PracaGrupypl.praca.dyskusjeMozliwość tanich polaczen telefonicznych

  • 1. Data: 2003-10-03 18:43:10
    Temat: Mozliwość tanich polaczen telefonicznych
    Od: "Piotr K." <p...@W...onet.pl>

    Wejdzcie na stone www.tanifon.pl -SUPER - bez umowy, bez kart pre-paid
    dzwonisz zawsze na kierunki miedzynarodowe za 35 gr/min - to nowa genercja
    usług, ktora w przyszłości bedzie wypierac rozwiazania Tele2 i inne...

    Gadałem 10 min z USA i zapłaciłem 3,5 pln brutto !!!!
    - zycie jest piekne.

    Piotr K.

  • 2. Data: 2003-10-05 09:17:48
    Temat: Re: Mozliwość tanich polaczen telefonicznych
    Od: "MarPop" <p...@p...onet.pl>

    tak zadzwonisz do stanow za 35 grosikow ale za polaczenie z 0 708 zaplacisz
    kilka zlotych plus vat...

  • 3. Data: 2003-10-05 12:18:03
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "Piotr K." <p...@W...onet.pl> wrote in message
    > Wejdzcie na stone www.tanifon.pl -SUPER - bez umowy, bez kart pre-paid
    > dzwonisz zawsze na kierunki miedzynarodowe za 35 gr/min - to nowa genercja
    > usług, ktora w przyszłości bedzie wypierac rozwiazania Tele2 i inne...

    Ta..., i ten tanifon i tak jest 10 razy za drogi. Nie bardzo rozumiem z kad
    biora sie te ksiezycowe ceny rozmow telefonicznych w Polsce. Ja np. z
    Holandii dzwonie do USA za 1 euro cent za minute... Do sprawdzenia na
    http://www.telediscount.net/

    Misiek

  • 4. Data: 2003-10-06 18:27:45
    Od: "Robert B." <b...@a...net.pl>

    In 2...@o...com.pl,
    MarPop <p...@p...onet.pl> typed:
    > tak zadzwonisz do stanow za 35 grosikow ale za polaczenie z 0 708
    > zaplacisz kilka zlotych plus vat...

    Nie zapłacisz. Koszt połączeń z numerami 0708xxxxxx to właśnie
    35 groszy za minutę. Polecam pl.misc.telefonia.

  • 5. Data: 2003-10-06 19:19:14
    Temat: Re: Mozliwo?ć tanich polaczen telefonicznych
    Od: "banesto" <B...@g...mm.pl>

> [...]
    inne...

    > Gadałem 10 min z USA i zapłaciłem 3,5 pln brutto !!!!

    Ja polecam cennik TP, za te "tanie" połączenie np. do Stanów przez
    numer 0 708 trzeba zapłacić około 9 pln !

    miłego dzwonienia
    banesto

  • 6. Data: 2003-10-07 06:33:39
    Od: "Robert B." <b...@a...net.pl>

    In blsf8a$fme$...@n...mm.pl,
    banesto <B...@g...mm.pl> typed:

    > Ja polecam cennik TP, za te "tanie" połączenie np. do Stanów przez
    > numer 0 708 trzeba zapłacić około 9 pln !

    Polecam czytanie ze zrozumieniem cennika.