PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy w SAP. A co, jeśli nie oglądam TV ???

  • 11. Data: 2002-03-01 10:01:24
    Temat: Re: Oferta pracy w SAP. A co, jeśli nie oglądam TV ???
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl> wrote in message
    news:a5lnkk$lsu$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Dla tych co nie łapią, albo im się link nie otwiera:
    > trzeci od dołu punkt w części "wymagania" brzmi:
    > "poczucie humoru, chętnie w stylu 'Ally McBeal';"

    no tak... wystarczyło kliknąc na link ;-))

    > Ciekawostką jest to, że oferowane stanowisko pracy
    > nie dotyczy branży rozrywkowej :-)
    > Jeśli nie znasz "Ally McBeal", ani Monty Pythona, to już
    > na to nic nie poradzę.

    hehe... tak źle nie jest znam i lubię i jedną i drugiego, tylko ostatnio
    polską tv dość żadko oglądam... :-(

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 12. Data: 2002-03-01 10:13:07
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >hehe... tak źle nie jest znam i lubię i jedną i drugiego, tylko ostatnio
    >polską tv dość żadko oglądam... :-(

    Kup sobie antene ostatnio, w LIDL'u jest akcja.

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2002-03-01 10:35:29
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl> writes:

> [...]
    > "poczucie humoru, chętnie w stylu 'Ally McBeal';"
    >
    > Ciekawostką jest to, że oferowane stanowisko pracy

    Hmmm, sądzę, że chodzi po prostu o to, że w tym serialu wszystko się kręci
    w iście amerykańskim stylu wokół pracy. :) Chcą ludzi, którzy się potrafią
    cieszyć z tego, że urodziny swojej narzeczonej spędzą w pracy, a nie z nią
    (widziałem wczorajszy odcinek). :)))))))))
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 14. Data: 2002-03-01 11:57:31
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Michal Jeczalik" <s...@s...eu.org> wrote in message
> [...]
    > cieszyć z tego, że urodziny swojej narzeczonej spędzą w pracy, a nie z nią

    Chyba nie chciałbym pracować w takiej firmie. Tak samo jak nie chciałbym
    pracować w firmie, w której pracownicy nie mogą nosić ślubnych obrączek,
    bo "klient musi wiedzieć, że jesteś całkowicie do jego dyspozycji"...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 15. Data: 2002-03-01 12:13:40
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "R-nee" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kup sobie antene ostatnio, w LIDL'u jest akcja.

    anten ci u mnie dostatek, tylko nie mam gdzie ich ulokować :-/, ale pracuje
    nad tym :-)

    --
    pozdrówka, Slavo