PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nauka za pracę (programowanie)

  • 21. Data: 2006-11-03 12:13:09
    Temat: Re: Nauka za pracę (programowanie)
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 3 Nov 2006 13:01:11 +0100, kantor <k...@a...com.pl>
    w <eifb7u$6p5$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Użytkownik "mbn" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i sie mylisz - zatruniam ludzi do pisania kodów - nie esejów :)
    > a to znaczy że mają znać języki stricte-techniczne :))))
    >
    > Reasumując - jeśli ktoś w javadocach strzeli ortografa - mam to gdzieś,

    Ale tutaj chodzi o to, aby tam, gdzie należy napisać dwa słowa
    rozdzielone spacją były dwa słowa, a nie jedno, tam gdzie nie powinno
    być spacji, aby jej nie było.

    Ciężko się czyta i tyle.

    > kantor

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 22. Data: 2006-11-03 12:27:42
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Nikt nie czuł sie zagrożony - każdy był potrzebny - pozatym każdy był
    > fachowcem (a tych sie firma nie pozbywa).

    No tak, ale przecież jeden stan nigdy nie trwa wiecznie, poza tym ludzie
    chcą się rozwijać i zarabiać więcej, do czego przeszkodą są najczęściej
    właśnie współpracownicy (którzy dążą dokładnie do tego samego i dla których
    to my jesteśmy przeszkodą). Jak więc to było rozwiązane?

  • 23. Data: 2006-11-03 12:32:51
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 3 Nov 2006 13:27:42 +0100, Any User <a...@m...com>
    w <eifck9$16ju$1@news2.ipartners.pl> napisał:

> [...]
    > właśnie współpracownicy (którzy dążą dokładnie do tego samego i dla których
    > to my jesteśmy przeszkodą). Jak więc to było rozwiązane?

    Jakieś pieprzenie.
    Co ma współpracownik do tego, czy ja na przykład nauczę się i pójdę
    zrobić SJCO albo inny certyfikat.
    Albo czego się nauczę czytając dokumentację.
    I w jaki sposób niby ja przeszkadzam moim współpracownikom w
    analogicznych czynnościach?

    A o podwyżkach rozmawia się z szefem, a nie ze współpracownikami.

    Możei troll, ale jakby przypadkiem odpowiedział sensownie...

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 24. Data: 2006-11-03 12:34:45
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > właśnie współpracownicy (którzy dążą dokładnie do tego samego i dla
    > których to my jesteśmy przeszkodą). Jak więc to było rozwiązane?

    Farmazony opowiadasz, jeżeli jestes w stadzie fighterow rozwijasz sie w
    takim tempie ze jest to wprost szokujace.

    kantor

  • 25. Data: 2006-11-03 12:37:10
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnekmcil.4mk.jakub@jakub.kofeina.net...
    > Dnia Fri, 3 Nov 2006 13:01:11 +0100, kantor
    > <k...@a...com.pl>
    [ciach]
    > Ale tutaj chodzi o to, aby tam, gdzie należy napisać dwa słowa
    > rozdzielone spacją były dwa słowa, a nie jedno, tam gdzie nie powinno
> [...]

    sorki - ale zupelnie nie widze gdzie sa zlepki :-(

    kantor

  • 26. Data: 2006-11-03 12:43:46
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Farmazony opowiadasz, jeżeli jestes w stadzie fighterow rozwijasz sie w
    > takim tempie ze jest to wprost szokujace.

    Z moich doświadczeń, jeżeli jesteś "w stadzie fighterów", to najwięcej
    energii poświęcasz na kontrolowanie sytuacji, aby nikt się nie wybił wyżej
    od Ciebie i aby się nie okazało, że Twoja praca już nie jest potrzebna.
    Zaobserwowałem to już w kilku firmach i wszędzie jest ten sam motyw.

  • 27. Data: 2006-11-03 12:51:27
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 3 Nov 2006 13:43:46 +0100, Any User <a...@m...com>
    w <eifdi3$1789$1@news2.ipartners.pl> napisał:

> [...]
    > od Ciebie i aby się nie okazało, że Twoja praca już nie jest potrzebna.
    > Zaobserwowałem to już w kilku firmach i wszędzie jest ten sam motyw.

    Jakieś durne te firmy były. Po co sobie zabierać pracę, skoro jest jej
    wystarczająco dla wszystkich?
    A jak się okaże niepotrzebna, to się pójdzie gdzieś indziej samemu, albo
    zostanie skierowanym do innych zadań przez szefa.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 28. Data: 2006-11-03 12:51:53
    Od: mbn <m...@p...onet.pl>

    kantor napisał(a):
    > Użytkownik "mbn" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i sie mylisz - zatruniam ludzi do pisania kodów - nie esejów :)
    > a to znaczy że mają znać języki stricte-techniczne :))))

    te kody nie maja nic wspólnego z interfejsem użytkownika? Dokumentacji i
    helpa też nie będzie?

    > Reasumując - jeśli ktoś w javadocach strzeli ortografa - mam to gdzieś,
    > ale jeśli bedzie w petli iterowac na piechote tam gdzie moze posluzyc sie
    > iteratorem - to dostanie po uszach.
    > Nie wymagam od ludzi bieglej polszczyzny - tak jak od polonistow nie wymaga
    > sie znajomosci javy, delphi czy c++.

    zatrudnisz gościa, o którym wiesz że się trzy lata uczył c++ ale nawet
    hello world w tym języku nie potrafi napisać? A przecież polskiego uczył
    się dłużej... Naprawdę uważasz że podstawowe reguły ortografii są
    trudniejsze niż składnia javy ?

  • 29. Data: 2006-11-03 12:53:33
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnekmeqf.790.jakub@jakub.kofeina.net...
> [...]
    > A jak się okaże niepotrzebna, to się pójdzie gdzieś indziej samemu, albo
    > zostanie skierowanym do innych zadań przez szefa.

    Daj spokuj kupa - to jekis pieprzony troll, czas zaplonkowac gnojka

    kantor

  • 30. Data: 2006-11-03 12:53:55
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

> [...]
    > od Ciebie i aby się nie okazało, że Twoja praca już nie jest potrzebna.
    > Zaobserwowałem to już w kilku firmach i wszędzie jest ten sam motyw.

    Czas na ciebie matołku - PLONK

    kantor