PracaGrupypl.praca.szukana › OPIEKUNKA

  • 1. Data: 2003-08-04 12:00:26
    Temat: OPIEKUNKA
    Od: "Monika Kochan" <m...@m...gov.pl>

    Witam Zainteresowanych:)
    Chetnie zaopiekuje sie malym dzieckiem, lub starsza osoba. Do tej pory
    juz opiekowalam sie dziecmi i mam odpowiednie referencje od rodzicow dzieci.
    Mieszkam w Warszawie na Ochocie i bedzie mi niezmiernie milo jak osoba,
    ktora obdarze swoja opieka bedzie mieszkala w okolicy.
    Dziekuje i pozdrawiam.

    m...@k...biz

  • 2. Data: 2003-08-05 07:44:09
    Temat: Re: OPIEKUNKA
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

    Szanowna Pani,
    szukamy opiekunki dla naszego synka Kubusia. Kubus ma 7 i pół miesiąca.
    Poczatkowo byłaby to praca na poł etatu (po południu). Mieszkamy na
    Mokotowie. Chętnie dowiemy się o Pani trochę więcej. Proszę nam coś o sobie
    napisać.

    Z pozdrowieniami,
    Luiza Krolczuk