PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan

  • 11. Data: 2007-08-19 14:16:14
    Temat: Re: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > I to pewnie nie jednego a cala kolejke chetnych.

    Z takimi wymaganiami , dostanie max 3 oferty ,
    ale za taką kase kogos zielonego gdzie przygotowanie do pracy samodzielnej
    trwa od 2 -3 lat .
    Chyba ze wypisał wymgania jak dla konsultanta ERP a potrzebuje kogoś do
    instalacji i szkoleń produktu za 999 zł , przy stawce 60 zł/godz.

    a za 1000 to mozna spokojnie posiedziec w biurze ,odbierając poczte i tel

  • 12. Data: 2007-08-19 15:36:40
    Od: Pawel Grzeda <g...@n...pl>

    WOJSAL pisze:

    > Tak, wymien - wymien powody, ktore pracodawcy podaja w ogloszeniach.
    > W ilu ogloszeniach widziales zwrot typu "w zwiazku ze smiercia naszego
    > pracownika poszukujemy..." ?

    A Ty mi wymien cieple prady morskie.

    > Zwroty typu "w zwiazku z dynamicznym rozwojem", "atrakcyjne
    > wynagrodzenie", "mozliwosc podnoszenia kwalifikacji" - bardzo czesto
    > nie znacza nic. Tak jakby pracodawcy nie bylo stac na zatrudnienie
    > osoby, ktora potrafi napisac ogloszenie dotyczace poszukiwania pracownika.

    No i co to ma wspolnego z tym co ja napisalem?

    pozdr
    PG

  • 13. Data: 2007-08-19 16:38:51
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    WOJSAL wrote:

> [...]
    > nie znacza nic. Tak jakby pracodawcy nie bylo stac na zatrudnienie
    > osoby, ktora potrafi napisac ogloszenie dotyczace poszukiwania pracownika.

    Ta. A od potencjalnych pracowników żąda się przynajmniej CV i listu
    motywacyjnego. Po co to drugie, to się często zastanawiam patrząc na
    oferowane stanowiska. Oczywiście w żadnym przypadku z szablonu, bo to
    znaczy, że pracownikowi nie zależy na otrzymaniu pracy. Cóż - ja
    wychodzę z założenia, że jak jest szablonowe ogłoszenie z serią
    frazesów, to wysyłam szablonową aplikację według jednego z 3 typów,
    jakie mi się kiedyś zdarzyło popełnić. Szacunek musi obowiązywać w obie
    strony.

    --
    Jarek

    Odpowiadając zamień "antyspam" na "tlen".

  • 14. Data: 2007-08-20 08:54:30
    Od: robbi <r...@n...com>

    Jotte pisze:

    > Fenomenalna oferta. I taka rzeczowa, precyzyjna. Kandydatki będą się
    > zabijać o zatrudnienie.

    Zapewne wiekszosc ze wzgledu na to ze mozna _uniknac_ rozwoju ;D

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 15. Data: 2007-08-20 14:03:48
    Od: "Mariusz Mazurek" <j...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > frazesów, to wysyłam szablonową aplikację według jednego z 3 typów,
    > jakie mi się kiedyś zdarzyło popełnić. Szacunek musi obowiązywać w obie

    80% ogloszeń zamieszczanych przez pracodawców cechuje ta właśnie
    'szablonowość' i weź tu bądź człowiekiem mądrym i napisz do każdego, u kogo
    chciałbyś pracować, inny list motywacyjny :)

  • 16. Data: 2007-08-20 20:58:47
    Od: "Lukasz Dominiak" <o...@i...home.pl>

    >W wiadomości news:fa5at1$4sk$1@news2.task.gda.pl Lukasz Dominiak
    > <o...@i...home.pl> pisze:
    >

    > Tyle razy było na grupie o ogłoszeniach pracodawców poszukujących
    > pracowników.
    > I oto kolejny spamer kompromitujący siebie i pracodawcę.

    > Oczywiście, że w związku z rozwojem. Z czym innym mogłoby być? Z ucieczką
    > pracowników? ;)))

    > Co za tuman z tego Dominiaka. Że też go nie zwolnią. Poszukuje się
    > kandydatki, nie kandydatkę.
    > Ale to drobiazg, niedouków jest wielu. Ważniejsze jest co innego.

    Gdy pisałem tę wiadomość na grupę nie zamierzałem wywołać dyskusji na temat
    deklinacji słowa "kandydatka". Popełniłem nieopatrznie błąd, zamiast formy w
    dopełniaczu użyłem w bierniku. Jest to pomyłka za którą najmocniej
    przepraszam i przyznam, że samemu mi bardzo głupio, że coś takiego wyszło
    spod mojej ręki.
    Moim celem było wysłanie ogłoszenia i dotarcie do jak największej rzeszy
    ludzi. Ma Pan rację, Panie Jotta, nie powinienem wysyłać wiadomości na grupę
    pl.praca.dyskusje.

    Po zapoznaniu się z kilkoma Pańskimi wiadomościami na grupie zauważyłem, że
    jest Pan swoistym samozwańczym strażnikiem grupy dyskusyjnej
    pl.praca.dyskusje, i dobrze. W każdym miejscu potrzebny jest ktoś, kto
    zwróci kulturalnie uwagę. Wielokrotnie w wypowiedziach umieszczał Pan
    paragrafy Kodeksu Pracy. Zastanawiam się, czy równie dobrze jak z Kodeksem
    Pracy zaznajomił się Pan z Kodeksem Karnym. Ponieważ obrażanie mnie, Panie
    Jotta, na forum publicznym według Kodeksu Karnego Rozdział XXVII Art. 216.
    §1 oraz §2 jasno opisuje że jest karalne.

    Cytuję:
    "Art. 216.
    § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
    dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku."

  • 17. Data: 2007-08-20 22:04:51
    Od: robbi <r...@n...com>

    Lukasz Dominiak pisze:

> [...]
    > dopełniaczu użyłem w bierniku. Jest to pomyłka za którą najmocniej
    > przepraszam i przyznam, że samemu mi bardzo głupio, że coś takiego wyszło

    To nie tak duzy blad jak posylanie posta na niewlasciowa grupe dyskusyjna.

    > Ma Pan rację, Panie Jotta

    Nick Jotte jest rodzaju meskiego a nie zenskiego.
    Ale juz dalo sie zauwazyc ze ma Pan z odmiana problemy.

> [...]
    > § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

    A gdzie Jotte zniewazyl z Imienia i Nazwiska Lukasza Dominiaka?

    Ja zacytuje taki artykul:
    Art. 54.

    1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz
    pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

    Wie Pan z jakiego dokumentu to fragment?

    Dal Pan ciala - nie zaznajomil sie Pan z FAQ/opisem tej grupy, wyslal
    dwa razy pod rzad to same ogloszenia zamiast na pl.praca.oferowana,
    kiedy zostalo skrytykowane - zgodznie z prawami danymi nam przez
    konstytucje, zamiast zrozumiec to co grupowicze napisali idze Pan w
    zaparte z blednym przekonanaiem o wlasnej nieomylnosci i winie innych
    (pewnie sa z jakiegos ukladu ;->).

    Az mi wstyd ze jest Pan z Poznania.

  • 18. Data: 2007-08-20 22:27:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:facvah$fut$1@news2.task.gda.pl Lukasz Dominiak
    <o...@i...home.pl> pisze:

    [cut]
    Oj, Dominiak, Dominiak..., nie róbcie z siebie większego durnia niż już z
    siebie zrobiliście...

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-08-21 06:26:40
    Temat: [OT] Re: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 21 Sie, 00:04, robbi <r...@n...com> wrote:
    > Ja zacytuje taki artykul:
    > Art. 54.
    >
    > 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz
    > pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

    OT, ale w/w nie oznacza bezkarnego gloszenia wszelkich tresci. Oznacza
    wylacznie brak cenzury prewencyjnej.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 20. Data: 2007-08-21 07:15:49
    Temat: Re: [OT] Re: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    Od: robbi <r...@n...com>

    glosnetu pisze:

    > OT, ale w/w nie oznacza bezkarnego gloszenia wszelkich tresci. Oznacza
    > wylacznie brak cenzury prewencyjnej.

    Tez OT - jak najbardziej wiadomo ze sa pewne ograniczenia - ale nei
    takie iz slowa krytyki, kpina itp jest traktowane przez adresata jak
    publiczna obraza.
    Gdyby podejsc tak jak Lukasz D. - to nalezaloby 90% polskiego kabaretu
    zaskarzyc ;)