PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za korekte?

  • 1. Data: 2002-09-07 18:30:04
    Temat: Ile za korekte?
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    Ile mozna sobie zazyczyc za korekte artykulu z dziedziny ochrony srodowiska,
    mieszczacego sie na 3 stronach A4 (ok. 6tys. znaków)?
    Pozdrawiam
    Joan

  • 2. Data: 2002-09-07 19:18:03
    Temat: Re: Ile za korekte?
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Joanna" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ile mozna sobie zazyczyc za korekte artykulu z dziedziny ochrony
    srodowiska,
    > mieszczacego sie na 3 stronach A4 (ok. 6tys. znaków)?

    Merytoryczną czy gramatyczną? Specjalistyczną czy nie?

    Tomek

  • 3. Data: 2002-09-08 07:32:35
    Temat: Odp: Ile za korekte?
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    Gramatyczno-ortograficzno-stylistyczna (jestem polonistka).

    Użytkownik Tomek Zieliński <t...@f...org.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aldivf$a18$...@a...dialog.net.pl...

  • 4. Data: 2002-09-08 07:41:18
    Temat: Re: Odp: Ile za korekte?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aletu1$ac1$1@news.onet.pl> Joanna napisał(a):
    > Gramatyczno-ortograficzno-stylistyczna (jestem polonistka).

    50 zl? Nie znam stawek za korekte, ale jako tłumacz pewnie dostałabyś niewiele
    więcej.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-09-08 09:48:14
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

    > 50 zl? Nie znam stawek za korekte, ale jako tłumacz pewnie dostałabyś
    niewiele
    > więcej.

    AFAIK to tlumacze z popularnych jezykow europejskich dostaja kolo 25zl za
    strone (czyli chyba 1800 znakow) - to tak dla porownania.

    Maxx

  • 6. Data: 2002-09-08 09:56:15
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alf6hg$o4$1@foka.acn.pl> Maxx napisał(a):

    > niewiele
    >
    > AFAIK to tlumacze z popularnych jezykow europejskich dostaja kolo 25zl za
    > strone (czyli chyba 1800 znakow) - to tak dla porownania.

    Nie ma zasady. ;) Powiem Ci, ze wydawnictwa za tlumaczenie informatycznych ksiazek
    nie dawali kilka lat temu wiecej niz kilkanascie zlotych. 20 zl to bylo ciezko
    wyszarpac.

  • 7. Data: 2002-09-08 10:20:17
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

> [...]
    ksiazek
    > nie dawali kilka lat temu wiecej niz kilkanascie zlotych. 20 zl to bylo

    Nie wiem jak wydawnictwa. Te 25 zl to jest taka orientacyjna stawka jaka
    obila mi sie o uszy w dwoch warszawskich biurach tlumaczen w ciagu
    ostatniego roku.

    Maxx

  • 8. Data: 2002-09-08 12:32:12
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alf8di$1bo$1@foka.acn.pl> Maxx napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie wiem jak wydawnictwa. Te 25 zl to jest taka orientacyjna stawka jaka
    > obila mi sie o uszy w dwoch warszawskich biurach tlumaczen w ciagu

    Biura tłumaczeń to zupełnie inna historia - oni dostają odpowiedzialne, nieraz
    pilne tłumaczenia za czasami kilka razy większe stawki...

  • 9. Data: 2002-09-09 18:51:07
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile mozna sobie zazyczyc za korekte artykulu z dziedziny ochrony
    srodowiska,
    > mieszczacego sie na 3 stronach A4 (ok. 6tys. znaków)?

    5 - 6 zł za 1800 zn.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 10. Data: 2002-09-10 16:26:03
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    > 5 - 6 zł za 1800 zn.
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Perła

    Bardzo dziekuje, wreszcie jakas konkretna odpowiedz:-)