PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polska rzeczywistość - 3zł/h to jest też śmiech na sali

  • 1. Data: 2006-08-02 16:02:14
    Temat: Polska rzeczywistość - 3zł/h to jest też śmiech na sali
    Od: "vito" <v...@h...com>

    Cygan ma racje, przeż tak się nie da pracować:
    http://www.youtube.com/watch?v=nDh6pWvGaxE&mode=rela
    ted&search=

  • 2. Data: 2006-08-02 17:29:32
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    LOOL :D

    W ogole nie na temat, ale bylema na woodstocku i dwoch takich z jabolem w
    dloni obok caly czas, bez przerwy powtarzalo "Ooszukaly mnie!" i tak z
    godzine, az mialem serdecznie dosc.
    Brehtali sie przy tym do rozpuku. Dzieki Tobie wiem juz dlaczego ^_^

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net