PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...

  • 61. Data: 2004-07-06 11:07:22
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    złoty wrote:
> [...]
    > "magicznego"?? ..no bo ja kombinuje sobie tak: 1.Miasto 2.Nazwa
    > stan.prac.(najlepiej w jezyku urzedowym naszego kraju) 3.Opis stanowiska
    > (najlepiej ograniczony do ilus tam slow, coby ograniczyc ew. elaboraty)
    > 4.Kontakt (tel., mail).
    > Wobec tego stawiam pytanie: czy taki gosc ja jak jest w stanie poprawnie
    > sformulowac takie ogloszenie??!! (od razu zaznacze, ze jakies tam
    > dyplomy ukonczenia leza w szufladzie, bo widze, ze ludzie bez studiow
    > maja tu przesr... i wogole lepiej, zeby nie siadali do klawiatury :)).

    Jesli _przeczytasz_ FAQ ze _zrozumieniem_ i _zastosujesz_ sie do jego
    punktow, to nie powinienes miec problemow.

    > Od razu zaznacze, ze mam stosunek obojetny do moderatorow i nie
    > interesuja mnie dywagacje na nt ich pracy, stylow wypowiedzi itp.:)
    > (..choc doceniam fakt, ze w tym kraju jeszcze komus cokolwiek chce sie
    > robic "spolecznie"). Poza tym - jesli jest ktos nowy i chce dac "zwykle"
    > ogloszonko - to nie wartaloby mu pomoc jakas podpowiedzia zamiast
    > odsylania go do FAQ??!! (tylko nie wyjezdzajcie mi tu z "szanowanie
    > cudzego czasu" i innymi pierdolami - jak ktos chce - pomaga. Jak nie -
    > to nie) ...ludzie! opamietajcie sie!

    Popatrz na to z drugiej strony (przyklad).
    Masz wlasne mieszkanie. Powiesiles w przedpokoju kartke, ze w Twoim domu
    NIE WOLNO palic papierosow.
    Przychodzi ktos, siada na kanapie i odpala papierosa.
    Co robisz? Zakladam, ze _grzecznie_ informujesz o zakazie.
    A co na to gosc? Zaczyna obrzucac Cie miesem, wyzywa od kretynow itp., itd.
    Co robisz?
    Kolejny przyklad.
    Jestes pracodawca szukajacym pracownika.
    Napisales w ogloszeniu, ze ma znac to, to i to, oraz umiec to i tamto.
    Przegladasz zgloszenia. Co robisz z tymi, ktore nie spelniaja ani
    jednego warunku? A takie, ktore spelniaja 50%?

    Mam nadzieje, ze komentarz jest zbedny.
    --
    Robert Jaskula

  • 62. Data: 2004-07-06 11:16:04
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    chinol wrote:
    > Olej goscia i tyle. Duzo ludzi czeka na ogloszenia i duzo ludzi czyta
    > ogloszenia stale i niezmiennie. A moderatorzy jak pory roku - zmienia sie
    > predzej czy pozniej (pewnie na jeszcze bardziej zakochanych w swoim dziele i
    > sukcesie zyciowym).
    > Jak ogloszenia masz to wysylaj. A jak wysylasz, a nie ukazuja sie na p.p.o.
    > to wysylaj na tutaj. Maciuszko straszy abusami ale on sam najlepiej wie, za
    > co daje sie abuse a za co sie tylko straszy, wiec bez krepacji.

    Chce Ci sie siku? Lej na srodku miasta, przeciez Straz Miejska nic Ci
    nie zrobi.
    Masz ochote komus wybic zeby? Skop jakies dziecko na srodku miasta.
    Przeciez Policja nic Ci nie zrobi.

    Wiem, przesadzam.
    Ale tak wlasnie konczy sie olewanie zasad wspolzycia w spoleczenstwie.
    --
    Robert Jaskula

  • 63. Data: 2004-07-06 11:18:49
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    chinol wrote:
    > [CUT ALL DYRDYMALY]

    Ot, kultura sloma z butow wychodzi...
    --
    Robert Jaskula

  • 64. Data: 2004-07-06 14:16:25
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > Przeciez Policja nic Ci nie zrobi.
    >
    > Wiem, przesadzam.
    > Ale tak wlasnie konczy sie olewanie zasad wspolzycia w spoleczenstwie.

    Odczep sie chlopie bo to nudne jest.

  • 65. Data: 2004-07-06 14:19:47
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    chinol wrote:

    > Odczep sie chlopie bo to nudne jest.

    "Odczep sie chlopie" od moderatorow "bo to nudne jest."
    --
    Robert Jaskula

  • 66. Data: 2004-07-06 14:58:51
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > "Odczep sie chlopie" od moderatorow "bo to nudne jest."

    A ty co ? Obronca ucisnionych ? Pisalem moderatorom, ze sie odczepie, jak
    beda sie regularnie ogloszenia na p.p.o. ukazywac. Ukazuja sie regularnie,
    wiec sie ich nie czepiam (jesli uwazasz ze sie czepiam to wskaz w ktorym
    miejscu, od czasu gdy ogloszenia ukazuja sie codziennie, odfiltruj rowniez
    moje odpowiedzi na ich chamskie zaczepki, bo to nie ma zwiazku ze sprawa).
    No inteligentny robiercie (bez urazy - nie ma tu szyderstwa) Potrafisz to
    zrobic ?

    Pa

  • 67. Data: 2004-07-06 21:11:35
    Od: złoty <m...@o...wytnij_to.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Popatrz na to z drugiej strony (przyklad).
    > Masz wlasne mieszkanie. Powiesiles w przedpokoju kartke, ze w Twoim domu
    [ciach]
    oczywiscie - masz racje.
    Popatrz na to jednak z innej strony. Chetnie zagladam na wasza grupe (w
    miare mozliwosci czasowych), lecz nie uczestnicze w waszych dyskusjach.
    Moge wiec to ocenic jako - hmm..-postronny obserwator. Korzystam z
    mozliwosci dowiedzenia sie interesujacych mnie informacji z waszych
    rozmow, lecz... bez obrazy...wiekszosc dysput przypomina typowe bicie
    piany. Prosty przyklad: przypatrz sie, ile umieszczenie 1 ogloszenia
    (slownie: JEDNEGO) wywolalo zwrotnych komentarzy, angazujac w to czas
    grupowiczow i moderatorow. Wystarczylby 1 (slownie: JEDEN )post ze
    strony moderatorow (a spojrz ile ich wyslali) wyjasniajacy co powinien
    poprawic nieszczesnik probojacy zamiescic to ogloszenie. ..ze nie
    wspomne o dodatkowo powstalych watkach (patz:[NIEOFICJALNE
    GLOSOWANIE]...). A i tak , jak to czesto tu obserwuje, skonczy sie na
    wycieczkach osobistych adwersarzy, kompletnie nic nie wnoszacych do
    sprawy. ..no chyba, ze tu chodzi "o zasady"!:) (a o takie jak wiadomo
    walczy sie bez wzgledu na czas i uzyte srodki)
    Nadal zatem utrzymuje, ze lepiej bylo ogloszeniodawcy po prostu pomoc.
    ...szanujac czas grupowiczow - koncze, by nie ciagnac tego i tak juz
    rozbuchanego watku.
    pzdr

  • 68. Data: 2004-07-07 08:26:45
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    chinol wrote:

    > A ty co ? Obronca ucisnionych ? Pisalem moderatorom, ze sie odczepie, jak

    Obronca niesprawiedliwie oskarzanych i przeciwnik niekonstruktywnego
    czepialstwa. I pewnie pare innych by sie znalazlo, ale nie chce mi sie
    wymyslac.

> [...]
    > No inteligentny robiercie (bez urazy - nie ma tu szyderstwa) Potrafisz to

    Coz, sam zaczales po chamsku, wiec sie nie dziw, ze w taki sam sposob
    zostales potraktowany (o ile rzeczywiscie tak bylo).
    Nadal prowokujesz (niektorzy nazywaja to pieniactwem), vide: glosowanie.
    Fakt, da sie zauwazyc pewna zmiane w Twoim podejsciu, ale nie da sie
    nasrac komus w domu a pozniej mowic, ze wiecej sie nie bedzie i liczyc
    na przyjazne przyjecie.
    A co do tego co mam odfiltrowac, to wizerunek czlowieka buduje sie na
    podstawie jego _wszystkich_ odpowiedzi a nie tylko wybranych.
    Jesli ktos dla jednych jest uprzejmy a do innych rzuca miesem (niech
    bedzie, ze pomijam skrajne przypadki, kazdy moze sie zdenerwowac), to
    znaczy, ze jest falszywy.
    --
    Robert Jaskula

  • 69. Data: 2004-07-07 08:34:13
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    złoty wrote:

    [CIACH]

    > Nadal zatem utrzymuje, ze lepiej bylo ogloszeniodawcy po prostu pomoc.

    W zasadzie sie zgadzam z tym co napisales.
    Aczkolwiek nie do konca.
    Praca moderatora polega na moderowaniu a nie na uczeniu ogloszeniodawcow
    jak poprawnie skonfigurowac czytnik czy napisac oferte.
    Jestem przekonany, ze na wiekszosc _kulturalnie_ zadanych pytan
    moderatorzy odpowiadaja.
    I wcale im sie nie dziwie, ze olewaja cala reszte.
    Jesli ktos nie zadal sobie trudu przeczytania FAQ, to nie ma o czym mowic.
    Ktos, gdzies, kiedys (nie sam, tylko wiele osob) ustalil na jakich
    zasadach beda umieszczane ogloszenia na ppo.
    I te zasady maja byc przestrzegane. Koniec i kropka.
    --
    Robert Jaskula

  • 70. Data: 2004-07-07 10:40:20
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > Jesli ktos dla jednych jest uprzejmy a do innych rzuca miesem (niech
    > bedzie, ze pomijam skrajne przypadki, kazdy moze sie zdenerwowac), to

    Zalosne do bulu