PracaGrupypl.praca.dyskusje › Facet po 50-tce a praca

  • 41. Data: 2005-03-17 16:30:05
    Temat: Re: NIe chcesz nie czytaj - mi jest wygodniej zmieniać temat.
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: hjk [17 Mar 2005 17:17:48 +0100]:

    > MI jest wygodniej zmieniać temat.
    > Ja z tego korzystam.
    > I będę. i kropka.

    To sie nie dopierdalaj do polfontow, skoro Ty masz gdzies
    nas -- to sie nie dziw jesli my mamy gdzies Ciebie.

    Kira (nie lubie czarnowidzkich pajacow)

    --
    /O)\ Prosba: szukam domu dla 2-letniej suczki z Wawy.
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net w PopUp'ie. Jesli

  • 42. Data: 2005-03-17 16:34:55
    Temat: Re: Zaprezentowałaś poziom typowego pracodawcy prywatnego
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: hjk [17 Mar 2005 17:11:18 +0100]:

    > O taaak , pogadać to sobie można i tracić czas.

    Co kto woli, ja nie przywyklam do tracenia czasu.
    W przeciwienstwie jak widac do Ciebie.

    > Są dwie możliwości. Albo teraz masz pracę: To co ty robisz
    > godzinach pracy zamiast pracować? Szwędasz się po internecie?

    Pracuje. Nie mam godzin pracy. Objawy zazdrosci zostaw dla siebie.

    > Gdzie uczciwość wobec pracodawcy?

    Sadze, ze sie sama na siebie nie obraze :)))

    > I to znów jest obraźliwe dla mnie. A brak argumentów.

    Do rozmowy z Toba nie sa potrzebne argumenty tylko dobry
    psycholog.

    > Gdybyś miała doświadczenie i umiejętności nie likwidowałabyś
    > firmy jak na wstępie &#8211; zgodnie z twoją idealistyczną
    > wizją świata.

    Zlikwidowalam z powodow prywatnych. Nie pierwsza moja firma
    i pewnie nie ostatnia. Jak ruszysz dupe z newsow i zajmiesz
    sie czyms pozyteczniejszym od opowiadania kretynizmow, to
    moze ktoregos dnia tez bedziesz mogla sie poopierdalac tylko
    dlatego, ze akurat masz ochote :P

    Kira

  • 43. Data: 2005-03-17 16:35:57
    Temat: Re: a zabawa na newsach teraz - to uczciwa praca?
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: hjk [17 Mar 2005 17:14:35 +0100]:

    > może zaimejlować do Twojego szefa - w końcu miałam
    > być sabotażystą, zdrajcą..

    Mozesz zameilowac do mojego -- ubawi sie pewnie setnie :)))

    Kira

  • 44. Data: 2005-03-17 17:05:22
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    hjk napisał(a):

    > MI jest wygodniej zmieniać temat.
    > Ja z tego korzystam.
    > I będę. i kropka.

    To ale potem nie tłumacz tego, że cytuję "wszystkim innym wygodniej".

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 45. Data: 2005-03-17 17:11:15
    Temat: Do prymitywów typu Kira ze słowami &#8222;cholera&#8221; , &#8222;pierdolić&#8221;, &#8222;dupa&#8221; nie piszę
    Od: "hjk" <p...@o...pl>

    >zapomniałam jeszcze w temacie zacytować innych takich słów, ale temat byłby za
    długi

  • 46. Data: 2005-03-17 17:15:55
    Od: p...@o...pl

    > To ale potem nie tłumacz tego, że cytuję "wszystkim innym wygodniej".

    Jest taka możliwość. To zgodne z n-etykietą ( i prawem i moralnością). To ją
    wykorzystuję.
    NIe napiszę wszystkim innym, ale napiszę "wielu innym",
    może większości.

    Nie odpiszę na ten temat . Po tym temacie skończy mi się limit 10 odpowiedzi.

  • 47. Data: 2005-03-17 17:21:16
    Temat: Re: Więc jeszcze gorzej : miałam być zdrajcą i Judaszem?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    hjk napisał(a):

    > Oczywiście.
    > Oczywiście.

    O te dwie kwestie mnie bardzo zainteresowały, więc pozwolę się na nich
    skupić. Najpierw pierwsza kwestia. Otóż niedawno na jednym z wykładów
    z Mikroekonomii miałem poruszoną właśnie kwestię zatrudnienia
    "po znajomości". Zgodzisz się ze mną (mam nadzieję), że celem firmy
    jest generowanie zysku. Wytłumacz mi więc proszę, jakim to cudem
    typowe przedsiębiorstwo prywatne, którego celem działania jest _zysk_,
    może zatrudniać niewykwalifikowane osoby z rodziny, które zamiast
    spodziewanego zysku przynoszą firmie stratę? To w takim razie kto
    będzie generował zysk w firmie, gdzie panuje tylko polityka
    zatrudniania przez znajomości? [1] Sam pan szef będzie
    zapier...ał za członków rodziny?

    Druga kwestia, tzn. 'pracodawca z rozmysłem wykorzystuje pracowników'
    stoi w oczywistej sprzeczności z tezą pierwszą. Jak się zatrudnia
    rodzinę, to nie można jej wykorzystywać. Dodatkowo ośmielam się
    zauważyć, że maksymalne wykorzystywanie pracownika jako sposób
    zarządzania nim, nie powoduje osiągnięcie najlepszych wyników
    i największej wydajności pracy tegoż. I śmiem twierdzić,
    że pracodawcy w znakomitej większości zdają sobie z tego sprawę.
    Tym bardziej że tego typu problemy są poruszane już na poziomie
    podstawowym teorii zarządzania organizacją, ludźmi itp.

    Oczywiście zgodzę się że negatywne przypadki podobne do tych
    które opisujesz występują, ale nie zgodzę się że jest to reguła.
    Już raczej że są to wyjątki.

    [1] Zakładam tutaj, że "po znajomości" to znaczy że taka osoba
    nie spełnia minimum kwalifikacji na takie stanowisko i zasadniczo
    nie będzie potrafiła podołać obowiązkom w pracy. W innym
    wypadku to nie jest zatrudnianie "po znajomości", ale sytuacja
    typu: "znam człowieka i wiem że sobie poradzi, więc po co mam
    szukać innego, tracąc czas i pieniądze?".

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 48. Data: 2005-03-17 17:57:00
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    N.W. <n...@a...lodz.pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich. W firmie w której pracuje następuje restrukturyzacja.
    Wiem
> [...]
    > młodszego od siebie. Takie odnoszę wrażenie. Pytam się szczegółowo o zakres
    > obowiązków, staram się grzecznie opowiedzieć czym się zajmowałem do tej
    pory
    > i jakie mam wyniki w pracy zawodowej lecz zostaje mi pewien niedosyt. Mam
    > wrażenie że moja spokojna rozmowa, a nie huraoptymistyczna, stawia mnie na
    > góry skreślonej pozycji. Co na ten temat sądzicie? Może ktoś mi podpowie
    jak
    > należy zachowywać się w takich sytuacjach? Co mam na ten temat myśleć.

    Życzę ci jak najlepiej, ale czy jesteś pewien, że stoi za tym niechęć do
    facetów po 50-e ? Jeśli cię zaprosili na rozmowę kwalifikacyjną, to chyba
    nie mają jednak uprzedzeń do wieku.

    Trudno cos powiedzieć, nie znając branży, wymagań czy kwalifikacji, ale
    jesli chcesz znać moją radę, to odrzuć od siebie to myślenie, bo się sam
    pogrążasz. To jest tak, jakbyś sobie mówił - "nie chca mnie, bo jestem
    brzydki i glupi".

    Może jednak spójrz na siebie krytycznym wzrokiem - ale nie na wiek, tylko na
    kwalifikacje i przemyśl, czy na pewno stał za tym wiek, może po prostu nie
    pasowałeś do tego stanowiska. Przykro mówić, ale wymagania rynku pracy
    dzisiaj są zupełnie inne niż 30 lat temu.

    Na twoim miejscu to bym jednak się wiekiem nie przejmował - bo i tak nic tu
    poradzisz. Po prostu staraj się normalnie szukać pracy - jak radzą i nie
    przejmuj się odmowami, gdyż to rzecz zwykła. Nie bierz także wszystkiego do
    siebie - gdyż to błąd.

  • 49. Data: 2005-03-17 18:01:40
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Andrzej <5...@i...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > gdzie kogoś potrzebują, i w zaadzie najlepszy odzew jaki uzyskałem to
    > odpowiedź, że dziękują.
    > Wszędzie w tej branży można przeczytać o pracy w młodym dynamicznym
    zespole,
    > o studentach, wykształceniu kierunkowym (a przecież w moich czasach nie
    było
    > takie wykształcenia). A informacja o moim wieku w zasadzie z góry mnie
    > przekreśla.
    > I po co pisać banały typu - musisz pokazać, że jesteś lepszy - kiedy to
    > napewno nie o to chodzi.
    > Pozdrawiam wszystkich - zwłąszcza 50-latków

    Szanuję twoją wiedze, ale chyba sam wiesz lepiej, że na rynku komputerowym
    epoka zapaleńcow i samouków już dawno minęła. Sam przeciez napisałes, że na
    twoją niekorzyść przemawia brak specjalistycznego wykształcenia, a nie wiek.
    Głupio mi mówić, ale po prostu zaniedbałeś podnoszenia swoich kwalifikacji i
    teraz się to na tobie mści.

  • 50. Data: 2005-03-17 18:12:49
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: hjk [17 Mar 2005 18:11:15 +0100]:

    Brak argumentow ==> wycieczki osobiste. Normalka.

    Kira