PracaGrupypl.praca.szukana › Re: Obsługa informatyczna firm, usługi informatyczne.

  • 1. Data: 2010-05-31 17:14:33
    Temat: Re: Obsługa informatyczna firm, usługi informatyczne.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 18:45:19 +0200, Sławek Lipowski napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Wezmę udział w ciekawym projekcie z Łodzi. Obsługa informatyczna firm i usługi
    informatyczne to obszary, w których
    > oferuję swoje wsparcie.

    Oferuje swoje wsparcie, zeby Ci pomoc w konfiguracji czytnika;)

  • 2. Data: 2010-05-31 17:30:29
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 31.05.2010 19:14, Jacek pisze:

    > Oferuje swoje wsparcie, zeby Ci pomoc w konfiguracji czytnika;)

    Bardzo chętnie przyjmę pomoc. ;) A co jest konkretnie nie tak? Na moim
    czytniku wygląda zdrowo. Aczkolwiek pierwszy raz wysłałem coś w html za
    pomocą icedove na usernet, więc niewykluczone, że coś nie poszło jak
    trzeba...

    --
    Sławek Lipowski