PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jesteś uczciwy?

  • 21. Data: 2005-03-20 14:31:06
    Temat: Re: Czy jesteś uczciwy?
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >jak ladnie poprosi to mu dam :P
    >menel tez czlowiek :P

    moje pieniadze moge z nimi robic co chce..
    moje punkty za zakupy.. moge robic to samo.. (przeciez zawsze moge
    wyrobic ta karte i zbierac dla siebie nie?)

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 22. Data: 2005-03-20 15:03:50
    Od: n...@g...pl

    CanoE wrote:

    > jak ladnie poprosi to mu dam :P
    > menel tez czlowiek :P

    To juz co innego. Jesli kasjer poprosi _mnie_ o 2 zlote to byc moze mu
    je dam. W kazdym razie nie bede mial o to do niego pretensji.

    Tu bardziej pasowalaby inna sytuacja: menel(tm) prosi Cie (przyjmijmy,
    ze ladnie - z usmiechem na twarzy itd.) o pozyczenie Twojego skladanego
    kija bejsbolowego z zamiarem pozyskania kwoty w wysokosci 2PLN od osoby
    trzeciej. Co robisz?

    > no bez przesady.. a jak znajomy poprosi zebym moje zakupy zrobila na
    > jego karte(bo zbiera punkty) to to tez kradziez??

    To zalezy czy regulamin uzywania karty tego zabrania. My natomiast
    mowimy o powazniejszej sprawie - kasjer moze ukrasc wlascicielowi sklepu
    znacznie wieksza sume niz przecietny nieuczciwy klient. Co gorsza,
    przypina swojej firmie etykietke "tutaj kantuja".

  • 23. Data: 2005-03-20 15:31:12
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

> [...]
    >ze ladnie - z usmiechem na twarzy itd.) o pozyczenie Twojego skladanego
    >kija bejsbolowego z zamiarem pozyskania kwoty w wysokosci 2PLN od osoby

    popadasz w skrajnosc i przesadzasz..

    >To zalezy czy regulamin uzywania karty tego zabrania.

    otoz to... mnie zastanawia jedno... czy takie kasjer moze posiadac
    taka karte... z tego co wiem sa imienne (przeciez mogliby sprawdzic w
    bazie ze w tym czasie pracowal na kasie)

> [...]
    >znacznie wieksza sume niz przecietny nieuczciwy klient. Co gorsza,
    >przypina swojej firmie etykietke "tutaj kantuja".

    ale wykorzystanie punktow klienta za jego zgoda (po uprzednim
    spytaniu/prosbie) uwazasz za kradziez?? ja bym to nazwala "napiwek"

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 24. Data: 2005-03-20 15:47:19
    Od: n...@g...pl

    CanoE wrote:

    > popadasz w skrajnosc i przesadzasz..

    Tak to juz jest z porownaniami. Celowo wybralem takie "z zycia wziete" -
    operujac punktami, promocjami itp. latwo przeoczyc, ze kryja sie za nimi
    calkiem zwyczajne pieniadze. Bynajmniej nie sugerowalem, ze nosisz przy
    sobie kij bejsbolowy.

    [...]
    > ale wykorzystanie punktow klienta za jego zgoda (po uprzednim
    > spytaniu/prosbie) uwazasz za kradziez?? ja bym to nazwala "napiwek"

    1. Klient moze rozporzadzac swoimi punktami w zakresie ustalonym
    umowa/regulaminem. W szczegolnosci, jesli taka umowa nie zostala zawarta
    to nie ma czegos takiego jak "punkty".
    2. Napiwki to dobrowolny i spontaniczny gest klienta. Zakladajac, ze
    przyjmowanie napiwkow nie jest zabronione regulaminem pracy, kasjer moze
    co najwyzej wystawic kapelusz z napisem "wesprzyj glodnego kasjera".

  • 25. Data: 2005-03-20 18:41:00
    Temat: Re: [OT] Czy jesteś uczciwy?
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    > To może się wydawać śmieszne, ale pamiętam historię, jak przyszedł taki
    > kontrol do jakiejś firmy, nie miał się do czego przyczepić, więc na koniec
    > poprosił o szklankę herbaty

    ze Słownika Języka Polskiego PWN
    ----
    kontrola ż I, DCMs. ~li; lm D. ~li
    1. <porównanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym, rozpatrywanie czegoś;
    dochodzenie czegoś, wnikanie, wgląd w coś; nadzór nad czymś a. nad kimś>
    Kontrola techniczna.
    Kontrola społeczna.
    Kontrola przychodów i rozchodów.
    Kontrola pracy.
    Kontrola biletów.
    Kontrola nad pracownikami.
    Prowadzić, przeprowadzać kontrolę.
    Być, znajdować się pod kontrolą.
    ----
    czyli nie ma czego takiego jak kontrol

    pozdrawiam
    yam

  • 26. Data: 2005-03-20 20:26:07
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 3/20/2005 7:41 PM, YamUasica wrote:

    > ----
    > czyli nie ma czego takiego jak kontrol

    A takie małe, zielone, jak Cię zajdzie od tyłu i kopnie w rz.. to
    rozpoznajesz?
    Niespodzianka! Tym razem to nie była zjadliwa ironia, tylko zwykły,
    niejadowity dowcip słowny. Przecież dałem przy pierwszym użyciu cudzysłowy:
    I "pierwszy kontrol" z US może....
    Myślisz, że to tak dla sportu?

    Jak ja nie cierpię ludzi, do których bez emotikonek z dowcipem nie
    podchodź...

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.

  • 27. Data: 2005-03-20 21:51:39
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2005 19:41:00 +0100, YamUasica <n...@s...net.pl> napisał:

    > czyli nie ma czego takiego jak kontrol
    > pozdrawiam
    > yam

    A jest ziomal ? :)

    Kontrol to jest zanikajacy wyraz (chyba rusycyzm) kiedys czesto uzywany, z
    czasow gdy "tymy recamy zesmy budowali" i "na odcinku produkcji miesnej
    mielismy znaczace postepy". Raczej jako odmiana zenska - "W zeszlym
    tygodniu byla kontrol". Nie weszlo do slownikow - na szczescie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 28. Data: 2005-03-21 01:49:36
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    > A takie małe, zielone, jak Cię zajdzie od tyłu i kopnie w rz.. to
    > rozpoznajesz?
    to Ty?

    > Niespodzianka! Tym razem to nie była zjadliwa ironia, tylko zwykły,
    > niejadowity dowcip słowny.
    widzisz... po prostu pewien rodzaj "humoru" mnie nie smieszy
    a sa rzeczy, ktory wybitnie mi dzialaja na nerwy
    m.in. wziąść i wlasnie kontrol - kojarzy mi sie wybitnie z folklorem
    rodem z Wdzydz Kiszewskich i kontrolami w tamtejszym skansenie,
    o ktorych mialem okazje slyszec od miejscowych

    a zart moze i bylby zartem, gdyby pozniej ten/ta nieszczesny/na kontrol
    sie nie pojawila w Twojej wypowiedzi

    > Jak ja nie cierpię ludzi, do których bez emotikonek z dowcipem nie
    > podchodź...
    ja tez Cie kocham

    pozdrawiam
    yam

  • 29. Data: 2005-03-21 07:51:48
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kabaranda" <k...@h...sg> napisał w wiadomości
    > Jasne, ze kazdym razem jak chciales skserowac cos prywatnego leciales do
    > szefa z tak powaznym pytaniem: "Czy ja moge skserowac 7 strone z zeszytu
    > syna?" bubhahaha
    > Powiem Ci tak. Na roznych rozmowach kwalifikacyjnych jest takie pytanie:
    > czy ukrales cos w zyciu??
    > I ludzie mowia NIEEE, ja skadd!
    > A caly pic polega na tym, ze kazdy cos ukradl: chusteczke w
    > resteuracji..., dlugopis pozycznony itd....
    > Nie lubie takich moralizatorow wirtualnych jak Ty.. jestes w necie i
    > jestes piekny i madry... ja Ci nie wierze.

    Pisz za siebie....
    Oceniasz wg własnej maksymy życiowej ... ale wyobraź sobei iż są na świecie
    ludzie uczciwi...

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 30. Data: 2005-03-21 07:55:57
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-03-21 02:49, YamUasica napisał(a) :

    > ja tez Cie kocham
    >
    > pozdrawiam
    > yam

    Nie ma sprawy, ale nie mów tego mojej Żonie, ok?

    Mariusz