PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nokia Siemens Networks we Wrocławiu

  • 1. Data: 2008-11-07 20:19:06
    Temat: Nokia Siemens Networks we Wrocławiu
    Od: tmatak <t...@i...pl>

    Witam!

    Ostanio zauważyłem zwiększone zapotrzebowanie na programistów Javy ze
    strony tej firmy. Czy ktoś mógłby napisać jakie tam są warunki pracy?
    Chodzi mi o projekty jakie tam są robione, atmosferę, wyjazdy, szkolenia,
    możliwość rozwoju, zarobki, itd. I ogólnie, czy warto się tą firmą
    interesować?

    Pozdrawiam,
    tm

  • 2. Data: 2008-11-08 00:49:27
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks we Wrocławiu
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tmatak napisal(a):

> [...]
    > Chodzi mi o projekty jakie tam są robione, atmosferę, wyjazdy, szkolenia,
    > możliwość rozwoju, zarobki, itd. I ogólnie, czy warto się tą firmą

    mam wielu funfli, zadowolonych z pracy tam. Zalerzyna gdzie trafisz.
    Warunki są ogólnie dobre, choć socjal podobno nie wybijający się.
    Atmosfera ok - fajni ludzie i pracuje sie elegancko. Projekty - zależnie
    gdzie trafisz. Wyjazdy - tzn chcialbys wyjezdzac czy nie? Raczej
    stacjonarnie, choc zdarza sie wirtualna emigracja.
    Ogólnie sporo ludzi tam pracuje i przy piwku zbytnio nie narzeka :)
    (zalezy od punktu odniesienia) :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2008-11-10 07:58:36
    Od: rav <r...@w...pl>

    tmatak pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o projekty jakie tam są robione, atmosferę, wyjazdy, szkolenia,
    > możliwość rozwoju, zarobki, itd. I ogólnie, czy warto się tą firmą
    Kilka miesięcy temu próbowano mnie tam zwerbować na stanowisko inżyniera
    technicznego wsparcia produktu. Przeszukałem wówczas net pod kątem
    opinii o firmie - wyklarował się z nich w przybliżeniu taki obraz:
    - szkolenia - dużo zależy od szefa, w wielu działach trudno cokolwiek
    wyszarpać;
    - możliwość awansu poziomego/pionowego - opinie były w większości negatywne;
    - zarobki - często powtarzane opinie, że nowo przyjęci zarabiają więcej
    od pracujących po kilka lat (wnioskuję, że podwyżek brak/niskie) -
    zwłaszcza przyjmowani poprzez headhunterów; wysokość płac wg tego co
    znalazłem nie powala na kolana jak na Wrocek - nie wiem ile tam płacą
    inne firmy, wg headhuntera mogłem liczyć max. na 6500 brutto;
    - socjal - w miarę, jak pamiętam prywatna opieka medyczna i stołówka
    (ale głowy nie dam).
    Często powtarzało się również twierdzenie, że polski oddział NSN ma być
    przede wszystkim 'cost effective'. Myślę że najlepszym podsumowaniem
    będzie stwierdzenie znalezione w jednej z opinii - świetna firma żeby
    zahaczyć się na max. 2 lata, zdobyć doświadczenie i zmienić pracę.
    Zastrzegam, że moje informacje mają co najmniej pół roku, więc mogło się
    tam pozmieniać.
    Pozdr. R.

  • 4. Data: 2008-11-10 12:08:43
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik rav napisał:

> [...]
    > zahaczyć się na max. 2 lata, zdobyć doświadczenie i zmienić pracę.
    > Zastrzegam, że moje informacje mają co najmniej pół roku, więc mogło się

    6500 brutto w obcym miescie. Nie daj się oszukiwać wyzyskiwaczom! Ja
    miałem propozycję 9tys.zł brutto w innym mieście i odrzuciłem. Wolę o 3
    mniej w swoim mieście.

  • 5. Data: 2008-11-11 06:34:36
    Od: i...@g...com

    On 7 Lis, 21:19, tmatak <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o projekty jakie tam są robione, atmosferę, wyjazdy, szkolenia,
    > możliwość rozwoju, zarobki, itd. I ogólnie, czy warto się tą firmą

    O NSN (praca, zarobki, rekrutajca) możesz poczytać na
    http://www.eoe.pl/cityCompanyId.7.cityId.3.praca.it.
    #a
    Pozdrawian

  • 6. Data: 2008-11-24 21:03:17
    Od: "r2r" <a...@g...pl>

    <i...@g...com> wrote in message
    q.googlegroups.com...
    On 7 Lis, 21:19, tmatak <t...@i...pl> wrote:

    > możesz poczytać na
    http://www.eoe.pl/cityCompanyId.7.cityId.3.praca.it.
    #a

    Wprawdzie off-topic ale btw dzieki za tą stronę - interesująca.