PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY

  • 21. Data: 2003-09-22 07:29:10
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Misiek" <g...@s...nl> napisał w wiadomości news:Phqbb.2001

    > To moze od razu zlikwidowac grupe? Moim zdaniem zatrzymanie jakiegokolwiek
    > ogloszenia, gdzie ktos moglby znalezc prace, z powodu jakis tam przepisow
    > jest po prostu swinstwem.

    Panie Misiek dziękuję panu za wsparcie
    Z przebiegu dyskusji wynika że grupa pl.praca.oferowana
    nie służy temu czemu ma służyć tylko dlatego
    że jest to prywatny folwark pana Przemka M.

  • 22. Data: 2003-09-22 07:29:19
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > A co...? Za duzo pracy jednak z tym moderowaniem?

    Nie zrozumiałeś. Przeczytaj jeszcze raz. Powoli. Potem kolejny raz. Zauważ
    "trzymać się FAQ".

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2003-09-22 07:30:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Misiek <g...@s...nl> wrote:

    > To moze od razu zlikwidowac grupe? Moim zdaniem zatrzymanie jakiegokolwiek
    > ogloszenia, gdzie ktos moglby znalezc prace, z powodu jakis tam przepisow
    > jest po prostu swinstwem.

    Cóż. Taki jest Usenet. Jeśli komuś się nie podobają zasady panujące w
    grupach pl.*, to nie musi z niego korzystać, prawda?
    A zasady były ustalone _zanim_ ja rozpocząłem moderowanie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2003-09-22 07:31:28
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    > dobrym zwyczajem jest po prostu po odrzuceniu postu - a juz
    > _zwlaszcza_ konkretnym zapytaniu udzielenie odpowiedzi. dokladnej.

    Oczywiście

    > Moderator nie powinien sprawiac wrazenia, ze komukolwiek robi laske.

    Święta racja.
    Ja chcę dać racę a nie zabawiać się w idealne posty.

  • 25. Data: 2003-09-22 07:32:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > dobrym zwyczajem jest po prostu po odrzuceniu postu - a juz
    > _zwlaszcza_ konkretnym zapytaniu udzielenie odpowiedzi. dokladnej.

    Tłumaczyłem to już zdaje się gdzieś obok w innym wątku. Niestety 50% ludzi
    ma odspamiacze. Nie da się tego zrobić automatem. Co więcej - przez pierwsze
    kilka dni odsyłane były informacje o niezgodności z FAQ. I co? I nic. Nadal
    przychodziły te same ogłoszenia od tych samych osób. [1]

    [1] Aczkolwiek myślę właśnie nad sposobem zautomatyzowania jednak tych
    odpowiedzi. Być może przy pomocy jakiegoś FAQ-bota, czy innego. Dobre rady
    mile widziane.

    Na razie waham się między wysyłaniem całego FAQ, urla do FAQ, a kawałków
    FAQ, których artykuł się nie trzyma.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 26. Data: 2003-09-22 07:35:47
    Od: "Thomas Ochmann AKRA GmbH" <t...@a...de>

    > Panie Misiek dziękuję panu za wsparcie
    > Z przebiegu dyskusji wynika że grupa pl.praca.oferowana
    > nie służy temu czemu ma służyć tylko dlatego
    > że jest to prywatny folwark pana Przemka M.

    Stary, po prostu marudzisz.

    Zaloz sobie wlasny newsgroup/forum/portal
    a dopiero pozniej krytykuj.

    Nawet w malzenstwie sa jakies reguly gry
    i ciekawe co by Twoja zona/dzieci
    powiedzialy gdybys do domciu
    przyprowadzil swoje wszystkie kochanki naraz....

    posdrofka
    Tomek (www.polonia-it.org)

  • 27. Data: 2003-09-22 07:35:58
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Cóż. Taki jest Usenet. Jeśli komuś się nie podobają zasady panujące w
    > grupach pl.*, to nie musi z niego korzystać, prawda?
    > A zasady były ustalone _zanim_ ja rozpocząłem moderowanie.

    Dla ciebie zasady są widać ważniejsze od tego czemu służą.
    Takie postępowanie wygląda mi na działanie najgorszej klasy urzędola
    z urzędu bezrobocia

  • 28. Data: 2003-09-22 07:47:17
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Cóż. Taki jest Usenet. Jeśli komuś się nie podobają zasady panujące w
    > grupach pl.*, to nie musi z niego korzystać, prawda?
    > A zasady były ustalone _zanim_ ja rozpocząłem moderowanie.

    Tak. I nie jest to jedyna grupa moderowana. Natomiast w zadnych
    zasadach nie ma napisane, ze ludzi postujacych na grupe i pytajacych
    nalezy traktowac arogancko i jak polglowkow.

    Jak nie masz cierpliwosci odpowiadac na setne pytanie typu "dlaczego
    post nie zostal umieszczony" to moze nie powinienes byc moderatorem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 29. Data: 2003-09-22 07:53:23
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Na razie waham się między wysyłaniem całego FAQ, urla do FAQ, a kawałków
    > FAQ, których artykuł się nie trzyma.

    jesli zalezy Ci na tym, zeby jak najwiecej ogloszen spelnialo zasady
    FAQ, to nalezy wyslac (recznie badz z automatu) odpowiedz z tymi
    punktami, ktorych post nie spelnia.

    Wysylanie calego FAQ nic nie daje, bo na ogol pracodawcy postujacy
    ogloszennia nie maja czasu na czytanie wszystkiego.
    (chociaz na pssm w momencie odrzucenia postu jest dodawane
    automatycznie FAQ).

    Poza wszystkim zas warto pamietac, ze to zasady sa DLA LUDZI a nie
    LUDZIE DLA ZASAD.

    Ja moderujac zawsze jesli mam watpliwosci, to rozstrzygam to na korzysc
    postujacego. Jesli ktos dwa-trzy razy sle ten sam post niepoprawiony,
    to odpowiadam mu na priv z wyjasnieniem.

    Robilam tak nawet wtedy, kiedy bylam sama moderatorka pssm i dziennie
    przepuszczalam ponad setke postow.

    Mozna, naprawde mozna, tylko trzeba ciut wiecej okazac zrozumienia dla
    ludzi a nie traktowac ich z gory i arogancko.

  • 30. Data: 2003-09-22 08:25:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > jesli zalezy Ci na tym, zeby jak najwiecej ogloszen spelnialo zasady
    > FAQ, to nalezy wyslac (recznie badz z automatu) odpowiedz z tymi
    > punktami, ktorych post nie spelnia.

    Ten sposób chyba faktycznie jest najlepszy.

    > Wysylanie calego FAQ nic nie daje, bo na ogol pracodawcy postujacy
    > ogloszennia nie maja czasu na czytanie wszystkiego.
    > (chociaz na pssm w momencie odrzucenia postu jest dodawane
    > automatycznie FAQ).

    To jest tak. Duże agencje nie mają generalnie problemów z techniczną stroną
    artykułów. Problem leży głównie w jednorazowych ogłoszeniach pojedynczych
    osób. Takie osoby generalnie nie interesują żadne zasady, FAQ itp.
    One chcą mieć wszystko 'już, pilnie, od razu'.

    > Mozna, naprawde mozna, tylko trzeba ciut wiecej okazac zrozumienia dla
    > ludzi a nie traktowac ich z gory i arogancko.

    Oj. Jesteś przewrażliwiona.

    --
    Przemysław Maciuszko