładnie takie jak podałem wcześniej. Trudno liczyć na
    jakąkolwiek taryfę ulgową.

    No ale, w tych trudnych czasach jest to światełko w tunelu.
    Są jednak firmy, które zatrudniają kogoś.
    Zapomniałbym: kandydaci z tytułem doktora informatyki są preferowani.

  • 12. Data: 2002-06-14 14:33:47
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    On Fri, 14 Jun 2002 14:51:02 +0200, "Andrzej K." <k...@2...pl>
    wrote:

    >Dokładnie tak. W SOLIDEX-ie pracowałem więc mogę potwierdzić.
    >No może nie 24 h/dobe, ale 20 h/dobe.
    >I wymagania są dokładnie takie jak podałem wcześniej. Trudno liczyć na
    >jakąkolwiek taryfę ulgową.

    A placa chociaz tak, jak wymagaja ?

    Marecki

  • 13. Data: 2002-06-17 08:00:27
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Trochę wyższa od pensji minimalnej ogłaszanej przez Ministra Pracy.
    Polecam pracę w SOLIDEX-ie wszystkim młodym, ambitnym.
    Można się wiele nauczyć.
    Natomiast jeśli ktoś ma rodzinę, to myślę że nie warto poświęcać szczęścia
    rodzinnego!

    Przy okazji chciałbym zareklamować SOLIDEX (skrót od SOLIDni EXperci).
    SOLIDEX "z definicji" nie reklamuje się. Klientów zdobywa, bo byli klienci
    polecają
    SOLIDEX innym klientom.

    Jeśli wasza firma chce coś skomputeryzować - to korzystajcie z SOLIDEX-u.
    Jeśli powiecie któremukolwiek pracownikowi, że wyślecie mail'a do firmy,
    że coś źle zrobił, to stanie na głowie aby naprawić błąd. Bo byłby to
    ostatni błąd
    jaki popełnił w tej firmie. Oczywiście mówię to czysto teoretycznie.
    W tej firmie pracują naprawdę profesjonaliści, od których można sporo
    się nauczyć.

    Największym sukcesem SOLIDEX-u jest skomputeryzowanie największej
    polskiej fimy: PEKAO SA (tak! tak! To nie pomyłka - wartość giełdowa
    PEKAO SA jest już o kilka procent większa od TPSA).
    SOLIDEX założył sieć w około 800 placówkach + wszystkie bankomaty.
    To o czymś świadczy!

    A zrobił to tak sprawnie, dzięki oprogramowaniu, które na bieżąco pokazywało
    stan prac w najmniejszym szczególe. Po prostu pełny profesjonalizm.

  • 14. Data: 2002-06-24 10:55:26
    Temat: Re: Oferta pracy w SOLIDEX-ie czyli rodzina lub praca.
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    No cóź. Płaca jest nieco wyższa od najniższej krajowej (760 PLN).
    Solidex przestrzega ustaw.

    Niektórzy mają nawet 15.000.000 PLN rocznie, czyli ponad 1.000.000 PLN
    miesiecznie. A wiec jedno małe mieszkanko za 1 (słownie: jeden) dzień
    pracy!!!
    I tak dzień w dzień przez 11 lat !!! Mnie to by znudziło się
    po zarobieniu na pierwsze 10 mieszkań.

    Ale taka osoba jest tylko jedna (por. najnowsza lista 100 najbogatszych
    Polaków).
    Jest kilka zasłużonych osób, które pracują więcej niż 5 lat.
    Ci zarabiają dosyć znośnie.

    Ale większość słabo.

    Polecam tę pracę osobom młodym, ambitnym, którym nie zależy na pieniądzach.

    Można sporo się nauczyć i mieć w C.V. informację, że pracowało się w tak
    profesjonalnej firmie!

    Jeśli jednak macie rodzinę, to nie warto poswięcać jej dla pracy. Ja
    odradzam.