PracaGrupypl.praca.szukana › OPERATOR DTP szuka pracy - WAWA

  • 1. Data: 2004-09-01 08:49:23
    Temat: OPERATOR DTP szuka pracy - WAWA
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    OPERATOR DTP szuka pracy - WAWA

    Na wstepie przepraszam cala grupe ze tutaj pisze. Ale poruszylem niebio i
    ziemie, od pol roku bez pracy tylko drobne zleconka za pare zlotych.

    Duze doswiadczenie, w dtp od roku 1996, MAC i PC, wyksztalcenie
    poligraficzne. Szukam pracy w Wydawnictwach, studiach graficznych,
    przygotowalniach i agencjach reklamowych itp. Interesuje mnie praca na
    stale, umowe zlecenie, umowe o dzielo, firma jeszcze nie wiem.

    Krzysztof
    Pozdrawiam

    ps. Piszcie na ten mail lub na
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-09-01 09:45:24
    Temat: Re: OPERATOR DTP szuka pracy - WAWA
    Od: "Journalist" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:71d1.000004bb.41358d12@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > przygotowalniach i agencjach reklamowych itp. Interesuje mnie praca na
    > stale, umowe zlecenie, umowe o dzielo, firma jeszcze nie wiem.

    zaglądaj na pl.praca.dyskusje
    wlasnie cos sie tam dla Ciebie pojawilo :)

    pzdr,
    Marzena