PracaGrupypl.praca.dyskusjeNCC Industri i spolki corki

  • 1. Data: 2005-07-11 14:02:54
    Temat: NCC Industri i spolki corki
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    Czesc,

    czy ktos sie orientuje jak wygladaja warunki pracy w tej firmie i firmach
    pobocznych (jak wroclawski NCC Kruszywa) na stanowiskach
    biurowych/administracyjnych?
    Chodzi mi o atmosfere (vide wyscig szczurow, czy cos blizej normalnosci),
    system wynagrodzen (wysokosc tez, ale i system motywacyjny), godziny pracy
    itd.
    Z gory dziekuje.
    --
    Olleo

  • 2. Data: 2005-07-11 14:21:03
    Temat: Re: NCC Industri i spolki corki
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

> [...]
    > system wynagrodzen (wysokosc tez, ale i system motywacyjny), godziny pracy

    od innej strony znam ta firme , ale zastrzezen raczej miec nie mozna :-)
    - nie jest to jakas firma kogucik - tylko powazna szwedzka firma
    budowlana.
    wiem ze rotacja pracownikow jest niewielka, placa za wszytsko
    terminowo. i tyle. jak masz mozliwosc pracowac tam to
    chyba dobra opcja :-)

    MK

  • 3. Data: 2005-07-11 14:23:30
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

> [...]
    > wiem ze rotacja pracownikow jest niewielka, placa za wszytsko
    > terminowo. i tyle. jak masz mozliwosc pracowac tam to

    Dzieki za informacje, brzmi pozytywnie.
    --
    Olleo