PracaGrupypl.praca.szukana.Napiszę WWW

  • 1. Data: 2002-10-10 13:23:10
    Temat: .Napiszę WWW
    Od: c...@p...of.pl

    Projekty, optymalizacja, przeróbki
    już istniejących stron WWW. Moja
    strona świadczy o mnie. Zobacz sobie, jak to robję na: www.cdlab.of.pl

    c...@p...of.pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-10-10 14:37:33
    Temat: Re: .Napiszę WWW
    Od: p...@p...onet.pl

    > Projekty, optymalizacja, przeróbki
    > już istniejących stron WWW. Moja
    > strona świadczy o mnie. Zobacz sobie, jak to robję na: www.cdlab.of.pl

    Masz racje, Twoja strona świadczy o Tobie :P Dawno takiego czegoś nie
    widziałem. Zobacz sobie, jak ja to "robję". Buchchchhhcha. Kolego, po pierwsze
    naucz się poprawnej ortografii. Po drugie, jak chcesz pisać WWW, skoro ty nawet
    poprawnie po polsku pisać nie umiesz, a WWW, najpopularniejsza obecnie usługa w
    sieci Internet, powstała już w 1991 roku, wiec daruj sobie. Podejrzewam ze
    miałeś na myśli pisanie stron WWW, ale jeśli tak to tym bardziej sobie daruj,
    bo nie chce nawet myśleć co by mogło z tego wyjść :P