PracaGrupypl.praca.szukana.Obsługa Outlook Ekspress

  • 1. Data: 2003-07-22 07:03:55
    Temat: .Obsługa Outlook Ekspress
    Od: n...@w...pl

    FIRMA AT.COM SYSTEM - zatrudni w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu
    pracowników do obsługi środowiska Internetowego i współpracujących kierowników
    marketingu /WSZYSTKIE WOJEWÓDZTWA/. Przeszkolimy pozytywnych kandydatów. W celu
    uzyskana dalszych informacji wyślij e-mail

    a...@w...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-07-22 08:50:43
    Temat: Re: .Obsługa Outlook Ekspress
    Od: p...@p...onet.pl

    Chciałabym uzyskać więcej informacji na team tej pracy.

    Monika.

  • 3. Data: 2003-07-23 19:49:40
    Od: "Bazz" <b...@p...onet.pl>

    Uważaj Monika, uważajcie wszyscy. Oni prawdopodobnie polują na adresy
    e-mail.

  • 4. Data: 2003-07-23 20:07:02
    Od: m...@o...pl

    Jestem zainteresowany proszę o szczegóły.

    Pozdrawiam