PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od czego zacząć??

  • 71. Data: 2007-03-12 22:40:19
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: Bartsmz <C...@p...onet.pl>

    > No to mówiłeś że pod windowsem łatwiej?
    Ty myslisz, ze ja sie z toba spieram o platforme?. Nic bardziej mylnego.
    Nie jestem zwolennikiem windowsa, ani linuxa. Uwazam, ze te dwa produktu
    sie od siebie tak roznia, iz trudno u nich szukac zbieznych cech. Powiadam
    jedynie, ze nie jest prosto pisac pod kilkoma platformami jednoczesnie.
    Wiecej klientow znajdziesz niestety przy windach.

  • 72. Data: 2007-03-12 22:45:08
    Od: Artur Zabroński <a...@...stopce.pl>

    Bartsmz wrote:
    > Alez ja wcale nie powiedzialem, ze jesli tak nie jest to jest zle. Po
    > prostu nie jest tak jak bysmy tego chcieli...niestety. Ale to jest walka
    > tytanow. Nam sie tylko przygladac pozostalo. Choc jest jeszce promyk
    > nadziei - tacy ludzie jak Ty, ale to rzadkosc. Niestety wiekszosc z nas
    > nie moze sobie pozwolic na linuxus pisania pod wieloma platformami
    Ale tak mogą powiedzieć tylko ci co piszą pod Windowsa bo raczej swojego
    softu na jakim kolwiek innym systemie nie uruchomią. Natomiast w drugą
    stronę bez problemu :-) Jeżeli piszesz tylko aplikacje użytkowe (GUI + sieć
    + operacje na plikach, coś tam jeszcze) to głównie sprowadza się to do
    wybrania odpowiedniej biblioteki i napisania softu.

    --
    Artur Zabroński

    E-mail: artur (dot) zabronski (at) gmail (dot) com
    Jabber: artur (dot) zabronski (at) gmail (dot) com

  • 73. Data: 2007-03-12 22:47:19
    Od: Artur Zabroński <a...@...stopce.pl>

    Bartsmz wrote:
> [...]
    > jedynie, ze nie jest prosto pisac pod kilkoma platformami jednoczesnie.
    > Wiecej klientow znajdziesz niestety przy windach.
    Wydaje Ci się bo albo się nasłuchałeś albo nigdy nie próbowałeś ;-)

    Proponuję EOT ;-)

  • 74. Data: 2007-03-12 22:49:56
    Od: "mihau" <m...@g...com>

    On 12 Mar, 23:21, Andrzej Gradziel <a...@p...pl> wrote:

    > Pogadamy o uczuciach jak go uruchomisz...

    bo vima trzeba kochać naprawdę szczerą miłością ;)

    --
    mihau

  • 75. Data: 2007-03-12 22:57:30
    Od: Bartsmz <C...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Mar 2007 23:47:19 +0100, Artur Zabroński wrote:

    > Wydaje Ci się bo albo się nasłuchałeś albo nigdy nie próbowałeś ;-)
    >
    > Proponuję EOT ;-)

    Kazdy strzela ze swojego dolka do swojej tarczy, ale nie do tej samej..

  • 76. Data: 2007-03-12 22:58:39
    Od: Artur Zabroński <a...@...stopce.pl>

    Bartsmz wrote:

    > Kazdy strzela ze swojego dolka do swojej tarczy, ale nie do tej samej..
    A trochę jaśniej? ;-)

  • 77. Data: 2007-03-12 23:01:46
    Od: Bartsmz <C...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Mar 2007 23:58:39 +0100, Artur Zabroński wrote:

    > A trochę jaśniej? ;-)

    Punkt widzenia... :)

  • 78. Data: 2007-03-12 23:09:46
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@s...zeno.pl>

    Dnia 12 Mar 2007 01:04:04 -0700, g...@g...com napisał(a):

    > Chcem być informatykiem (wiem że to głupio troche brzmi) i zanim pójde
    > do szkoły o tym profilu chciałbym coś już umieć.. Od czego zacząć
    > swoją przygodę...??

    A czemu chcesz byc informatykiem?
    I co dla Ciebie oznacza slowo "informatyk"?

    Bo jak ktos mi mowi ze jest informatykiem to..
    a) uwaza mnie za debila ktory by i tak nie zrozumial co on tak naprawde
    robi
    b) sam nie wie co robi :-)

    Masz jakies zainteresowania w tym kierunku?
    Elektronika? Logika? Matematyka?
    Co Cie kreci w obcowaniu z kompami?

    Jezeli chcesz byc informatykiem bo slyszales ze tu sie dobrze zarabia, a
    nie lubisz tak naprawde tego, to milego marnowania zycia, malo
    produktywnej pracy i zalowania na koncu ze nie poszedles wypasac owiec
    jak miales jeszcze wybor ;-)

    --
    Pozdrawiam bądź nie.. [ GG# 997057 ]
    Piotr Baranowski

  • 79. Data: 2007-03-12 23:13:52
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@s...zeno.pl>

    Dnia 12 Mar 2007 06:13:37 -0700, g...@g...com napisał(a):

    > Wiesz inaczej nie wybierał bym tej ścieżki, ja uwielbiam wszystko co
    > związane z komputerami(potrafię dniami siedzieć i szukać artykułów,
    > nowości i nowinek itd.)... Ale nie wiem od czego zacząć, bo
    > zainstalowanie spellcheckera to nie jest krokiem aby być
    > programistą...

    Wbrew pozorom ;-)
    Jezyk programowania nazywa sie jezykiem bo jest.. jezykiem. Sa tam slowa
    kluczowe ktore trzeba umiec pisac i pamietac jak sie je pisze ;-)

  • 80. Data: 2007-03-12 23:44:35
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@s...zeno.pl>

    Dnia 12 Mar 2007 15:49:56 -0700, mihau napisał(a):

    > bo vima trzeba kochać naprawdę szczerą miłością ;)

    Cierpietnicza i masochistyczna..