PracaGrupypl.praca.szukana › Nie ma pracy dla studentki ???

  • 1. Data: 2003-06-12 12:57:12
    Temat: Re: Nie ma pracy dla studentki ???
    Od: "wojciech32" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > marketing w zakresie eurozarządzania (z oceną bardzo dobrą) Kontunuuję
    naukę
    > na studiach zaocznych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jestem osobą
    > młodą, dynamiczną, łatwo nawiązującą kontakty. Posługuję się językiem
    > angielskim w stopniu bardzo dobrym oraz językiem francuskim w stopniu
    > podstawowym. Obsługa komputera i Internetu nie stanowi żadnego problemu
    > (tematem mojej pracy dyplomowej był: 'Internet jako medium reklamowe')
    > Poszukuję pracy w Łodzi lub Warszawie. Bardzo chętnie przeniosę się do

    jasne ze masz. bądź dobrej myśli.

  • 3. Data: 2003-06-12 13:00:36
    Od: "Jurek" <m...@o...pl>

    Hi !!

    Do you like in touristic marketing for croatian travel agency
    contact email: p...@a...info

  • 4. Data: 2003-06-12 13:06:45
    Od: "wojciech32" <w...@p...onet.pl>

    > Dzięki :) Od stycznia kiedy to podziękowano mi za współpracę szukam i
    trochę
    > tracę już nadzieję ...
    >
    > Pozdrawiam

    Skonczylas dobrą szkołe, jestes młoda i zdolna. jestes blisko wielkich
    szans. masz wiele atutów. gdybym tylko mogł sam bym cie zastrudnil, ale na
    chwile obecną nie przewiduje załoezenia firmy :-)))

  • 5. Data: 2003-06-12 13:08:08
    Od: "claudine" <c...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2003-06-12 13:19:19
    Od: "claudine" <c...@p...onet.pl>

    > Skonczylas dobrą szkołe, jestes młoda i zdolna. jestes blisko wielkich
    > szans. masz wiele atutów. gdybym tylko mogł sam bym cie zastrudnil, ale >
    na chwile obecną nie przewiduje załoezenia firmy :-)))

    No wlasnie nie wiem czy znowu tak blisko, bo żeby dalej studiować trzeba
    pracować ;) Dziękuję za uznanie....no i cóż trzeba szukać dalej :)

  • 7. Data: 2003-06-12 13:37:37
    Od: "wojciech32" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "claudine" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracować ;) Dziękuję za uznanie....no i cóż trzeba szukać dalej :)
    >
    > Mlodosc jest twoim atutem ja juz stara d....a jestem ;-) gdym tylko mógł
    nie zastanawilbym sie i ptrzeniósł sie do warszawy

  • 8. Data: 2003-06-12 13:52:37
    Od: "claudine" <c...@p...onet.pl>

    > nie zastanawilbym sie i ptrzeniósł sie do warszawy

    No tak ja też się specjalnie nie zastanawiam, ale żeby się przenieść trzeba
    znaleźć prace i kółko się zamyka....no chyba , że ktoś chce mieszkać pod
    mostem ;)

  • 9. Data: 2003-06-12 14:02:41
    Od: "wojciech32" <w...@p...onet.pl>

    > No tak ja też się specjalnie nie zastanawiam, ale żeby się przenieść
    trzeba
    > znaleźć prace i kółko się zamyka....no chyba , że ktoś chce mieszkać pod
    > mostem ;)

    pracy jest w wawie w bród.....trzeba wiedsiec tylko gdzie szukac oczywiscie
    na pocztątku jest cięzko..........
    do zobaczenia jutro zmykam na obiadek :-)

  • 10. Data: 2003-06-12 14:17:31
    Od: "afra" <a...@t...pl>

    taaa.. w warszawie praca jest, owszem :) ale glownie dla tych co maja
    znajomosci :)
    fakt ze nie mozna sie poddawac: ) a cierpliwosc jest cnota: )

    Powodzenia :)

    pozdry
    Magda :)