PracaGrupypl.praca.szukana.Obsługa maili

  • 1. Data: 2003-03-29 08:03:14
    Temat: .Obsługa maili
    Od: p...@o...pl

    Pewne wynagrodzenie 350-1200zł,nienormowany czas pracy,bez ograniczeń
    wiekowych,wymagane łącze internetowe i adres email

    p...@o...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-03-29 11:23:59
    Temat: Re: .Obsługa maili
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    > Pewne wynagrodzenie 350-1200zł,nienormowany czas pracy,bez ograniczeń
    wiekowych,wymagane łącze internetowe i adres email

    Nie wiem, jak to napisać, żeby nie być wulgarnym, ani też upierdliwie ;)
    konsekwentnym w swoich twierdzeniach, ale mówiąc najdelikatniej, pomimo
    stwierdzenia 'Pewne' w oryginalnym liście to jednak nie wydaje mi się, aby
    ten zarobek był po pierwsze prawdziwy, a już tym bardziej pewny.
    Dlaczego w związku z tym osoba go (biznes) reklamująca daje zarobić innym
    ogłaszając się, zamiast sama zarabiać ?
    Chciałbym w to wierzyć bo byłoby to piękne, ale niestety nie wierzę. W
    internecie jest wystarczająco dużo naciągaczy, aby poddawać pod wątpliwość
    tego typu oferty.

    Uszanowanie.
    Kuba

    --