PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...

  • 51. Data: 2004-07-06 10:27:20
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > He... niestety abuse takimi szczegolami nie chce sie zajmowac... jak mi
    > przykro :)

    I piszesz to na podstawie... czego?
    Nie musi Ci być przykro.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 52. Data: 2004-07-06 10:27:43
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > I trafić do abuse. Wybór należy do każdego indywidualnie.

    He... niestety abuse takimi szczegolami nie chce sie zajmowac... jak mi
    przykro :)

    Kania

  • 53. Data: 2004-07-06 10:29:37
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > He... niestety abuse takimi szczegolami nie chce sie zajmowac... jak mi
    > przykro :)

    Obawiam sie ze nie do konca masz racje.
    nie mozna wykluczyc sytuacji, ze kolega admin poprosi innego admina ..
    a wtedy sprawa wyglada troche inaczej .. :)

    m.

  • 54. Data: 2004-07-06 10:35:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    magia <m...@w...gazeta.pl> wrote:

    > nie mozna wykluczyc sytuacji, ze kolega admin poprosi innego admina ..

    Ale po co? Opis grupy ppd jest jednoznaczny i każdy użytkownik może wysłać
    zgłoszenie do abuse, jeśli ktoś łamie zasady grupy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 55. Data: 2004-07-06 10:40:59
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > I piszesz to na podstawie... czego?

    opowiastek z pracy znajomego

    > Nie musi Ci być przykro.

    nie jest

    Kania

  • 56. Data: 2004-07-06 10:41:50
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Obawiam sie ze nie do konca masz racje.
    > nie mozna wykluczyc sytuacji, ze kolega admin poprosi innego admina ..
    > a wtedy sprawa wyglada troche inaczej .. :)

    Nie no, OK :) jak kolega poprosi kolege...

    Ale tak normalnie, to oni maja wazniejsze sprawy na glowie niz sciganie
    osob, ktore nie mogac w zaden inny sposob umiescic ogloszenia umieszczaja je
    na dyskusjach...

    Kania

  • 57. Data: 2004-07-06 10:42:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > opowiastek z pracy znajomego

    I zapewne jest on news-adminem? I pewnie nam zaraz powiesz którego serwera?
    Jeśli abuse nie reaguje na zgłoszenia, to się stosuje inne środki zaradcze.

    > nie jest

    Po co więc piszesz, że jest?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 58. Data: 2004-07-06 10:44:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale tak normalnie, to oni maja wazniejsze sprawy na glowie niz sciganie

    Ten znajomy, to chyba jednak nie obsługuje abuse serwera newsowego, prawda?
    Inaczej serwer ten długo by się nie utrzymał w polskim Usenecie...

    > osob, ktore nie mogac w zaden inny sposob umiescic ogloszenia umieszczaja je
    > na dyskusjach...

    Och. Czyli to tylko z opowiastek znajomego?
    Jak mi przykro :>

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 59. Data: 2004-07-06 10:47:26
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > I zapewne jest on news-adminem? I pewnie nam zaraz powiesz którego
    serwera?
    > Jeśli abuse nie reaguje na zgłoszenia, to się stosuje inne środki
    zaradcze.

    Hmmm... na jakim Ty swiecie zyjesz?

    Kania

  • 60. Data: 2004-07-06 10:48:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Hmmm... na jakim Ty swiecie zyjesz?

    Realnym. Za to Ty widzę wypowiadasz się autorytatywnie o czymś, z czym nie
    masz zupełnie do czynienia i o działaniu czego - też masz niestety
    niewielkie pojęcie.
    Zresztą nie jest to dyskusja na tę grupę - jeśli chcesz dalej podyskutować,
    to zapraszam na pl.news.admin
    Tam na pewno znajdą się chętni, którzy Ci wytłumaczą co się robi z serwerem,
    którego administrator nie reaguje na skargi.

    --
    Przemysław Maciuszko