PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpowiedz na pozew-sad pracy

  • 11. Data: 2005-01-14 12:33:10
    Temat: Re: Odpowiedz na pozew-sad pracy
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:vtsghi0grhm1$.1um33j3ymun2f$.dlg@40tude.net...

    > Dokladnie tak jest - sa stawki ustawowe i do ich wysokosci sad zasadza
    > zwrot kosztow. Wszystko ponad nie placisz Ty. A zasadze te wprowadzono w
    > bardzo prostym celu - ochrony dugiej strny. Bo wezmy taki przyklad.
    > Zatrudniam brata jako mojego pelnomocnika i pozywam np. bylego
    pracodawce o
    > zaleglosc jednej pensji. Pracodawca zalega mi 1000 PLN a ja w sadzie
    > przedstawiam umowe ze bratu za zastepstwo procesowe place 50 000 PLN.
    > Fajnie by bylo do czasu az to ja bym pozywal - gorzej gdyby to kiedys
> [...]

    THX
    I jeszcze jedno: gdybym przegrał to oprócz kwoty z pozwu na jakie koszty
    postępowania musze być przygotowany? (Bo jako przegrany to ja mam je
    pokryć)

    pozdr

  • 12. Data: 2005-01-14 13:22:48
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 14 Jan 2005 13:33:10 +0100, na pl.praca.dyskusje, Pajączek napisal(a):

    > I jeszcze jedno: gdybym przegrał to oprócz kwoty z pozwu na jakie koszty
    > postępowania musze być przygotowany? (Bo jako przegrany to ja mam je
    > pokryć)

    Cos tam sie zmienialo ale sprawy w sadzie pracy sa chyba nadal zwolnione od
    kosztow postepowania wiec tylko koszty zastepstwa.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    |__/