PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY

  • 41. Data: 2003-09-22 09:36:54
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Killoff" <k...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bkmf08

    > A co ważniejsze - to czy biznesmen napisze posta na grupę z tematem
    > o 'prawidłowej strukturze', czy to że ktoś dostanie pracę ?

    Moderator pewno pracę ma.

    Moderator tej grupy to taka pani od polskiego z la 80-tych
    trzy błędy w wypracowaniu i dwója
    myśl ucznia mało istotna, mało wartościowa !!!

  • 42. Data: 2003-09-22 09:48:59
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <3f6ec2b8$1@news.it-faq.pl>, BLACK.CO wrote:
    > Moderator tej grupy to taka pani od polskiego z la 80-tych
    > trzy błędy w wypracowaniu i dwója
    > myśl ucznia mało istotna, mało wartościowa !!!

    Dzisiaj są takie same panie ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 43. Data: 2003-09-22 10:01:47
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > A czy mogłabyś lekko zmienić nastawianie do mojej osoby? Ciągle widzę tylko
    > ataki z Twojej strony i to raczej personalne. Więc proszę - przestań już.

    To nie sa ataki personalne. Nie podoba mi sie sposob, w jaki
    odpowiadasz na pytania innych ludzi.

    Teraz przynajmniej przeprosiles - ale za kazdym razem (mam na mysli
    te, ktorych bylam swiadkiem na tych lamach) jak jest jakas niejasnosc,
    zaczynasz dokladnie w ten sam sposob, dosc arogancko "jak ktos nie
    umie czytac FAQ..." itp.

    Tymczasem masz do czynienia z ludzmi. Nie kazdy z nich siedzi w
    usenecie od paru lat, zna zasady, ma czas na czytanie etc.

    Moderator, jesli komus odpowie jasno i konkretnie na zadane pytanie,
    to co najwyzej moze zyskac szacunek i sympatie. Nie pojmuje, dlaczego
    Ty sie tak tego obawiasz?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 44. Data: 2003-09-22 10:07:19
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    [...]
    > To jest tak. Duże agencje nie mają generalnie problemów z techniczną stroną
    > artykułów. Problem leży głównie w jednorazowych ogłoszeniach pojedynczych
    > osób. Takie osoby generalnie nie interesują żadne zasady, FAQ itp.
    > One chcą mieć wszystko 'już, pilnie, od razu'.

    Tak, wiem o tym. Tylko, ze odpowiadajac tak jak odpowiadasz zaogniasz
    jedynie konflikt i utwierdzasz ich w przekonaniu, ze tu sa jakies
    "glupie reguly" "peerelowska cenzura" i tym podobne. Sam widzisz w tym
    watku, do czego to prowadzi - do uprzedzen i pyskowek i najczesciej
    taki pracodawca daruje sobie wogole umieszczanie tutaj ogloszenia.

    Tymczasem spokojne, asertywne (nie lubie tego slowa ale akurat
    dokladnie o to chodzi) wyjasnienie "dlaczego" i uprzejme zwrocenie
    uwagi, ze moderowanie zajmuje czas, ze jest robione wolontariacko a
    nieodplatnie z reguly konflikty zazegnuje i wszyscy odchodza
    zadowoleni.

    Tak przynajmniej wynika z mojej paroletniej praktyki moderatora.

    > Oj. Jesteś przewrażliwiona.

    Byc moze jestem przewrazliwiona - ale tez nie bylabym, gdyby nie takie
    a nie inne odpowiedzi ludzi, traktujacych innych ludzi bez szacunku.

    To, ze ktos czegos nie wie czy nie rozumie to jeszcze IMHO nie powod,
    zeby go traktowac bez szacunku czy "na odwal sie".

  • 45. Data: 2003-09-22 10:18:22
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik BLACK.CO napisał, Dnia 03-09-22 11:36:

    > Moderator tej grupy to taka pani od polskiego z la 80-tych
    > trzy błędy w wypracowaniu i dwója
    > myśl ucznia mało istotna, mało wartościowa !!!

    Miałeś z tym jakiś problem? Powiedz nam o tym.
    Podziel się zwłaszcza tymi wartościowymi myślami, które równoważą, w
    Twoim mniemaniu, błędy ortograficzne. ;->

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 46. Data: 2003-09-22 10:24:24
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Killoff napisał, Dnia 03-09-22 11:22:

    > A co ważniejsze - to czy biznesmen napisze posta na grupę z tematem
    > o 'prawidłowej strukturze', czy to że ktoś dostanie pracę ?

    No właśnie, co ważniejsze, czy to, że jeden biznesmen puści na grupę @,
    o nie prawidłowej strukturze, ew. moderator w czynie społecznym poprawi
    go za niego, czy też to, że dzięki ogólnemu przyzwoleniu na kaszanienie
    moderator nie da rady poprawiać wszystkich @ przychodzących na grupę i w
    rezultacie większość się nie ukaże w ogóle, a grupa umrze?
    Dogadaj się jakoś z Przemkiem, może powierzy Ci formatowanie
    nieprawidłowo sporządzonych ogłoszeń, oczywiście w czynie społecznym.
    A co do meritum, nie bój nie bój, jeśli jemu ten pracownik na prawdę
    jest potrzebny, to przecież komuś to stanowisko w końcu powierzy, bez
    względu na wynik przepychanek z moderatorem, ergo nie zmarnuje się.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 47. Data: 2003-09-22 10:38:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl> wrote:

    > względu na wynik przepychanek z moderatorem, ergo nie zmarnuje się.

    Ale ja naprawdę nie uskuteczniam i nie zamierzam, żadnych przepychanek z
    kimkolwiek. Podałem już 2 razy co jest złe, czekam od bodajże 2 dni na
    poprawione ogłoszenie i nic.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 48. Data: 2003-09-22 10:39:54
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > osób. Takie osoby generalnie nie interesują żadne zasady, FAQ itp.
    > One chcą mieć wszystko 'już, pilnie, od razu'.

    Jeśli chcesz znać moje zdanie na ten temat, to uważam, ze można jednak
    wymagać od potencjalnego pracodawcy umiejętności napisania prostego postu z
    ofertą pracy. Jeśli facet nie potrafi czegoś takiego, to mam duże
    wątpliwości, czy taki "biznesmen" i jego oferta jest cokolwiek warta.
    Przecież żeby zatrudnić pracownika, to trzeba znać i wypełnić dokumenty dużo
    bardziej skomplikowane. Nawet jeśli jest to oferta typu "zlecę napisanie
    programu", to też trzeba się dogadać i jakąś umowę spisać.

  • 49. Data: 2003-09-22 11:05:43
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ofertą pracy. Jeśli facet nie potrafi czegoś takiego, to mam duże
    > wątpliwości, czy taki "biznesmen" i jego oferta jest cokolwiek warta.

    A czy ty czytałeś mojego posta ???

  • 50. Data: 2003-09-22 11:06:36
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "Nina M. Miller" w wiadomości news:m2pthtywdw.fsf@pierdol.ninka.net
    napisal(a):

> [...]
    > (...)
    > Tymczasem masz do czynienia z ludzmi. Nie kazdy z nich
    > siedzi w usenecie od paru lat, zna zasady, ma czas

    Nina, to Ty? Nie poznaje... naprawde nie poznaje ;-) Chodzi o to, ze mnie
    Twoj sposob odpowiadania sie tez nie podoba, a z tego co sie zorientowalem
    nie tylko mnie. I co w zwiazku z tym? Ano nic - masz swoje racje i tyle.
    Podobnie Przemek. Zwrocic uwage mozna, ale na efekt bym nie liczyl ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/