PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców

  • 41. Data: 2003-03-19 16:06:16
    Temat: Re[2]: Chore wymagania pracodawcow
    Od: i...@o...pl (Izabell)

    Witaj Anna,

    W Twoim liście datowanym 19 marca 2003 (16:55:48) można przeczytać:

    A> No a dlaczego ludzie chca do Unii ????????? Bo widz? możliwo?ć ucieczki i to
    A> legalnej, w d.... maja patriotyzm!!!!! Lepiej byc sobie Polakiem na
    A> zachodzie niż polakiem w Polsce - cos o tym wiem.

    A> Ania

    Ania i masz rację...bo coraz więcej osób zaczyna tak myśleć. To co
    teraz porobiło się na rynku pracy to woła o pomstę do nieba :(

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell mailto:i...@o...pl

  • 42. Data: 2003-03-19 16:08:08
    Temat: Re[2]: Chore wymagania pracodawców
    Od: i...@o...pl (Izabell)

    Witaj Anna,

    W Twoim liście datowanym 19 marca 2003 (16:53:49) można przeczytać:

    A> No w?łsnie a gdzie te pieni?żki płyn?? Ubezpieczenie zdrowotne - żeby np
    A> ,miec dobrze wyleczone zęby , płaci sie prywatnie, operacje płacimy
    A> prywatnie, leki drogie jak cholera.

    A> Ubezpieczenie spoleczne - kto mi odda moje pieni?zki na emeryturkę jak nie
    A> będzie miał je kto w przyszło?ci zarobic?

    A> Kto ustala te koszt ????????????? I kto je wykorzystuje????

    A> Wolałabym sobie za to ubezpieczenie gdzies wykupić.

    A> Ania

    Na te pytania od dawna szukam odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell mailto:i...@o...pl

  • 43. Data: 2003-03-19 16:12:37
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: Michal Glass <m...@u...pl>

    W artykule <b59cdk$ohq$1@inews.gazeta.pl> Lukasz Lechert napisal(a):

    > Zalecam raczej Pani poszerzyc wiedze ekonomiczna.
    > Problem tu przedstawiony raczej mozna ujac w ten sposob.
    > Kto jak sie sprzeda tak ma (nawet mslac o grupie ludzi - calej grupie
    > zawodowej), to tak jak najstarszy zawod
    > kobiecy, sa podobno te ekskluzywne i te z ulicy, te z ulicy
    > pierd... sie gdzie popadnie i za grosze, a te ekskluzywne robia
    > podobna robote tylko w lepszych warunkach.

    I co w tym złego ? - każdy towar, w tym praca ludzka jest wart tyle
    ile ktoś chce za niego zapłacić.

    --
    MG

  • 44. Data: 2003-03-19 21:42:51
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Anna" <a...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net>

    > No wąłsnie a gdzie te pieniążki płyną? Ubezpieczenie zdrowotne - żeby np

    do budzetu.
    stamtad najwiecej idzie na ZUS, na KRUS, na rozne agencje panstwowe,
    na diety poselskie, na kolesi co ich trzeba na stolkach umiescic, na
    doplaty do nierentownych panstwowych molochow, jak np. spolki
    weglowe....
    dlugoby wyliczac.

    > Ubezpieczenie spoleczne - kto mi odda moje pieniązki na emeryturkę jak nie
    > będzie miał je kto w przyszłości zarobic?

    nikt.
    system taki ubezpieczen jaki w polsce jest rypnie sie juz niedlugo.
    niech no tylko osiagniemy deficyt budzetowy ok. 60%. (blisko juz
    jest).
    nstapi wtedy krach finansow publicznych i bedzie FIGA.

    zaden system, w ktorym na 3 bioracych swiadczenia placi tylko jeden
    pracujacy nie ma szans sie dluzej utrzymac.
    o ile nie nastapi cud jakis (czytaj, kolejne rzady naprawde nie
    zreformuja finansow publicznych) to bedzie krach panstwa.

    ot popatrzmy na taka argentyne, zmierzamy w tym kierunku.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 45. Data: 2003-03-19 21:46:33
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawcow
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    =?iso-8859-2?q?=22Rafa=B3=22?= <k...@g...ox.pl> writes:

    > Pewnego dnia, a bylo to w Tue, 18 Mar 2003 21:46:03 +0000, pewien Nina M. Miller

    > Wysokie koszty pracy, nie oznaczają, że to co ja mam prawo zarobić za to
    > co JA UMIEM, ma iść do kasy państwa, lub mam dostawać mniej. Wiedza

    no to rob rewolucje spoleczna, niech rzund obnizy koszty pracy i
    zmniejszy obciazenia....

    > powinna być wszędzie ceniona tak samo, a skoro w Polsce jej nie umie nikt
    > docenić..... To czas zmienić obywatelstwo.
    > Life is brutal. Możę jakiś giertych, miler czy inny jeleń się obudzi w tym
    > kraiku, jak zostanie sam.....

    moze. predzej jednak scenariusz bedzie taki: ludzie coskolwiek
    umiejacy i coskolwiek warci wyemigruja (na stale badz czasowo za
    praca) a to co zostanie w kraju, to bedzie bida z nedza i polska sie
    osunie w objecia trzeciego swiata, takiego kraiku bananowego, gdzie
    rzadzi oligarchia kolesi, oiplywajaca w pieniadze i dostatki, a cala
    reszta ludnosci (jakies 99%) klepie biede i umiera glodem.

  • 46. Data: 2003-03-20 00:24:50
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 18 Mar 2003 14:04:43 +0100, "anorax" <a...@p...fm> wrote:

    > Przecież człowiek który np.zna dobrze 3 języki programowania, ma opanowany
    > jeden język np.angileski i ma doświadczenie rok czy dwa w zawodzie nie może
    > zarabiać 800zł brutto czy tez być na prowizji czy umowie o dzieło czy zlecenie.
    > przecież to jest śmiechu warte.

    Chore to jest to ze znajduja takich pracownikow. Ja bym takich ........... za
    psucie rynku pracy, ale niestety. Jest nadmiar ludzi (20% bezrobocie) i
    pracodawcy ta sytuacje wykorzystuja.

    > Poprostu pracodawca coniektórym poprzewracało sie w głowach.

    Pracownikom tez.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 47. Data: 2003-03-20 00:24:53
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 18 Mar 2003 15:26:49 +0100, "anorax" <a...@p...fm> wrote:

    >wiem tylko że ja mam doświadczenie jako informatyk 5 letnie a goście wiedząc
    >o tym mając przed oczyma moje certyfikaty z MICROSOFTU i CISCO wyjeźdzają mi
    >z 1000zł brutto.Zgodziłbyś sie na to??Bo Ja nie bardoz.

    A wiesz czemu Ci skladaja taka propozycje. Bo jakbys musial to bys i taka prace
    wzial. I niestety sa tacy co biora.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 48. Data: 2003-03-20 00:24:56
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 18 Mar 2003 15:53:40 +0100, "anorax" <a...@p...fm> wrote:

    Zgadzam sie z tym co napisales o komuchu milerzem, ale akurat co do UE sie z
    toba nie zgadzam - po prostu Polska nie ma inej alternatywy jak unia.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 49. Data: 2003-03-20 00:24:59
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 18 Mar 2003 15:55:49 +0100, "Larry" <l...@N...wp.pl> wrote:

    >To regula konkurencji. A na rynku pracy jest ona dzis ogromna. I to nie z winy
    >pracobiorcow ani pracodawcow...

    Jest to jak najbardziej wina pracownikow ktorzy nie potrafia sie jakos dogadac i
    zaproponowac stawek minimalnych ponizej ktorych pracy sie nie podejma.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 50. Data: 2003-03-20 00:25:02
    Temat: Re: Odp: Chore wymagania pracodawców
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 18 Mar 2003 14:46:40 +0100, "Larry" <l...@N...pl> wrote:

    >Najpierw zgodz sie na 800zl, zbieraj doswiadczenie i kompletuj staz.
    >Potem bedziesz miala karty, by grac dalej o wiecej.

    A wiesz ile mnie kasy i wyrzeczen kosztowalo zdobycie tej wiedzy i doswiadczenia
    ktore mam? I ja mam isc pracowac za 800 PLN? To ja to delikatnie mowiac
    (przepraszam bardziej wrazliwych) pierdole. Wole kupic karabin i isc na Sejm z
    grupka rownie wkurwionych co ja. Bo Mam skonczone dwie uczelnie, na dwoch
    roznych kierunkach, znam dobrze angielski (CAE), mam doswiadczenie i co - slysze
    tylko w kolko o niekompetencji urzednikow, politykow, itd. A kompetentni ludzie
    siedza w domach na bezrobociu bo nie maja legitymacji SLD/PSL i odpowiednich
    koneksji rodzinnych.

    Kyniu

    --