PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie chcę płacić składki ZUS

  • 1. Data: 2012-01-16 11:56:18
    Temat: Nie chcę płacić składki ZUS
    Od: Piotr <...@...com>

    Mam DG. Nie mam samochodu, oszczędności, mieszkanie wynajmuje. Czyli nie
    mam żadnego majątku. Co jeśli przestanę płacić ZUS?
    Trafię do więzienia ?

  • 2. Data: 2012-01-16 12:08:27
    Temat: Re: Nie chcę płacić składki ZUS
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Piotr" <...@...com> napisał

    > Mam DG. Nie mam samochodu, oszczędności, mieszkanie wynajmuje. Czyli nie
    > mam żadnego majątku. Co jeśli przestanę płacić ZUS?
    > Trafię do więzienia ?

    Nie. Do więzienia idzie się tylko i wyłacznie za niepłacone alimenty.

    N.

  • 3. Data: 2012-01-16 14:55:27
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    masz jeszcze nerki, tylko patrzeć jak Tusk i Hanna się do nich dobiorą...

  • 4. Data: 2012-01-16 15:20:08
    Od: Piotr <...@...com>

    > masz jeszcze nerki, tylko patrzeć jak Tusk i Hanna się do nich dobiorą...
    Teraz rozumiem dlaczego obowiązuje zakaz handlu narządami. Zabiorą
    nerkę, i na koniec zażądają podatku od wzbogacenia.

  • 5. Data: 2012-01-16 18:27:31
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Piotr" <...@...com> napisał w wiadomości
    > Mam DG. Nie mam samochodu, oszczędności, mieszkanie wynajmuje. Czyli nie
    > mam żadnego majątku. Co jeśli przestanę płacić ZUS?
    > Trafię do więzienia ?

    wystawią tytuł egzekucyjny, zrobią zajęcie na rachunku bankowym, zabiorą
    paszport czy inne prawo jazdy, windykację komorniczą mają prawo prowadzić z
    ruchomości w mieszkanku w którym jesteś zameldowany. Uprzykrzą ci życie w
    majestacie prawa i nic nie będziesz mógł z tym zrobić, przy odpowiednio
    wysokich kwotach zadłużenia nie będzie Ci się opłacało legalnie pracować już
    nigdy bo wszsytko zajmie komornik.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2012-01-17 06:48:03
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-01-16 19:27, Jackare pisze:
    > Użytkownik "Piotr" <...@...com> napisał w wiadomości
    >
    > wystawią tytuł egzekucyjny, zrobią zajęcie na rachunku bankowym,
    Pieniądze można trzymać pod poduszką

    zabiorą
    > paszport czy inne prawo jazdy,
    Jak się nie zgodzę to zabiorą mi siłą ?

    windykację komorniczą mają prawo
    > prowadzić z ruchomości w mieszkanku w którym jesteś zameldowany.
    Mają prawo zabrać pieniądze, które trzymam pod poduszką ?

    > Uprzykrzą ci życie w majestacie prawa i nic nie będziesz mógł z tym
    > zrobić, przy odpowiednio wysokich kwotach zadłużenia nie będzie Ci się
    > opłacało legalnie pracować już nigdy bo wszsytko zajmie komornik.
    A podobno to w Chinach człowiek jest źle traktowany :)

  • 7. Data: 2012-01-17 13:50:29
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 07:48:03 +0100, Piotr napisał(a):

    > Mają prawo zabrać pieniądze, które trzymam pod poduszką ?

    Oczywiście że komornik może ci zabrać co masz w skarpecie. Ba - może cię
    przeszukać i zrewidować.