PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nocne szaleństwo na polskich dachach.

  • 11. Data: 2006-02-05 11:24:13
    Temat: Re: Nocne szaleństwo na polskich dachach.
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zairazki" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ds38mt$lag$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > wygładzonych jak lód na dachu zwojach mózgowych. To że raz w roku jest
    > zima jest oczywiste. To, że w zimie śnieg pada, już niekoniecznie. A to że
    > moja chałupa ma płaski dach i trzeba się przygotować, to już zupełnie
    > niepopularny wśród zarządów firm pogląd. Musiało walnąć dla
    > oprzytomnienia, szkoda tylko że lekcja poglądowa wyszła tak droga :( [']
    > Przecież można przebadać i przeszkolić część własnych pracowników do
    > odśnieżania dachu, w budżet walnąć pozycję "nadgodziny na odśnieżanie" i
    > niech góra spróbuje odrzucić :P bo jest swoboda decyzji - zlecenie czy

    hahahaah ślicznie :))))))))

    Pozdrawiam
    Józek

  • 12. Data: 2006-02-05 17:50:08
    Od: Piotr <s...@r...com>

    zairazki napisał(a):

    > Od nadmiernego dążenia do oszczędności w funkcjnowaniu
    > użytkowników obiektów płaskodachych wszelakich wszyscy palmy już dostają
    > na wygładzonych jak lód na dachu zwojach mózgowych.

    Przechytrzyli poprostu. Kiedyś gdy konstrukcją zajmowali się
    inżynierowie a nie księgowi budynki nie zawalały się choć nikt śniegu z
    dachów nie zgarniał..

    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2006-02-06 17:52:59
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    Tytus wrote:

    > Czyli 3-9zl za odsniezenie m2.... upadla hala w Katowicach miala okolo
    > 10.000m2 powierzchni... to bagatela 30-90k zl ZA ODSNIEZANIE... skad ten
    > kraj ma brac pieniadze na takie uslugi? Ile moze trwac odsniezenie 1m2?

    Skąd ma brać? A skąd wziął na wybudowanie hali?
    Nie nie ma za darmo. Jak się buduje płaski i słaby dach, to trzeba się
    liczyć z wydatkami na odśnieżanie. Albo wybudować spadzisty, mocny dach.
    A jak się nie zapłaci za jedno lub za drugie, to rachunek wystawia
    kostucha w postaci szeregu plastikowych czarnych worków.

    --
    Maciej Koziński
    http://maciej_kozinski.webpark.pl/

  • 14. Data: 2006-02-07 22:01:43
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > Skąd ma brać? A skąd wziął na wybudowanie hali?

    Ach przestan... wszystkie bloki w tym kraju maja plaskie dachy.
    Moze i polowa spoleczenstwa mieszka pod plaskimi dachami, a Ty zaraz z
    halami wyjezdzasz.

  • 15. Data: 2006-02-07 22:07:19
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > Myślę,że to ma sens.

    Masz sporo racji, ja jednak uwazam ze to jednak jest za drogo, te kasjerki
    pracujace pod tym dachem zarabiaja po 800zl na miesiac ciezkiej pracy, to
    jaka to relacja do cen za odsniezanie.

> [...]
    > odśnieżania dachu, w budżet walnąć pozycję "nadgodziny na odśnieżanie" i
    > niech góra spróbuje odrzucić :P bo jest swoboda decyzji - zlecenie czy

    No wiec wlasnie, da sie sporo taniej wykonac taka prace, tylko pomyslec i
    chciec. Szkoda ze ten narod taki bezmyslny.

    :(

  • 16. Data: 2006-02-08 12:10:47
    Od: "Wojtek B." <p...@p...cc>

    Użytkownik "Tytus" <S...@...com> napisał w wiadomości

    > Ach przestan... wszystkie bloki w tym kraju maja plaskie dachy.
    > Moze i polowa spoleczenstwa mieszka pod plaskimi dachami, a Ty zaraz z
    > halami wyjezdzasz.

    Porównaj sobie podparcie dachu w bloku i w hali.
    A tak na marginesie: kto z was odśnieżył tak przynajmniej 100 m2 dachu?

    --
    -
    Pozdrawiam

    Wojtek" paciak " B.
    p...@p...cc

  • 17. Data: 2006-02-08 14:53:26
    Od: "arafat" <a...@k...net.pl>

    Użytkownik "Wojtek B." <p...@p...cc> napisał w wiadomości

    > Porównaj sobie podparcie dachu w bloku i w hali.
    > A tak na marginesie: kto z was odśnieżył tak przynajmniej 100 m2 dachu?

    ja
    w tamtym tygodniu ponad dach 600m2 w 2 osoby...
    rece mam jak goryl, do kostek... ;)
    i nikt mi nie powie ze to lajtowa robota
    a w tym tygodniu dalej po dachach laze

    pozdr
    arafat

  • 18. Data: 2006-02-09 09:01:18
    Od: "Wojtek B." <p...@p...cc>

    Użytkownik "arafat" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w tamtym tygodniu ponad dach 600m2 w 2 osoby...
    > rece mam jak goryl, do kostek... ;)
    > i nikt mi nie powie ze to lajtowa robota

    To ci współczuje. Po dziesięciu godzinach przy śniegu na dachu denerwuje
    mnie biały kolor.

    --
    -
    Pozdrawiam

    Wojtek" paciak " B.
    p...@p...cc

  • 19. Data: 2006-02-09 12:15:17
    Od: "arafat" <a...@k...net.pl>

    > To ci współczuje. Po dziesięciu godzinach przy śniegu na dachu denerwuje
    > mnie biały kolor.

    eeee
    na zmeczenie skuteczny jest szelest papieru... ;)

    pozdr
    arafat