PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)

  • 11. Data: 2003-10-11 08:27:44
    Temat: Re: Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "Tomala" w wiadomości news:bm79hk$46m$2@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

    > bardzo prosze o jakiekolwiek porady,

    Niech duzo chodzi, pyta i czyta lapiac sie czegokolwiek. Jest na ostatnim
    roku wiec szkoda by bylo stracic. Jesli ma nie najgorsze wyniki to moze w
    szkole porozmawiac o jakims dofinansowaniu lub chocby przesunieciu terminu
    zaplaty czesnego czy ratach wlasnie ze wzgledu na ostatni rok - moze sie
    zlituja. Jesli nie to moze jakis nieduzy kredyt uda sie wziasc, aby dac
    sobie troche czasu na znalezienie jakiejs pracy. Niech popyta wsrod
    znajomych oferujac chocby mycie okien za drobna oplata. Jesli idzie o
    zakwaterowanie to moze tez ktos jakis kat udostepni na jakis czas. Ale
    takich porad to pewnie sami sobie potraficie udzielic. Zycze, aby sie
    udalo.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 12. Data: 2003-10-11 21:43:44
    Temat: Odp: Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    Dzieki wielkie za porady i zyczenia powodzenia
    Wyniki lekko srednie (powyzej ale nie kwalifikujace sie), o raty juz podanie
    zostalo odrzucone
    Otworzyla linie kredytowa w swoim banku, lecz nie wyobraza sobie co bedzie
    jak przyjdzie do splaty.
    Pracy szuka gdziekolwiek zaczynajac od znajomych, poprzez ogloszenia i po
    chodzenie z cv w zebach po firmach.
    Jezeli macie jeszcze jakies pomysly, cos co przeoczyla, bede bardzo
    wdzieczny.
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2003-10-12 19:02:36
    Temat: Re: Odp: Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@g...pl news:bm9taf$7j1$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Otworzyla linie kredytowa w swoim banku, lecz nie wyobraza sobie co
    > bedzie jak przyjdzie do splaty.

    Branie kredytu poniewaz ma sie bardzo malo pieniedzy to *tragiczny* pomysl,
    chyba iz chce wyladowac na bruku. Pieniadze mozna pozyczac gdy ma sie
    jakies sensowne minimum i chce sie poprostu np rozkrecic nowy biznes, a w
    najgorszym razie sie sprzeda samochod / komputer / DVD, a nie straci sie
    mieszkanie za dlugi imho.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2003-10-13 10:42:10
    Temat: Odp: Odp: Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    Na szczescie ona nie ma nic :)
    wiec tylko siedziec moze pojsc :(
    (naprawde oprocz kilku ciuchow, swojej osoby i wiedzy nic nie ma)

  • 15. Data: 2003-10-14 18:05:32
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@g...pl news:bmdv8o$189$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Na szczescie ona nie ma nic :)
    > wiec tylko siedziec moze pojsc :(

    Naprawde moze. Moim zdaniem powinna zdecydowanie oddac natychmiast dlug
    nawet kosztem utraty studiow i znalezc dowolna prace nawet jako kelnerka /
    akwizytorka / whatever - (ale to jej zycie, zrobi jak zechce).

    Btw - w pewnym zakresie dlug moze tez przejsc na dzieci.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 16. Data: 2003-10-14 18:26:40
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomala" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli macie jeszcze jakies pomysly, cos co przeoczyla, bede bardzo
    > wdzieczny.
    > pozdrawiam

    ponoc McDonaldy stale szukaja - za minimalna stawke etatowa, ale to zawsze
    cos... Tyle, ze rotacja duza.

    pozdrawiam i zycze powodzenia

    glos

  • 17. Data: 2003-10-14 21:16:55
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    tez odradzalem kredyt, nawet chcialem wybrac konto do zera aby tylko nie
    banki (tez nie mam pracy od 2 miesiecy)
    ale rzeczywiscie - robi co chce

  • 18. Data: 2003-10-14 21:17:49
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    Chcialem wszystkim szczerze podziekowac za pomoc, rady i dobre slowo.
    nawet nie wiecie ile to znaczy w takiej chcwili...
    DZIEKUJE