PracaGrupypl.praca.szukana › !!!!!!OGŁOSZENIE!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-09-27 16:28:14
    Temat: !!!!!!OGŁOSZENIE!!!!!!!
    Od: "LouCypher" <l...@w...pl>

    Szukam kogoś kto mógłby załatwić jakąś prace na innym kontynencie.Np. w
    Ameryce Północnej,Ameryce Południowej w Azji
    Południowo-Wschodniej,Australii.
    Dobrze byłoby gdyby praca znajdowała się daleko od cywilizacji i ludzkich
    skupisk.
    -głównie praca fizyczna
    -warunki pozwalające przetrwać
    -w miare bezpieczny region (brak wojen domowych,suszy itd.)
    Proszę o kontakt ludzi konkretnych którzy mają coś wspólnego z
    globtrotterstwem,mają znajomych którzy wiedzą coś na ten temat i moga
    udzielić mi informacji na ten temat,podróżników itp.
    LouCypher

  • 2. Data: 2004-09-28 21:29:56
    Temat: Re: !!!!!!OGŁOSZENIE!!!!!!!
    Od: madaa <f...@i...pl>

    LouCypher wrote:
> [...]
    > globtrotterstwem,mają znajomych którzy wiedzą coś na ten temat i moga
    > udzielić mi informacji na ten temat,podróżników itp.

    No jak byś znalazł kogoś takiego to walnij cynka
    ja też już z żoną wytrzymać nie mogę ;)

    pozdrawiam
    madaa