-
1. Data: 2005-03-13 21:04:33
Temat: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: "Jacek" <jkras(WYTNIJ_CO_TRZEBA)@op.pl>
Witam,
Aktualnie pracuję nad pewnym studium w rodzaju "Jakość obsługi klienta w
dużych sieciach handlowych" i mam w związku z tym pytanie do Szanownych
Grupowiczów. Czy istnieją w marketach (oficjalnie lub nie) normy regulujące
ilość klientów, których powinna obsłużyć kasjerka w określonym czasie lub
inne wskaźniki efektywności pracy na takim stanowisku? Będę wdzięczny za
wszelkie wskazówki.
--
Pozdrawiam
Jacek
-
2. Data: 2005-03-13 21:05:11
Temat: Re: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: Witek <n...@p...pl>
Jacek wystawil Fakture VAT dnia 13 mar 2005, piszac:
> Czy istniejń w marketach (oficjalnie lub nie) normy regulujńce
> iloôc klient˘w, kt˘rych powinna obsluzyc kasjerka w okreôlonym czasie
> lub inne wskaLniki efektywnoôci pracy na takim stanowisku
Wydaje sie mi, ze moze byc to np. szybkosc "klikniec" przez maszyne
czytajaca kody w jednostce czasu.
--
Witek
email: n...@p...pl (dziala)
-
3. Data: 2005-03-13 22:11:15
Temat: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>
> Aktualnie pracuję nad pewnym studium w rodzaju "Jakość obsługi klienta w
> dużych sieciach handlowych" i mam w związku z tym pytanie do Szanownych
> Grupowiczów. Czy istnieją w marketach (oficjalnie lub nie) normy
regulujące
> ilość klientów, których powinna obsłużyć kasjerka w określonym czasie lub
> inne wskaźniki efektywności pracy na takim stanowisku? Będę wdzięczny za
> wszelkie wskazówki.
Głównie jest to ilość stornowanych (anulowanych) pozycji i paragonów,
zwróconych opakowań, zgodność ze stanem kasy na koniec zmiany. Kasjerki nie
są rozliczane z ilości nabitych paragonów. Natomiast niestety bardzo ceniona
jest kasjerka nie oszukująca swojego pracodawcę.
-
4. Data: 2005-03-13 22:21:26
Temat: Re: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>
Lukasz Stela napisał(a):
> Głównie jest to ilość stornowanych (anulowanych) pozycji i paragonów,
> zwróconych opakowań, zgodność ze stanem kasy na koniec zmiany. Kasjerki nie
> są rozliczane z ilości nabitych paragonów. Natomiast niestety bardzo ceniona
> jest kasjerka nie oszukująca swojego pracodawcę.
Dlaczego "niestety"? Czyli ta oszukująca jest ceniona...?
Pitt
-
5. Data: 2005-03-13 22:26:35
Temat: Odp: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>
> Dlaczego "niestety"? Czyli ta oszukująca jest ceniona...?
Źle złożyłem to zdanie.
Miałem na myśli, że uczciwa kasjerka niestety nie jest częstym zjawiskiem.
Dlatego tak bardzo cenione są uczciwe panie kasjerki. Nie jest to informacja
z pierwszej ręki. Sam zajmuję się systemami komputerowymi w sklepach i taką
opinię słyszę często od właścicieli sklepów.
-
6. Data: 2005-03-14 06:57:12
Temat: Re: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>
Plus Discount - 70 klientów na godzinę
Marcin
-
7. Data: 2005-03-14 08:48:50
Temat: Re: Odp: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>
Dnia Sun, 13 Mar 2005 23:26:35 +0100, Lukasz Stela
<l...@p...onet.pl> napisał:
>> Dlaczego "niestety"? Czyli ta oszukująca jest ceniona...?
> Źle złożyłem to zdanie.
Dobrze złożyłeś. :)
--
Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
(priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)
-
8. Data: 2005-03-15 13:02:21
Temat: Re: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: gollum <n...@u...pl>
> Plus Discount - 70 klientów na godzinę
Niecały jeden na minutę?
-
9. Data: 2005-03-15 13:15:23
Temat: Re: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>
Dnia Tue, 15 Mar 2005 14:02:21 +0100, gollum <n...@u...pl>
napisał:
>> Plus Discount - 70 klientów na godzinę
>
> Niecały jeden na minutę?
jeden i niecały jeden.
--
Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
(priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)
-
10. Data: 2005-03-15 15:05:43
Temat: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
Od: "konto" <k...@o...pl>
w granicach 40 sekund na klienta (tak mowia statystyki )
-najdluzej pobieranie nalzenosci za zakupy i wydanie reszty /weryfikacja
podpisu.
rafal