PracaGrupypl.praca.dyskusje › Reflekasja po powrocie z UP ...

  • 11. Data: 2006-11-09 18:47:13
    Temat: [OT] Re: Reflekasja po powrocie z UP ...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Bremse [Thu, 09 Nov 2006 17:40:21 +0100]:

    > mam nadzieję że camel nie będzie musiał udowadniać
    > w skarbówce że nie jest wielbłądem...
    > wróć... ;-)

    Przepięknie ci to wyszło :)))

    Kira (wychowawczyni kiedyś ochrzaniła całą klasę tymi
    słowy: "nie róbcie sobie jaj z kurczaka!" - kurczak
    wołaliśmy na kumpla i faktycznie, akurat cośtam na
    jego temat leciało... Kurczaka zostawiliśmy, cała
    klasa wpadła pod ławki)

    --
    /(o\ ~ GG 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ ~ I am what I am - I do what I want ~

  • 12. Data: 2006-11-10 11:50:24
    Temat: Re: [OT] Re: Reflekasja po powrocie z UP ...
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Thu, 09 Nov 2006 19:47:13 +0100, Kira wrote:

    >Przepięknie ci to wyszło :)))

    Musiałem się rozluźnić, bo pisałem papiery właśnie do skarbówki (swoją
    drogą jest to 3. państwowa instytucja której muszę podać te same
    informacje, co pozostałym kawopijcom).
    A tak w ogóle, to masz może jakiś e-mail, na który mógłbym się
    odezwać? Bo parę miesięcy temu kilkakrotnie próbowałem odezwać się na
    ten z nagłówka wiadomości, ale nic nie dochodziło.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 13. Data: 2006-11-10 14:40:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Bremse [Fri, 10 Nov 2006 12:50:24 +0100]:

    > Musiałem się rozluźnić, bo pisałem papiery właśnie do skarbówki
    > (swoją drogą jest to 3. państwowa instytucja której muszę podać
    > te same informacje, co pozostałym kawopijcom).

    Luz, też dzisiaj musiałam tą prześliczną instytucję wizytować.
    Tak że twój ból jest mi znany ;>

    > A tak w ogóle, to masz może jakiś e-mail, na który mógłbym się
    > odezwać? Bo parę miesięcy temu kilkakrotnie próbowałem odezwać się
    > na ten z nagłówka wiadomości, ale nic nie dochodziło.

    A bo on fejknięty jest. Tu masz pełne kontakty:
    http://cyber-girl.net/?do=kontakt

    Kira