PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na umowę zlecenie trzeba zasłużyć!

  • 11. Data: 2004-12-21 23:39:13
    Temat: Re: Na umowę zlecenie trzeba zasłużyć!
    Od: "Piotrek" <s...@w...pl>

    Mmac rzecze co nastepuje.:
    > Oczywiście żartowałem.

    taka mialem nadzieje ;]

    > Nie da się jednak niezauważyć zależności nazwy firmy i jej subiektywnego
    > postrzegania.

    wiadomo, ze gdyby Fryderyk Dupiak chcial zalozyc firme z Eugeniuszem
    Ćwokasem chcieli zalozyc firme obracajaca dewocjonaliami to by kokosow nie
    zbili, ale komentarz mimo ze w zarcie byl zlosliwy :P

  • 12. Data: 2004-12-23 11:16:58
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > "Oferujemy umowę zlecenie po kilku dniach próby"

    Byłem na szkoleniu BHP dla pracodawców - osobą prowadzącą szkolenie była
    pewna pani która podawała mnóstwo przykładów "z życia" jak należy traktować
    pracownika, wspólnika, kontrolera, itd.... Miała trochę doświadczenia w tych
    sprawach - i podała krótki opis pewnej rodziny która zatrudniała
    codziennie - zgodnie z prawem nowych pracowników do wykopania rowu którym
    miał iść gazociąg. Pierwszy dzień pracy nowego pracownika przeznacza się na
    szkolenie - nieodpłatne. W tym dniu pracownik pracuje, lub przygląda się
    pracy na nowym stanowisku. Jeżeli jest niepojętny - nie jest zatrudniany.
    Codziennie wieczorem po całej dniówce kopania, pracodawca oceniał że rów
    jest źle wykopany i nie zatrudni tych ludzi - poszuka innych co to zrobią
    lepiej. W ten sposób za darmo wykopane mieli około 70 metrów gazociągu w
    terenie bardzo trudnym, gdzie koparka nie miała szans.

    Nie zawsze ta próba tak wygląda, ale jeżeli widzę takie ogłoszenie - od razu
    przypominam sobie to szkolenie.......

    Pozdrrr... Reksio