-
11. Data: 2006-08-13 17:15:28
Temat: Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
Od: Michał <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "Marek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ebn8ob$mcf$1@atlantis.news.tpi.pl...
Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:eblahl$6h2$1@news.onet.pl...
>
>
> > I co ? Czekamy na zmiane w oprogramowaniu miesiacami ! Nawet
przygotowanie
> > glupiego formularza, procedury (naprawde prostej z punktu widzenia
> > programisty i systemu) trwa zamiast miesiaca, czasem pol roku. Mozemy
> > zrezygnowac z ich programu. I co ?
>
> TPSA ?? ((-:)
nie jedna z najwiekszych. Ostatnio byla fuzja z inna wielka ;)
ale motyw mają ten sam, tak samo olewają klientów - najlepszy przykład
chyba.
-
12. Data: 2006-08-13 17:55:20
Temat: Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
Od: "Marek" <m...@p...pl>
> > TPSA ?? ((-:)
>
> nie jedna z najwiekszych. Ostatnio byla fuzja z inna wielka ;)
>
> ale motyw mają ten sam, tak samo olewają klientów - najlepszy przykład
> chyba.
mowimy o tej konczacej sie na x ?
-
13. Data: 2006-08-13 17:59:10
Temat: Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
Od: "Marek" <m...@p...pl>
> > Wybacz, ale ja sie przejechalem na programie za ponad 110.000 PLN z jednej z
> > najwiekszych polskich firm software'owych.
>
> sto tysiecy zlotych - coz to za kasa? szczegolnie ze jak sam napisales
> macie tam ponad 100 stanowisk komputerowych - wychodzi po 1000 na jedno
> stanowisko - jakby nic;
co roku. i co roku rosnie ona o 5-10% :)
> > Firma jest teraz potezna, ma poteznych klientow, ktorzy placa za serwis
> > oprogramowania n razy wiecej niz firma w ktorej pracuje.
> > I co ? Czekamy na zmiane w oprogramowaniu miesiacami ! Nawet przygotowanie
> [...]
>
> jezeli macie niekompetentne osoby, ktore zajmuja sie negocjacja warunkow
> umow z dostawcami oprogramowania to jestescie sami sobie winni; czy macie
> czy ustalony tygodniowy harmonogram prac, procedure weryfikacji poprawnosci
> dostarczonych fragmentow produktu, stawki za nie wywiazanie sie z elementow
> procedur lub harmonogramu w terminie? pewnie nie macie;
mamy. dlaczgo ? popatrz watek nizej, albo na sam tytul
> > PS
> > masz cos z kodowaniem nie tak w czytniku. masz 7 bitow. dodaj choc jeden
> > znak polski oc by bylo 8-bitow :)
>
> no niestety - musze Cie zmartwic; jezeli w wiadomosci sa tylko znaki z
> zestawu us-ascii (czyli w najwiekszym skrocie: to co widzisz na typowej
> klawiaturze w Polsce) to us-ascii 7-bit jest jak najbardziej OK;
wiem wiem ;) najnizsze kodowanie wg RFC (numer missing)
-
14. Data: 2006-08-13 18:11:19
Temat: Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
Od: p...@p...wp.pl (adas;)
Marek wrote:
>> > Firma jest teraz potezna, ma poteznych klientow, ktorzy placa za serwis
>> > oprogramowania n razy wiecej niz firma w ktorej pracuje.
>> > I co ? Czekamy na zmiane w oprogramowaniu miesiacami ! Nawet przygotowanie
>> [...]
>>
>> jezeli macie niekompetentne osoby, ktore zajmuja sie negocjacja warunkow
>> umow z dostawcami oprogramowania to jestescie sami sobie winni; czy macie
>> czy ustalony tygodniowy harmonogram prac, procedure weryfikacji poprawnosci
>> dostarczonych fragmentow produktu, stawki za nie wywiazanie sie z elementow
>> procedur lub harmonogramu w terminie? pewnie nie macie;
> mamy. dlaczgo ? popatrz watek nizej, albo na sam tytul
no dobrze - ale jezeli pozwalacie sobie na opisane traktowanie przez
dostawce oprogramowania, to moim zdaniem nie masz podstaw pisac ta:
"Wybacz, ale ja sie przejechalem na programie za ponad 110.000 PLN
z jednej z najwiekszych polskich firm software'owych." - jezeli nie
zabezpieczyliscie swoich interesow to jest dosyc zrozumiale, ze tamta
firma to wykorzystuje; chyba nie oczekujecie, ze partner powinien robic
cokolwiek ponad zapisy zawarte w umowie; a teraz jestescie dla nich
pewnie takim klientem, ktory placi a jednoczesnie nie wymaga; nawet jak
to jest tylko 100 tysiecy to przeciez zawsze jakas kasa dla firmy;
pzdrv;
adas;