PracaGrupypl.praca.dyskusje › O przeniesieniu do rezerwy !!!

  • 1. Data: 2002-03-14 15:06:52
    Temat: O przeniesieniu do rezerwy !!!
    Od: "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl>

    Szanowni grupowicze !
    Gdzie znajde w sieci rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej o
    przeniesieniu do rezerwy abslowentów rocznika 2001
    Tytuł magistra obroniłem dnia 11 lipca 2001 roku - i chce sie dowiedzieć czy
    "załapuję" się na to i moja skromna osoba ?
    Dziekuje z góry za pomoc
    Pozdrawiam
    Krzysztof Blejczak

  • 2. Data: 2002-03-14 15:27:30
    Temat: Re: O przeniesieniu do rezerwy !!!
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

> [...]
    > Tytuł magistra obroniłem dnia 11 lipca 2001 roku - i chce sie dowiedzieć czy
    > "załapuję" się na to i moja skromna osoba ?

    Jak jestes rocznik 1978 to TAK (ja sie zalapalem).
    Jeszcze sie lapie 1977 i cos_tam_jeszcze :)

    Pawel

  • 3. Data: 2002-03-14 15:35:23
    Od: "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl>

    > Jak jestes rocznik 1978 to TAK (ja sie zalapalem).
    > Jeszcze sie lapie 1977 i cos_tam_jeszcze :)
    >
    > Pawel
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Jestem rocznik 1976
    A gdzie jest text tego rozporządzenia - ktoś wie może ? szukam w necie i nie
    moge znaleźć :-(
    Pozdrawiam
    Krzysztof Blejczak

  • 4. Data: 2002-03-14 16:18:01
    Od: "Krychna3" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    > Jestem rocznik 1976
    > A gdzie jest text tego rozporządzenia - ktoś wie może ? szukam w necie i
    nie
    > moge znaleźć :-(
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof Blejczak

    Poszukaj na stronach Ministerstwa Obrony Narodowej. Adres chyba
    http://www.wp.mil.pl/

  • 5. Data: 2002-03-14 16:28:02
    Od: "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl>

    > Poszukaj na stronach Ministerstwa Obrony Narodowej. Adres chyba
    > http://www.wp.mil.pl/
    >+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    .... szukałem - bez rezultatów :-(

  • 6. Data: 2002-03-14 16:46:39
    Od: "Sylwester Kacprzyk" <s...@p...fm>

    A co jest jeżeli jestem z rocznika 76 i skończyłem studia w styczniu.

  • 7. Data: 2002-03-14 16:51:41
    Od: "Marcin Sz." <m...@p...pl>

    Bez obaw. Idz do WKU. Od reki wpisuja przeniesienie do rezerwy (ja bylem w
    listopadzie a bronilem sie w czerwcu). Z tego co wiem, to obejmuje to tez
    absolwentow 2002. Nie ma znaczenia Twoja data urodzenia tylko data obrony.

    Pozdro!
    Marcin

  • 8. Data: 2002-03-14 18:47:35
    Od: "Tomasz Berg" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    czy
    > "załapuję" się na to i moja skromna osoba ?

    Piec minut szukania i rozwieje watpliwosci albo i nadzieje :) kolegi

    http://www.wku.sacz.com.pl/aktual2.html

    milego czytania

    --
    Tomasz Berg
    Politechnika Gdanska

  • 9. Data: 2002-03-15 08:05:21
    Od: "Rafał Gołaś" <r...@h...pl>

    > Jestem rocznik 1976
    > A gdzie jest text tego rozporządzenia - ktoś wie może ? szukam w necie i
> [...]
    Ja też jestem 76, poszedłem do WKU i powiedziałem że chce do rezerwy ;).
    Panienka umówiła mnie na kolejny dzień. Jak przyszedłem to koleś w
    WKU(wojskowy) tylko chciał książeczkę wojskową.

    W kieszeni miałem dyplom inżyniera z lutego 2000 w razie czego i
    przygotowaną gadę na temat ustawy z 11 litopada na szczęście z niczego nie
    skożystałem.

    (WKU wawa śrudmieście)

    pozdrawiam raph

  • 10. Data: 2002-03-16 23:17:57
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Sz. <m...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6qk9o$3q1$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > absolwentow 2002. Nie ma znaczenia Twoja data urodzenia tylko data obrony.

    Dokładnie. Data urodzenia nie ma znaczenia.
    Sam byłem w SPR'ze i byli ze mną ludzie i 30 letni tzn. rocznik 71
    (bo to bylo w tamtym roku)
    A w tym roku ( a dokładnie już od października tamtego)
    niestety MON nie ma kaski na przeszkolenie wojskowe absolwentów
    wyższych uczelni (dziura budżetowa, powodzie i rządy AWS-u).

    > Pozdro!
    > Marcin

    również pozdrawiam
    oficer rezerwy Chester