PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odszkodowanie na zasiku chorobowym

  • 1. Data: 2003-01-27 17:06:11
    Temat: Odszkodowanie na zasiku chorobowym
    Od: "Chesterro" <c...@o...pl>

    Witam grupowiczow ...

    Bedac na zasilku chorobowym z ZUS'u
    (po rozwiazaniu umowy o prace)
    mialem nieszczesliwy wypadek
    i zlamalem reke
    Moje pytanie :
    Czy moge od ZUS'u domagac sie odszkodowania ??

    --
    pozdrawiam

    =============
    Grzegorz Bober
    Biker vel Chester
    e# g...@o...pl
    t# 603077644
    gg# 2358450

  • 2. Data: 2003-01-27 23:00:50
    Temat: Re: Odszkodowanie na zasiku chorobowym
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Chesterro wrote:

> [...]
    > i zlamalem reke
    > Moje pytanie :
    > Czy moge od ZUS'u domagac sie odszkodowania ??

    Proponuje przejsc sie do najblizszego wlasnego ZUSu. Jak dla mnie - nie,
    bo nie swiadczyles pracy, wiec nie ma podstaw do uznania tego za wypadek
    w drodze do pracy czy w pracy (tak samo jak na urlopie czy w dzien wolny
    od pracy). A jak nie ma wypadku w drodze do pracy albo w pracy, to
    odszkodowanie Ci nie przysluguje. Chyba, ze myslisz o rencie.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-01-28 07:50:28
    Od: "Chesterro" <c...@o...pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od pracy). A jak nie ma wypadku w drodze do pracy albo w pracy, to
    > odszkodowanie Ci nie przysluguje. Chyba, ze myslisz o rencie.

    :) no na rente to chyba za mlody jestem
    ale chodzilo mi o to czy przypadkiem jestem ubezpieczony
    od nastepstw NW

    --
    pozdrawiam

    =============
    Grzegorz Bober
    Biker vel Chester
    e# g...@o...pl
    t# 603077644
    gg# 2358450

  • 4. Data: 2003-01-28 22:42:25
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Chesterro wrote:

    > ale chodzilo mi o to czy przypadkiem jestem ubezpieczony
    > od nastepstw NW

    W ramach ubezpieczenia w ZUSie, jestes tylko ubezpieczony od wypadkow w
    drodze do/z pracy i w pracy. To nie jest standardowa polisa NW.

    Flyer

  • 6. Data: 2003-01-29 18:16:14
    Od: "Chesterro" <c...@o...pl>

    > W ramach ubezpieczenia w ZUSie, jestes tylko ubezpieczony od wypadkow w
    > drodze do/z pracy i w pracy. To nie jest standardowa polisa NW.

    No tak ale jak mam miec wypadek w drodze do/z pracy
    skoro napisalem ze pobieram zasilek chorobowy
    po rozwiazaniu umowy o prace

    Czy w takim wypadku sam powinienem sie ubezpieczyc od nastepstw NW
    czy jakies przepisy reguluja to moje ubezpieczenie ..

    --
    pozdrawiam

    Grzegorz Bober
    Biker vel Chester