PracaGrupypl.praca.dyskusje › Naciagacz ?

  • 1. Data: 2004-02-18 12:17:41
    Temat: Naciagacz ?
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Gdzies przemknelo w ktoryms z wczesniejszych news'ow niezauwazone /
    nieskomentowane:

    > PS: Co sadzicie o tym -->
    > Naprawde istnieje jakis sposob czy to jakis blef ??

    Czytalem kiedys o takiej mozliwosci tu na ppd, ale nikt nie napisal
    konkretnie o co chodzi. Zapewne nastepny oszust, ale moze ktos sie
    wypowie...

    Pozdrowka

    E.

  • 2. Data: 2004-02-18 12:32:04
    Temat: Re: Naciagacz ?
    Od: "Sposoby sa ;)" <p...@p...onet.pl>

    Kiedys odwiedzil mnie pewien prawnik, zaproponowal nizsze skladki ZUS.
    Zobaczcie prosze na:
    http://prava.rednet.com.pl/Files/uslugi_pomoc_dla_po
    dm_gosp_przedsiebiorca.htm

  • 3. Data: 2004-02-18 14:50:03
    Od: "Glogmak" <g...@m...pl>

    Oglądałem kiedyś program UWAGA na TVN i był program o tej luce prawnej.
    Kilku gości znalazło tę lukę i sprzedają ten pomysł różnym osobom.
    Najśmieszniejsza była wypowiedz jakiejś pani chyba z ZUSu która powiedziała
    że wie o tej luce i wszystko jest zgodne z prawem ale postawa osób
    wykorzystująca te niedociągnięcie prawne jest wysoce niemoralna :) Nie będę
    się wypowiadał o moralności ZUSu :)

    --
    *********POZDRAWIAJU********
    **** G...@n...pl****

  • 4. Data: 2004-02-18 17:39:45
    Od: "pleban" <a...@W...pl>

    jak rozumiem chodzi o KRUS ?

  • 5. Data: 2004-02-18 18:26:07
    Od: "Glogmak" <g...@m...pl>

    całkiem możliwe :)

    --
    *********POZDRAWIAJU********
    **** G...@n...pl****

  • 6. Data: 2004-02-19 22:16:36
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "pleban" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
    > jak rozumiem chodzi o KRUS ?

    Nie o krus tylko ZUS i tzw zbieg ubezpieczeń.

    Pani z ZUSu, która się wypowadała w UWADZE (tvn) to rzeczniczka
    prasowa p. Warchoł.
    Nieźle sie uśmiałem. Dokładnie przyznała, że jest zszokowana, że
    ludzie w taki niemoralny sposób wykorzystuja te luke prawna.

    Przyznam, że wcześniej sie tym srednio interesowałem, bo właśnie
    obawiałem sie, ze to jakiś kant.
    pani z ZUSu zrobiła doskonałą reklame firmom wykorzystującym luke
    prawna. Publicznie przyznała, ze wszystko jest zgodne z prawem. Uppsss

    PZDr
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 7. Data: 2004-02-20 11:00:08
    Od: <m...@b...net>

    "veni VIDI vici" <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Nieźle sie uśmiałem. Dokładnie przyznała, że jest zszokowana, że
    > ludzie w taki niemoralny sposób wykorzystuja te luke prawna.

    hm... moje zazwyczaj czujne sumienie nie dostrzega w tym niczego
    niemoralnego, ale to pewnie dlatego, ze jest prawnym dyletantem. Moze wiesz,
    co wg pani rzecznik jest niemoralnego, ze az byla zaszokowana? To, ze ludzie
    chca placic panstwu jak najmniej? A moze chodzi jednak o cos innego?

    marek