PracaGrupypl.praca.szukana › Napiszę programy za darmo.

  • 1. Data: 2006-07-26 08:11:32
    Temat: Napiszę programy za darmo.
    Od: "Korwin" <k...@o...pl>

    Napiszę nieduże programy/projekty za darmo.
    Język programowania dowolny.Jeśli jakiegoś nie znam to go poznam.
    Jestem informatykiem. Mam kilkuletnie doświadczenie w pisaniu programów.
    Zależy mi na rozwijaniu swoich umiejętności.

    k...@o...pl

  • 2. Data: 2006-07-26 08:28:04
    Temat: Re: Napiszę programy za darmo.
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Korwin wrote:

> [...]
    > Jestem informatykiem. Mam kilkuletnie doświadczenie w pisaniu programów.
    > Zależy mi na rozwijaniu swoich umiejętności.

    Napisalem niedawno na p.c.nowe-programy, ze szukam takiego jak ponizej,
    ale najwyrazniej nie ma gotowca:
    -------------------------
    Witam,

    Potrzebuje programik do monitorowania serwisow WWW... A konkretniej
    serwerow w ogole - fajnie bybylo, abyto bylo freewarowe i
    zeby umozliwialo:
    - wpisanie dowolnej ilosci adresow serwisow internetowych
    - monitorowanie czy dziala http, https, dowolnie wybranyport (np. mysql)
    oraz ping
    - jak nie dziala to zebypodnosilo alarm
    - jakbyto byla aplikacja WIN dzialajaca w trayu to bybylo bosko...

    Jest cos takiego?

    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 3. Data: 2006-07-26 10:05:52
    Od: "Przemek" <mystre[bez_tego]@wp.pl>

> [...]
    > oraz ping
    > - jak nie dziala to zebypodnosilo alarm
    > - jakbyto byla aplikacja WIN dzialajaca w trayu to bybylo bosko...

    Serwerow UNIX? Na windowsie chyba www nie trzymasz.
    Nie musisz byc programista z doswiaczeniem, zeby to zrobic.
    Wystarcza podstawowe umiejetnosci pisania skryptow w bash'u + www (html,
    troche php).
    Skrypt badz skrypty sprawdzalyby dostepne uslugi, porty itp. Zapisywalyby
    info do jakiegos pliku.
    W cronie ustawic odpalanie np co 1-5 min.
    Pozniej te pliki, mozesz wrzucic na jeden serwer i je tam przegladac.Gotowe.
    Zeby bylo troche wygodniej, mialo to rece i nogi warto zrobic obrobke plikow
    z kazdego servera za pomoca php. Jak sie bawiles photoshopem to ladniej by
    to wygladalo niz jakis program w trayu.
    Program by Cie ograniczal, a takich skryptow mozesz sobie napisac tyle ile
    wymyslisz.
    Zamiast skryptow w bashu, mozesz zrobic wszystko w php, jak wolisz. Ale tak
    jak napisalem to chyba byloby najprosciej.

  • 4. Data: 2006-07-26 10:37:23
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Przemek wrote:

    > Serwerow UNIX? Na windowsie chyba www nie trzymasz.

    A bo co? to jakies gorsze twe windziane (flame warning!)

    > Nie musisz byc programista z doswiaczeniem, zeby to zrobic.
    > Wystarcza podstawowe umiejetnosci pisania skryptow w bash'u + www (html,
    > troche php).

    Kcialbym taka prosta aplikacje na windows. Coby siedziala w traju i
    darla ryo jak cos nawali :)

> [...]
    > W cronie ustawic odpalanie np co 1-5 min.
    > Pozniej te pliki, mozesz wrzucic na jeden serwer i je tam przegladac.Gotowe.

    Luz. Teorie to znam ;) Aje j.w. szukam na windows, jak nie znajde mailem
    zamiar zlecic. No ale nagle pojawia sie Korwin - niech napisze. Moim
    zdaniem ciekawy temat. Niech zrobi potem z tego szarewara i bedzie
    zarabial.

    :)

  • 5. Data: 2006-07-26 11:15:16
    Od: Taki Jeden <b...@i...pl>

    Korwin wrote:

    > Napiszę nieduże programy/projekty za darmo.

    To może zerknij tutaj:

    http://sourceforge.net/people/

    Zapotrzebowanie jest olbrzymie.

    Bartek